piątek, 30 sierpnia 2013

Witam! :3

Jak już wiecie, od dzisiaj oficjalnie stałam się współautorką tego bloga :) Postanowiłam więc przywitać się z wami, moi drodzy czytelnicy. OFICJALNIE, ponieważ większość z was na pewno mniej już zna. Myślę, że trudno znaleźć na tym blogu rozdział, w którego powstawaniu nie brałam udziału. Uwielbiam pisać, ale wiecie... brak czasu i chęci skutecznie odwodził mnie od pomysłu założenia własnego bloga. Teraz jednak pojawiła się okazja, by zacząć coś skrobać. Ponieważ nie jestem sama, na pewno będzie to mnie kosztowało trochę mniej pracy i czasu. Kwestię wybicia się też mam już z głowy więc uznałam, że dla czego by nie spróbować?
Ale może najpierw się przedstawię :)
Nazywam się Karolina, dla przyjaciół Karol, Ina, Karoszka (nie, żeby mi to odpowiadało .___.) lub Ostra (nie pytajcie...) Odkąd pamiętam, już jako dziecko zawsze gdy musiałam się gdzieś zarejestrować, byłam Ciasteczkowym Potworem i tak już zostało. Teraz trochę dziwnie to wygląda, kiedy czytam jakieś blogi o Naruto, gdy w komentarzach ciurkiem przewijają się japońskie nazwy i postacie z anime na profilowych, a tu nagle "Ciasteczkowy Potwór" >.< 
Właśnie, od ledwie 3 miesięcy oglądam anime. Kij z tym, że mam za sobą tylko 2 i 1 odcinek Free (ale jedno było długie jak 20 standardowych... więc ci! xd). Bardzo jednak spodobał mi się ten klimat i zamierzam się dalej "rozwijać" w tym kierunku :) 
Jeśli chodzi o muzykę, to na mojej mp3 mieszają 2 zupełnie różne gatunki. Mianowicie mroczny hard rock (moje kochane Evanescence... omnomnomnom... ^w^), czasem metal i japoński pop. (tak, to przez anime :P) Tak na marginesie, do dzisiaj nie miałam pojęcia, że japońska muza tak pomaga w pisaniu ^u^ Polecam wszystkim pisarzom z zastojem! Nic tak nie wpływa na wenę, jak NICO touches the walls, Ikimono Gakari, Seven Oops i Stereopony ;)
Oprócz tego bloga, prowadzę też własnego: http://ciasteczko-z-czekolada.blogspot.com/ na którego serdecznie zapraszam. Z tego co widzę, czytelnicy Niewi są o wiele lepsi od moich i potrafią pisać komentarze... ja nie ważne jak bardzo proszę, błagam a nawet szantażuję i grożę, nie mam co liczyć na więcej niż 2-3 przy ok 15-20 wyświetleniach dziennie ._____. ech... Life is brutal...
Co by tu jeszcze... uwielbiam wafle ryżowe ^u^ potrafię zjeść całą pakę na raz <3
Mam skłonność do śmiania się na filmach w nieodpowiednich momentach. Rzadko zdarza mi się też rozpłakać, a żebym lała łzy, to już wgl się tylko 2 razy zdarzyło. Zwykle tylko chlipię, mam łzy w oczach i jest mi smutno jak cholera ;____; 
Potrafię wydać na SMS-y 20 złotych jednego dnia (dziękuję, Zuz... -.-)
Uwielbiam oglądać anime po nocach. Mój absolutny rekord to pójście spać o 5:30 nad ranem xd
Jeszcze jedno: jeśli ma ktoś do mnie jakąś osobistą sprawę, odsyłam na gg, żeby nie było spamu jak na drugim blogu xd (pozdro dla Karolci^^ :*) 37363435
No dobra, to by chyba było na tyle z ciekawych rzeczy na temat mojej osoby :) Pozdrawiam, zapraszam na mojego bloga (proszę, skrobnijcie coś czasem, bo tak tam pusto :( ) i CIESZCIE SIĘ OSTATNIMI DNIAMI WAKACJI! :D POGODA DOPISUJE, SZKODA SIEDZIEĆ PRZED KOMPEM (JAK JA XD) WYJDŹCIE NA SPACER, NA PLAC, ROWER, ROLKI... KORZYSTAJCIE Z LATA MOI DRODZY! :)

2 komentarze:

  1. hehe :D mam nadzieję, że skoro jest Was dwie to bd dłuższe i częściej dodawane posty =D
    osobiście nie jestem jakąś wielką fanką anime, właściwie wcale nie jestem fanką , ale raz zostałam namówiona do obejrzenia jednego anime, które mi się spodobało do tego stopnia, ze oglądałam je już z 5 razy od początku, wgl uważam, ze bardzo madre było to anime, choć na pierwszy rzut oka to bajka... co jest trochę dziwne, bo poza tym jednym wgl mnie nei ciągnie do innych anime. (nwdziałam jak zastąpić słowo anime, więc niezbyt poprawna językowo ta moja wypowiedź ale tam xd)
    odnośnie muzyki to znam ,,Hologram" NICO touches the walls, znam na pamięć polskie tłumaczenie całej tej piosenki a poza tym umiem jej słowa w pierwszej zwrotce i refrenie :D jest świetna :Doczywiście nie znam japońskiego, więc to jest bardzo kulawe to... znanie... ale no jak to śpiewam (gdy jestem sama of kors...) to brzmi w miarę xd(w sensie słowa, bo barwa moejgo głosu srutututu itd na pewno pozostawia wiele do życzenia xd)
    dobra, trohcę chaotyczny i niepoprawny ten mój komentarz ale tam xD podsumowując: piszcie szybko i długo, bo mi się osobiście zwiększają wymagania teraz do tempa skoro ejsteście we dwie hue heu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada, przynajmniej Niewi będzie miała pomoc i szybciej będziecie rozdziałki dodawać, tylko jedna rada nie sfatajcie Rossa(^^) z Maią!!! Wtedy będzie okk!! Z niecierpliwością czekam na nextaa!

    OdpowiedzUsuń