wtorek, 20 sierpnia 2013

Liebster Awards

Zostałam nominowana do tego czegoś i bardzo dziękuję osobom które to zrobiły. Choć nie mam bladego pojęcia kogo nominowac i jakie pytania walnąć to postaram się to należycia zrobić. Więc zaczynajmy xd

MOJE PYATNIA DO NOMINOWANYCH OSÓB

1. Co nakłoniło cię do zalożenia swojego bloga?
2. Jakie masz zainteresowania?
3. Ile masz lat?
4.Co lubisz robić w wolnym czasie?
5. Jakiego rodzaju filmy i książki lubisz?
6. Jakie seriale oglądasz?
7. Jaką lubisz muzykę?
8. Podoba ci się mój pomysł na opowiadanie?
9. Ulubiony film?
10. Ulubiony aktor i aktorka?
11. Ulubiona piosenka lub najpiękniejsza piosenka to...?

Do pytań moż ebyć parę odpowiedzi oczywiście xd 

BLOGI KTORE NOMINUJE TO:



PYTANIA OD OSÓB KTÓRE MNIE NOMINOWAŁY ( NIECH WAM BHÓG W DZIECIACH WYNAGRODZI :P)
REFIVE

1. Jaki jest twój ulubiony kolor? <3
Hmm... Czarny, chyba i biały
2. Ile masz lat?
Prawie 18
3. Wolisz deszcz czy słońce?
Zależy jaka pora roku i czy jest gorąco czy nie.
4. Byłeś/aś lub masz zamiar jechać gdzieś na wakacje?
Byłam, wybyłąm na calutki miesiąc dlatego takie przerwy z rozdziałami były :D
5. Masz aska i twittera?
Nie i tak, ale tego drugiego niewiele używam.
6. Anime, seriale animowane czy zwykłe?
Zależy o czym, ale najczęściej zwykłe xd
7. Ulubiony zespół/wykonawca?
Szczerze nie mam. Słucham tego co mi wpadnie w ucho.
8. Frugo czy cola?
I to i to ale nie piję za często, do samkowej wódki lepsza cola :P
9. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
Nie mam xd tak samo jak w pytaniu 7 xd
10. Książka czy film?
Książki <3 Filmy <3 KOCHAM JEDNO I DRUGIE
11.Ulubiony aktor/aktorka?
ORLANDO BLOOM <3 ( mój kochany LEGOLAS *.* ) i jeszcze paru innych w tym Johnny Deep xd

MARTA LYNCH

1. Masz chłopaka?
NIEE
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Matko przenajświętsza Don't Stop Believing w wykonaniu Lei Michell - ostatnio 
3. Twój ulubiony rodzaj filmu to....
Przygodowo-fantasy z nutą komedi i romansu :D
4. Jakie masz hobby?
Słuchanie muzyki, taniec i ostatnio fotografię
5. Ile masz lat?
Prawie 18
6. Czy masz prawdziwego przyjaciela lub przyjaciółkę?
TAK <3
7. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
Moja papuga :)
8. Jakie masz marzenie?
Chciałabym podziwiać krajobrazy Islandi i cieszyć się z tego co mam
9. Jak często brakuje ci weny?
hahahhahaha zależy czy faktycznie mi jej brakuje czy po prostu mam czas lenia xd
10. Lubisz swój wygląd?
hmmm... czasem tak czasem nie ale daje sobie radę xd
11. Jakie masz plany na wakacje?
Teraz już tylko opierdzielanie się jak długo można xd i pojechac na Perrcy'ego Jacksona do kina :D z Anią xd

OLA STANEK

I moje pytania:
1. Wolisz RAURĘ czy RAIĘ?
To raczej oczywiste że RAURĘ xd
2. Ile masz lat?
Prawie 18
3. Ulubiona pora roku?
ZIMA <3
4. Ulubiony/a piosenkarz/piosenkarka?
Nie mam xd
5. Jaki masz kolor włosów?
Ciemno brązowy
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
WF <3
7. Najpiękniejsza chwila w życiu?
Kiedy tata którego nie widziałąm miesiąc i za którym bardzo tęskniłam. Przyjechał w końcu ja się w niego wtuliłąm a on głaszcząc mnie powiedział: Moje kochane dziecko.
8. Co sądzisz o hejtach?
Są na świecie ludzie i parapety. ie da się wszytskich zadowolić i uszczęśliwić. Takie prawo natury
9. Jaki masz kolor pokoju?
Zielony xd
10. Czy kiedykolwiek cięłaś się?
Jeśli policzyć to jak o mało sobie nie odciełąm przypadkowo koniuszka malego palca u ręki kiedy kroiłam bułkę to tylko ten jeden raz. A tak uważam że to kompletna głupota.

ALEXIS LYNCH

1. W którym miesiącu się urodziłaś?
GRUDZIEŃ :D
2. Ile masz lat?
Praiw 18
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Matko przenajświętsza Don't Stop Believing w wykonaniu Lei Michell  - ostatnio
4.Jesteś fanem R5?
Powiedzmy xd
5. Masz chłopaka?
Nie
6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Zima
7. Twój ulubiony serial?
Glee <3 NCIS Los Angeles, Austin&Ally, Baby Daddy ( idealne na poprawę mojego humoru) i wiele innych xd
8. Kibcujesz AUSLLY lub RAURZE?
ABSOLUTNIE TAK xd
9. Masz przyjaciół?
Tak

BELLA  NOWAK

1. Prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność?
Tak
2. Ile masz lat?
Prawie 18
3. Twoje Hobby?
Taniec, słuchanie muzyki i fotografia
4. Ulubiony zespół?
Nie mam
5. Ulubiony film?
Za dużo by wymieniać xd
6. Uczysz się grać na jakimś instrumencie?
Nie
7. Ulubiony gatunek filmu?
Przygodowo-fantasy z nutą komedi i romansu :D
8. Masz Rodzeństwo?
Tak
9. Ulubiony smak lodów?
Waniliowe ale tylko z jednej lodziarni
10. Jest taka sytuacja, która zmieniła twoje życie?
Po części tak
11. Masz chłopaka?
Nie

MARTYNA_R5

1. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, przyjaciele, to co kocham najogólniej.
  2. Co jest twoim największym marzeniem?

Ogarnąć się w końcu i znaleźć idelany kierunek studiów dla siebie :)
  3. Jesteś typem marzyciela/realisty czy optymisty/pesymisty?

Marzyciela i realisty który ma optymistyczne i pesymistyczne nastawienie :) - ja pokręcona
  4. Kto jest dla ciebie wzorem?

Rodzice <3
  5. Ulubiony film/serial?

A&A, Baby Daddy - idealne na rozśmieszenie mnie, NCIS LA, Glee <3
  6 Przejmujesz się opinią innych?

Zależy, czy ten ktoś jest dla mnie kimś istotnym.
  7. Życiowe motto?

Żyć chwilą i tak żeby potem niczego nie żałować. Nie planować na dużą skalę swojej przyszłości o nigdy nic nie wiadomo. - przed chwilą to wymyśliłąm :D
  8. Tęsknisz za czymś z dzieciństwa?

Za jazdą na hulajnodze bawiąc się w Winx :D
  9. Co cię natychnęło do pisania bloga?

Ciasteczkowy potwór mnie namówił, i chciałam  spróbować swoich sił w pisaniu bloga.
  10. Jak spędzasz czas z przyjaciółmi?

Z tymi ze szkoły to w szkole xd A z przyjaciółką spoza szkoły u mnie w domu na leżeniu na moim mięękim łóżku i oglądając jakieś seriale xd
  11. Kim jest dla ciebie twój idol/idole?
 Idole do mówienia na ich widok sam sex <3.<3

2 komentarze: