piątek, 30 sierpnia 2013

Rozdział 10 "Szczurów nie wpuszczam" :D

Dwie godziny później powoli zaczęła przebudzać się Vanessa, a że byłoi jej bardzo wygodnie robiła to dosyć powolnie. I do tego jeszcze urzekał ją ten piękny zapach. W końcu otworzyła oczy i... wrzasnęła w niebogłosy, czym sprawiła że Calum spadł z łóżka a na niego spadła Raini która też zaczęła wrzeszczeć. Te dwa wrzaski przebudziły Laurę która nie otwierajac oczu wrzasnęła:
- Zamknijcie te ryje, ktoś tu chce spać.
- No właśnie Marano, nie drzyj ryja bo ktoś tu chce spać - odpowiedział jej zaspany Ross.
- Cicho siedź Lynch nie do Ciebie mówię - warknęła i wtedy ją olśniło tak samo jak blondyna.
Otworzyli jendocześnie oczy i ogarnęli że stykają się nosami i leżą w jednym łóżku objęci ze sobą. Napięcie między nimi wzrosło... dzieliły ich tylko milimetry... czuli swoje oddechy na sobie, ale nie zmienili pozycji. I wtedy... zadzwonił dzwonek do drzwi, a Laura poderwała się z łóżka, na co Ross przeklął w myślach. Ta sytuacja mu odpowiadała nie wiedzieć czemu, ale wtedy zauważył że brunetka stoi w jego koszuli sięgającej jej zaledwie do połowy uda. mógł więc poprzyglądać się jej zgrabnym nogom, ale zgromiła go wzrokiem
-nie ciesz się tak, Lynch, mam spodenki -  Dopiero wtedy zorientował się, że ma na twarzy, delikatnie mówiąc, dość głupawy uśmiech starego zboczeńca. następnie Laura podeszłą do drzwi i lekko je uchyliła żeby posłuchać kto przyszedł

tymczasem w pokoju Rikera

No dobra myśl Vanessa myśl trzeba sie zachować jak dorosły człowiek. Masz szczęście,  tego człowieka to by chyba nawet tsunami nie obudziło. Bardzo ostrożnie, starając się nie obudzić chłopaka, podniosłam jego rękę (cholera, strasznie on ciężki!) i delikatnie wyswobodziłam się z jego uścisku.  Dobrze jest, pomyślałam. Ostrożnie położyłam jego rękę na brzuchu… I w tym momencie chłopak przewrócił się we śnie na drugi bok. Pech chciał, że zabrakło mu łóżka i sturlał się na podłogę.
-Ał.. – syknął z bólu.  Przerażona wpatrywałam się w niego kilka sekund. Chyba zaczynał wracać z objęć Morfeusza. Trza spier… znaczy spadać. Po cichutku wymknęłam się z pokoju i zamknęłam drzwi. Odetchnęłam z ulgą. Chyba się udało…
- Vanessa… - dobiegł mnie przytłumiony przez drzwi głos Rikera. No tak, CHYBA. – Możesz mi wyjaśnić, czemu spałaś w moim łóżku i skąd masz tą koszulę?
- Cholera.. . - zaklęłam chicho. Otworzyłam drzwi i pewna siebie powiedziałam:
- Wiesz, masz w końcu takie wygodne łóżko… lepsze to niż spanie w śpiworze na podłodze, co nie?
- Myślałem, że to część atrakcji podczas babskich wieczorków – mruknął zasapanym głosem. No dobra, miał rację… To cała magia i początkowo planowałyśmy tak zrobić, ale ta cała gra w butelkę… No ale przecież mu tego nie powiem!
- Błagam, nie mamy 10 lat! – Roześmiałam się. Mam nadzieję, że wyszło naturalnie… W sytuacjach stresowych całe moje aktorskie zdolności mnie opuszczały… A ten jego nagi umięśniony tors na którym mi się tak wygodnie spało wcale nie pomagał. Vanessa ogarnij się masz już chłopaka, a na innego się gapisz jakbyś męskiej klaty nigdy dotąd nie widziała.
- No dobra, która godzina? – Odpuścił Riker. Chyba to łyknął. Uff… Spojrzałam na zegarek na jego biurku
- Dochodzi ósma – odpowiedziałam.
- To co mnie budzisz  tak wcześnie?! – oburzył się blondyn. – No błagam ludzie, czy w tym domu nie można już nawet wstać o ludzkiej porze?
- A ludzka pora to która? – spytałam
- Minimum 10, ale najlepiej koło 11 – mruknął. To było chyba ostatnie, co zarejestrował jego mózg, bo w następnej chwili usłyszałam ciche chrapanie. Westchnęłam i poszłam do salonu po swoje rzeczy. Tam za to czekała na mnie niezbyt miła niespodzianka. Rydel stała w drzwiach, kłócąc się z Maią i Emily. Ma u mnie za to plusa, też nie trawię tej dwójki.
- Po kiego tu przylazłyście?
- A co już nie można przyjść do swojego chłopaka? - odwarknęła Emily blondynce
- Nie, nie można. Nikt was nie zapraszał. Zresztą jest 8 rano i jakbyś zapomniała to Riker śpi o takich porach
- Taa… odezwała się ta co go tak dobrze zna - prychnęła
- Ej co się dzieje? - wkroczyłam do akcji
- ooo kogo my tu mamy, sławną Vanesse Marano!
- och, nie wiedziałam że sie tak ucieszysz na mój widok Emily, ale i tak nie zrobię sobie z tobą zdjęcia
- Daruj sobie, już dawno i nie prawda

U Rossa w pokoju

Stałam w drzwiach pokoju Rossa i przysłuchiwałam się kłótni która miała miejsce na dole.. Vanessa wkroczyła do akcji. To dobrze bo tamte dwie nie przyjmowały żadnych argumentów na to, że to nie jest dobra pora na odwiedziny.
Tak trudno zrozumieć NIE?! ja to już bym im dała kopa w dupę i nara. Nikt mnie tak nie wkurzał jak tamte dwie lafiryndy
Nagle usłyszałam głos blondyna tuż przy swoim uchu:
- Wiesz że jak się złościsz to tak słodko marszczysz nosek?
- A wiesz co to przestrzeń osobista? – odgryzłam się, patrząc jak jego ciało przylega do mojego
- A wiesz że to nie ładnie podsłuchiwać? – znów powiedział mi to do ucha, aż mi ciary przeszły po plecach. Trochę on straszny… A może to ja naoglądałam się za dużo horrorów, w których psychopata najpierw zwodzi ofiarę, a później ćwiartuje, gotuje i wcina na kolację? Taaa… to dość możliwe… W każdym razie, Ross najwidocznie chciał się bawić w pytania. No więc grajmy…
- A wiesz że mnie wkurzasz?
- A wiesz że to sprawia że Ci się jeszcze bardziej podobam i że nie możesz mi się oprzeć?
- Taa jasne chciałbyś… - flirtu mu się zachciało. Jak chce ale ja się pierwsza w tej bitwie nie ugnę. Stanęłam do niego przodem. - A wiesz że sam siebie oszukujesz, bo jest na odwrót? Przyparł mnie do ściany i popatrzył głęboko w oczy… Napięcie między nami sięgało zenitu.
- A wiesz że to ty pierwsza pękniesz? – Cholera, skąd on to wie… naprawdę mam wielką ochotę wpić się w te jego usta, ale to mój największy wróg i nienawidzimy się. Nie dam mu takiej satysfakcji. Trzeba zwiewać…
- A wiesz że się mylisz? - Odepchnęłam go lekko i wybiegłam wręcz z pokoju żeby mnie nie zatrzymał. Gdy już byłam na dole popatrzyłam na moje dwie nieprzyjaciółki i powiedziałam mówiąc słodkim głosikiem:
- No siemaaaaaa… Jak dzionek? – Dołączyłam do tego mój najsłodszy uśmiech. Efekt był natychmiastowy. Maia aż poczerwieniała ze złości. Ledwo powstrzymałam się od wybuchnięcia śmiechem. Och, jak ja tej mendy nienawidzę.
- Można wiedzieć, co robiłaś w pokoju Rossa?! – Wydarła się na mnie
- Spałam. – odpowiedziałam spokojnie, wzruszając ramionami. Już widziałam, że wygrałam. Wściekłość Mai sięgała zenitu. Gdyby wzrok mógł zabijać, to Rydel już by dzwoniła do ubezpieczyciela po zasiłek pogrzebowy. Och, jak ja kocham ją wkurzać… - Miałam spać na podłodze, w śpiworze? Łóżko wygodniejsze… Zresztą jesteśmy dorosłe!- No dobra, zamierzałyśmy spać na podłodze w śpiworach, ale ta gra w butelkę wszystko zniszczyła. No ale chyba jej tego nie powiem, nie?
- Serio? Chyba mnie coś ominęło. – Odgryzła się ta << słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował to wulgarne zdanie>>
- Miałaś nadzieję, że zaproszę cię na osiemnastkę? – spytałam z niedowierzaniem – Chyba cię posrało… Szczurów do domu nie wpuszczam- Ha! Zagięłam ją! Laura: 1 Maia: 0
- I tak bym nie przyszła – No! To był pocisk na miarę Mody na Sukces! Dokładnie w stylu Mai.
- Możecie przestać się drzeć? Niektórzy chcą spać! – Odwróciłam się i zauważyłam stojących za mną kolejno: Rikera, Rossa, Caluma, Raini, Rocky’ego i Ellington’a
- Wyglądacie jak postacie z jakiejś kiepskiej telenoweli – Mruknął Ellington. Ha! Mówiłam! Pociski rodem z Mody na Sukces…
- Nic tylko po pop-corn iść – dodał zaspany Riker
- Tu nawet pop-corn nie pomoże – ziewnęła Raini. Była jedyną osobą, jaką znałam, która mogła się równać z Rikerem, jeśli chodzi o ilość snu, jakiej potrzebuje. Reszta zachichotała. Za to Maia i Emily dalej stały w drzwiach. Nikt nie zaproponował im, żeby weszły, no bo po co? W końcu Rydel westchnęła i postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce:
-Okej, wy dwie – Wskazała na Maię i Emily – Nikt was tu nie zapraszał, więc spadajcie. – To powiedziawszy zatrzasnęła im drzwi przed nosem i kompletnie ignorując łomotanie w nie tych dwóch małych jędz, zwróciła się do reszty:
- A wy, skoro już wstaliście, pomożecie mi ze śniadaniem – Zadecydowała blondynka
- Coo? Nieee - jęknęli prawie wszyscy oprócz mnie i Vanessy.
- Dobra to wy idźcie a my to ogarniemy - powiedziałam szykując szatański plan.
- Taaaaaak! - wrzasnęła reszta i pognała na górę.
- Okej, mów co kombinujesz - powiedziała Van. Jak ona mnie dobrze zna
- No Rydel dawaj jakieś porządne głośniki. Jak mam robić śniadanie to tylko przy muzyce. Wspólnymi siłami przytachałyśmy dwa wielkie głośniki z garażu i podpięłyśmy do wieży. Puściłyśmy dosyć głośno: http://www.youtube.com/watch?v=Z5SkXW3ZkYQ i zaczęłyśmy wariować i śpiewać. Nie zmusiło to jednak innych do ruszenia dup na dół, więc puściłyśmy następną tylko o wiele głośniej: http://www.youtube.com/watch?v=hy32oQjBc_0. Ponieważ to też nie przyniosło zamierzonych rezultatów, Vanessa pobiegła do salonu, skąd za chwilę przybiegła ze swoją mp3.
-O nie.. – Jęknęłam. Znając jej upodobania muzyczne, na pewno nie było to nic po angielsku… Kilka sekund później z głośników popłynęło http://www.youtube.com/watch?v=PJ2snVIoKY8 Tym razem zadziałało, na dół zeszli wszyscy, a ich miny nie wyglądały na szczęśliwe. Riker wręcz był wściekły. Z rozmachem odłączył glośniki z kontaktów i się wydarł na mnie i na Vanesse:
- Jazda mi stąd obie! To nie jest wasz dom żebyście mogły sobie tutaj robić co chcecie.
- Ale przecież to tylko żarty... - próbowała coś wskórać Vanessa.
- W dupę sobie wsadź te żarty. Chociaż… może lepiej nie bo i tak jest już za wielka - odpowiedział chamsko najstarszy. Nikt nic nie mówił tylko gapił się na tą dwójkę, musiałam więc zareagować.
- Super... zadałeś jej cios poniżej pasa, możesz sobie pogratulować.
- Tak, gratuluje sobie, zafunduje sobie nawet medal. A teraz wynocha!
Wzięłam oniemiałą Van za rękę i wyszłam z domu trzaskając drzwiami. Dobrze że nie było ludzi na dworze, bo widok dwóch nastolatek w koszulach mógłby dać wiele do myślenia. Dochodząc do domu usłyszałam wołanie:
- Dziewczyny poczekajcie - to była Rydel. - Naprawdę was za niego przepraszam, nie wiem co mu odbiło.
- Mnie to wsio rybka, ale Vanessa raczej się na nim mocno zawiodła. Zadzwoń jak ich nie będzie w domu. Wpadniemy po nasze rzeczy.
- Okej, pamiętajcie że do mnie zawsze możecie przyjść dobrze?
- Jasne - przytuliłam ją mocno. - Ale teraz już spadamy. Kopnij w dupę swojego brata ode mnie.
- Postaram się - uśmiechnęła się i odeszła a ja weszłam do domu i poszłam do pokoju Van. *********************************************************************************
Jeeeest xd udało się! aranżacja pisemna jest głównie Ciasteczka, bo ja czuję sie jak flaki z olejem. Mam nadzieję że spodoba się wam tak bardzo jak poprzedni i że będzie tyle samo a może nawet więcej komentarzy :)
Całusy, Niewi :*
********************************************************************************
No więc tak prezentuje się nasz pierwszy rozdział :) Jak widzicie, zrobiłam z Vanessy fankę anime. Przepraszam, ja się po prostu nie mogłam powstrzymać xd Przyszedł do mnie Naruto i mnie tak ładnie poprosił… ^u^ do tego tak kocham tą piosenkę… Ale na temat: Może rozdział trochę krótki, ale uwierzcie mi, pisałyśmy go 4 godziny ._____. Myślę, że to dlatego, że jest to nasz pierwszy, w pełni wspólnie pisany rozdział i ogarnięcie planów Niewidzialnej chwilę mi zajęło. Niestety, mój mózg na wakacje się wyłącza, więc było to jeszcze trudniejsze… Myślę, że pisanie następnych pójdzie nam już sprawniej, ale to Niewi jest tą od myślenia i wymyślania fabuły, a ja tą, od wtrącania sucharów :3 
Jeszcze sprawa do pewnej anonimowej osóbki, komentującej mój poprzedni wpis: Co to za anime? *.* jak tak cię zainteresowało, to ja pewnie łyknę je w jeden dzień xd I polska wersja piosenki NICO touches the walls? o.O wyślij mi linka na gg, albo w komentarzu. Muszę to zobaczyć ^u^
Cóż mogę więcej powiedzieć? Pozdrawiam, przepraszam no i zapraszam tu: http://ciasteczko-z-czekolada.blogspot.com/ ^^ Tak, chamsko się reklamuję, ale będę to robić, dopóki nie przyniesie to zamierzonych rezultatów ;)
To ja wracam do Free! xd
Całusy, przytulasy i co tam jeszcze można wymyślić ;) Ciasteczkowy Potwór :*

38 komentarzy:

  1. CUDDOOOO NIESAMOWITEE ! CZEKAM NA NEXTA ! : **

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty pliss dajcie szybko next

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział
    Czekam z niecierpliwością na następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!
    Już nie mogę się doczekać next :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu... Riker dowalił, nie ładnie ;)
    Rozdział jak zwykle świetny. Czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny rozdzial *-* Jesli moge wiedziec to kiedy bedzie kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz moja kolej, by was opierdzielić...
    CO WYŚCIE DO CHOLERY JEDNEJ ZROBIŁY???!!!!
    LEPIEJ TEGO CHYBA NIE MOŻNA BYŁO!!!!
    TO BYŁ DLA VAN CIOS PONIŻEJ PASA!!!!!!!!!!!
    ALE NIE WIEM, CO WYŚCIE ZROBIŁY NA POCZĄTKU???!!!
    Okey, uspokoiłam się. Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halley! Uspokój się!!!! Jak się uspokoisz. To ok! Teraz ja:
      CO ZROBIŁYŚCIE!!!!!!
      VAN JEST PRZYKRO....!!!!
      MUSICIE TO ODKRĘCIĆ BO INACZEJ POŻAŁUJECIE!!!
      Ok:) Czekam na next♥
      Wierna czytelniczka Ciasteczkowego potwora i Niewi

      Usuń
    2. To nie na to wymyśliłam! To Niewi! :O ja umywam ręce :3

      Usuń
  8. Rozdział poprostu ZAJEBI*TY!!
    Czekam z niecierpliwością na next!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O w mordeczkę :3 Ross i Laura :3 Ja chcę ich tu i teraz! Rozdział jak zawsze zajebisty i nie mogę się doczekać kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział *.*
    Nie martw się, Ciasteczko, ja na swoim blogu z wszystkich zrobiłam fanów Harry'ego Pottera XD
    I skomentowałabym wczoraj, ale oczywiście go oglądałam :D
    Wracając do opka. Ja. chcę. kolejny. rozdział.
    Nie mogę się doczekać, co jeszcze wymyślicie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mrrrr Ross i Laura ;)
    Genialny rozdział!
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  12. Chamska odzywka Riker nie ładnie, nie ładnie:P
    Rozdział supcioo! Tylko jakoś tak słabo zareagowali, ale cóż...
    Czekam na nexxta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy następny? ODPISZ. za-je-bi-sty! <3 zróbcie więcej o RAURZE

    ODPISZCIEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny hmmm? jak wrócę trzeźwa z imprezy to jutro możemy zacząć, ale jak na razie słabo się staracie z komentarzami xd chcemy dać wam trochę czasu xd

      prawda Ciasteczko?

      Usuń
    2. No błagam zlitujcie się i dajcie next, potem szkoła i będę mieć mniej czasu na czytanie a wy mniej czasu na pisanie :C USZCZĘŚLIWCIE NAS :D DODACIE PRĘDKO, BŁAGAMY WSZYSCY :)
      Odpiszesz? :)

      Usuń
    3. Niewi ma dzisiaj osiemnastkę, więc jutro raczej w najlepszej formie nie będzie, a ja na cały dzień prawie wybywam. Do tego jeśli nie przeczytam min. do 615 rozdziału mangi to pewna bardzo miła osóbka mnie osobiście zabije -.- (pozdrawiam, mam nadzieję, że to czytasz. :* nażryj się trutki na szczury, jak taka głodna jesteś <3) Dodamy najszybciej, jak się da, ale nic nie obiecujemy :)

      Usuń
  14. twój blog jest ekstra nie mogę się doczekać nexta kocham twoje opowiadanie i chce dowiedzieć się co będzie dalej pozdr/ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nas 2 -.- nosz kurde, ciągle o mnie zapominacie! :O

      Usuń
  15. już odpoczęłyście po imprezie? xDD
    Dajcie nexta, błagaaaaam!!! :)
    macie fanów, musicie o nich dbać :DDD
    ODPISZCIEEE :))
    chociaż mniej więcej kiedy, bo umieramy z tęsknoty :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie dodajcie dzisiaj pliss!!!

      Usuń
  16. W CHOLERĘ JEDNĄ!!!!!
    JUTRO MAM IŚĆ DO SZKOŁY!!!!
    CZY WY TO ROZMIECIE???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DODAJCIE SZYBKO TEN ROZDZIAŁ!!!!
    JA WSTAJĘ JUTRO O 5!!!!
    Nie chodzi, o to, że się na autobus spóźnię czy coś...
    Ja do szkoły mam całkiem blisko...
    ALE LUDZIE!!!!!
    DAJCIE DO CHOLERY SZYBKO TEN ROZDZIAŁ!!!!!
    A właśnie..
    Do Ciasteczkowego nie mam pretensji.
    NIEWIDZIALNA!!!!!!!!!!!
    JA CIĘ ZABIJĘ ZA TO CO ZROBIŁ RIKER!!!
    MYŚLAŁAM, ŻE PRĘDZEJ BY TO ZROBIŁ ROSS!!
    TYLKO, ŻE LAURZE...
    ALE TU NIE O TO!!!!!
    Okey, uspokoiłam się już.
    I właśnie...
    DAJCIE SZYBKO NEXT DO CHOLERY JEDNEJ!!!!!!!!!!!!
    Pa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło żeby was zaskoczyć xd jakbyśmy robiły wszytsko takie przewidywalne to kto by to czytał z emocjami? Xd

      Usuń
    2. dokładnie :3 widzisz Niewi, ja jestem grzeczna ^^

      Usuń
  17. Rozdział booski!!
    Czekaz z niecierpliwością na nexta, wstawcie go jak najszybciej!!
    A tak nie do tematu: Ross mnie trochę zasmucił bo w jednym z wywiadów powiedział, że woli Maię od Laury:( troche taka strata nadzieji na Raurę:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tak powiedział?! Jak on tak mógł!?

      Usuń
    2. on tam odpowiadał z kim wolałby się umówić, grać w filmie itp. to jest link: http://www.fan2.fr/ross-lynch-l-interview-decalee-pour-fan2-fr-a206634.html :(((

      Usuń
  18. Omg. Kiedy przeczytałam to co Riker powiedział Van to miałam go ochotę uderzyć. Nie zdziwiłbym się gdyby Laura albo Van mu zprzywaliły. xd Już myślalam, że będzie Raura kiss. :p Świetny rozdział i czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Raurę se jeszcze chwilkę poczekacie ^^ Niewi ma bardzo ciekawy plan, no a jeśli o mnie chodzi, to bym wgl Raurę rozwaliła, no bo co to za blog z happyendem? :3 (hahaha tak, zabijcie mnie teraz xd) ale Niewidzialna mi nie pozwala :( smuteczegg...

      Usuń
    2. Rozdział fajny, ale jak mi rozwalicie Raurę to wam nie daruję, więc lepiej tego nie róbcie:P

      Usuń
  19. Umieram z tęsknoty za rozdziałem. Siedze i co pięć minut wchodzę do was i sprawdzam czy nie ma rozdziału. Uzależniłam się od was. Proszę o rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  20. DAJCIE DZISIAJ PLZ, KOCHAM WAS NORMALNIE DZIEWCZYNY, DZIĘKI ZA WSPANIAŁEGO BLOGA :))

    Zróbcie coś, żeby doszło do czegoś między Rossem a Laurą :D
    Tylko, żeby nie było słodko, tak jak teraz jest super! Tacy źli i wkurzeni na siebie mi się podobają. Ale żeby do czegoś doszło! Cokolwiek, nie wiem:) Zdam się na was. Ale co wy na to?? ODPISZCIE, PROSZĘ!!!!! WRĘCZ BŁAGAM, ODPISZCIE :)
    ~ Anka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak: ROZDZIAŁ JESZCZE NAWET NIE JEST ZACZĘTY, BO MAM STRASZNEGO LENIA, ZRESZTĄ MUSZĘ SIĘ TROCHĘ ZAJĄĆ WŁASNYM BLOGIEM, BO MIMO WSZYSTKO ON JEST DLA MNIE WAŻNIEJSZY :)
      tak więc: jeśli jeszcze raz ktoś się nas spyta kiedy rozdział to przyjdę i nogi z dupy powyrywam. to tyle. pozdrawiam xd

      Usuń
    2. Spokojnie, spokojnie. Już cię nie wnerwiam :D
      Tylko... No dobra. Spokój.
      I dzięki za wszystko :))
      Ale może jednak.. Ech, to silniejsze ode mnie.. :C
      Miłego dnia!
      I nie wyrywaj mi nóg z dupy, bo chcę jeszcze pochodzić.. Albo wszystko mi jedno, szkoła jest to nie muszę do niej chodzić xD
      Ciacho <3 :)

      Usuń