środa, 7 sierpnia 2013

Rozdział 6 "Coś ty nawywijał z tą Laurą?"

Laura

Szłam przed siebie kompletnie nie uważając kiedy nagle poczułam bliski kontakt z ziemią. Podniosłam wzrok i zauważyłam wystraszoną blondynkę z brązowymi oczami. 
- Jeju strasznie Cię przepraszam, nie zauważyłam Cię. Nic Ci nie jest? Oby nie, nie chce mieć kogoś na sumieniu. Kurde jakie ze mnie zdolne dziecko, ledwo przyjechałam a już człowieka stratowałam.
Ten jej monolog sprawił że wybuchnęłam śmiechem.
- Spokojnie, też nie uważałam jak idę. Nic mi nie jest. A tak w ogóle to jestem Laura. - powiedziałam
- A ja Rydel - odpowiedziała pomagając mi wstać.
- Czemu byłaś taka rozkojarzona? - zapytałam
- Bracia mnie wkurzyli.
- To ilu ich masz? - uśmiechnęłam się
- Ogólnie to czterech, ale dwóch nie było. A ty masz rodzeństwo? 
- Tak, straszą siostrę.
- O jak jak ci zazdroszczę. - jęknęła - Tak bardzo bym chciała mieć siostrę a zamiast tego mam tych debili.
- A ci twoi debile to starsi czy młodsi? 
- Riker jest starszy o rok, ma 22 lata a Rocky młodszy o rok. 
- A następni dwaj?
- Ross ma 19 a Ryland 16.
- Czekaj czekaj Ross? Ross Lynch?? - zapytałam niedowierzając
- Tak - uśmiechnęła się - Ja jestem Rydel Lynch.  
- Ehh. - westchnęłam
- Stało się coś? 
- Tak twój brat. 
I opowiedziałam jej pokrótce to co dzisiaj się wydarzyło. Bardzo ja polubiłam chociaż była siostrą tego debila. 
- Ja sobie z nim porozmawiam jak wróci do domu. Dam mu popalić. - widać że się trochę wkurzyła.
- Nie ma sensu. Teraz to mnie może w nos cmoknąć. Nie musi mi robić łaski.
- Oj tam oj tam, przemówię mu do rozsądku. Jak można się nie przyjaźnić z taką fajną dziewczyną. skadnal.
Znów się zaśmiałam:
- Przesadzasz, ale dziękuję, to bardzo miłe. Muszę już lecieć, wymieńmy się numerami żeby się jeszcze kiedyś umówić. 
- Jasne, bardzo chętnie - odpowiedziała - Do zobaczenia. 
- Papa - pomachałam jej i poszłam w stronę domu w o wiele lepszym humorze.
Chwilę później weszłam uśmiechnięta do domu. Kiedy jednak zobaczyłam co tam się dzieję, stanęłam na środku kompletnie zaskoczona.
Rydel
Po poznaniu Laury, emocje trochę mi opadły. Postanowiłam wrócić do domu. Zastałam w nim Rikera obmacującego się z siostrą Mai Michell, Emily. Obrzydlistwo, to nie była dziewczyna dla niego. Poszłam do siebie nasłuchując powrotu Rossa. Kiedy usłyszałam jego głos zawołałam:
- MŁODY! Cho no tu do mnie.
Po chwili wszedł do mojego pokoju. Nie wyglądał na zadowolonego, no ale cóż life is brutal i nic na to nie można poradzić.
- Nie mam nastroju Rydel, więc mów szybko o co chodzi.
- Po pierwsze: puka się zanim się wchodzi. Po drugie czy oni nadal się tam obmacują? Bo głodna jestem ale jak zjem w kuchni to zaraz wszystko zwrócę i będzie to samo.
- Do pierwszego sorry, do drugiego tak obmacują i też mnie to denerwuje bo to siostra Mai. - odpowiedział zażenowany
- I po trzecie... coś ty nawywijał z tą Laurą?
- Weź nie wspominaj. Muszę to jakoś odkręcić. A skąd ty w ogóle o tym wiesz?
- Mam swoje źródła - powiedziałam szczerząc zęby - Pomogę Ci w tym ale masz robić to tak jak ci podpowiem.
- No dobra. Tylko nie kminie czemu tak wszystkim zależy na tym żebyśmy się dogadywali.
- Bo... potem się przekonasz braciszku. - mrugnęłam i wypchnęłam go z pokoju

**********************************************************************************

Tamdaramdamdamdaaaaaaaaaaaaaaam, napisałam... jakoś. Mam 100 pomysłów na minutę (szczególnie jak na plaży leżę) ale potem mam lenia i nie chce mi się pisać. Ponieważ jestem nie doświadczona byłabym wdzięczna gdyby ktoś mi wyjaśnił ocb z tą całą nominacją i do kiedy mam to ogarnąć xd
No i oczywiście mówcie jak wam się podoba, niedługo coś się rozkręci bo mam już nawet pomysł ogarnięty xd  no i dodam nowych bohaterów żebyście wiedzieli jak wyglądają xd Piszcie czy się podoba

Całuski Niewi :*

10 komentarzy:

  1. Aaaaa w końcu next!
    Nie mogłam się doczekać.
    Kiedy kolejny?
    Zajrzyj:http://smile-kiss-love.blogspot.com/ http://rossandlaura-longhappystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaaajebiaszczy. xD
    Masz wielki Talent! < 3
    Czekam na Nexta. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu już nie mogę się doczekać następnego. Pisz jak najszybciej i zapraszam do mnie ross-and-laura-lovestory.blogspot.com
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział ^^
    Ja też tak miałam, jak byłam nad morzem. Pomysłów tysiąc. A jak do domu wróciłam, to nic, kompletnie XD
    Jeśli jesteś nominowana do Liebster Blog, musisz odpowiedzieć na zadane Ci pytania, nominować 11 blogów i zadać ich autorom 11 pytań. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuuuuuuuuuudowny!!!!!!!
    Nareszcie dodałaś rozdział!
    To jest jedno z moich najukochańszysz opowiadań! :D
    Pisz szybko nexta, bo nie dożyje jutra!
    ~Refive xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Blog. Pytania tutaj: smile-kiss-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem jednym słowem : ŚWIETNY - nic więcej :)

    Czekam na nexta :), dodaj najszybciej jak potrafisz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste, zajebiste i jeszcze raz zajebiste! :D wiem, wiem, długo czekałaś na mój komentarz (zadręczała mnie tym 24h na dobę na facebooku... ._.) ale cóż, jak to już sama ujęłaś: life is brutal :3
    muszę wracać do oglądania mojego ukochanego anime, więc pozdrawiam, życzę dalej tak wspaniałej weny i czekam na nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Awards - zapraszam do mnie po puytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde świetny blog weszłam na niego po raz pierwszy, ale kurde no jedno słowo ZAJEBISĆIE! Pisz dalej chcę wiedzieć co bd :)

    OdpowiedzUsuń