czwartek, 29 sierpnia 2013

Info dot. 10 rozdziału

Widzę że coraz więćej osób dopytuje się kiedy nowy rozdział. Powiem wam ale najpierw chcę wam podziękować nawet nie śniłam że jednego dnia bd miała 609 wyświetleń a pod jednym rozdziałem w tej chwili 45 komentarzy. Jak miałam już koło 20 to było łoooo ale super a teraz jest nie no bez jaj. Jak każdy rozdział będziecie tak komentować to się rozpłyne ze szcześcia ( chciałąm napisać coś innego ale się powstrzymałam )
A teraz kiedy rozdział hmm postaram sie jak najszybciej ale dzis byłąm po książki jutro jadę do kina a w sobotę mam 18 z której wróce dopiero w niedzielę. Ale możecie mi pomóc ogarnę zakładę pomysły w której możecie mi podpowiadać i pisać co byście chcieli żeby się działo jak np. żeby Ross był z Maią ( chcoiaż wątpię, no ale każdy ma swoje upodobania ) nie obiecuję że wszytsko bd tak jak chcecie. No ale każdemu pisarzowi potrzebna jest inspiracja a moją jesteście wy. Więc dawać wszystko co macie :)

Całuski Niewi :*

A i nie zabijajcie mnie bo kto bd wam pisał. Rozważałam nawet wyjazd na Hawaje ale skoro przetrwałam do czwartku to pewnie za bardzo chcecie tenh rozdział żeby mnie ćwiartować ;)

10 komentarzy:

  1. Łuuhuu!!!!!! Wreszcie się dziewczyno odezwałaś!!! Masz dodać tego posta najszybciej jak tylko ci się uda!!!! Szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chcę zobaczyć ich reakcje!!!! WIĘC DO CHOLERY JEDNEJ, JAK NAJSZYBCIEJ PISZ ROZDZIAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzedni rozdział bym świetny i ciesze się że planujesz nadal pisać ;)
    Zapraszam do siebie C:

    http://magic-story-raura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja się podpisuję pod pierwszym komętarzem! I broń boże tylko nie Ross z Maią! :) czekam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z tobą zgadzam weronika. jak tylko dziewczyno spróbujesz mi to zrobić to (czytaj mój drugi komek z rozdziału 9)... Mam cię na oku niewidzialna. Mam cię a oku...

      Usuń
  4. Zgadzam się z moją wierną czytelniczką Halley S. i weroniką love.
    Dawaj szybko nexta!!!!!!♥♥
    Zapraszam na mój blog:http://rossilaura-love.blogspot.com/
    ~Jula<3

    OdpowiedzUsuń
  5. NIGDY ! PROSZĘĘ NIE WPROWADZAJ TAM Mai Mitchell : )))) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Paulina!!!! Maia to zło!!! Nie lubię jej. NIENAWIDZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIGDY NIE SWATAJ ROSSA Z MAIĄ!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  6. Broń Boże jak mi coś napiszesz o Mai Mitchell:D Tylko daj ten rozdział przed tymi wszystkimi ''ważnymi rzeczam'' błagam, bo nie mogę się doczekać ich reakcji!!:P

    OdpowiedzUsuń
  7. No to w takim razie życzę udanej imprezy :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Jak będziesz nadal prowadzić bloga, to jestem pewna, że będziesz mieć nawet więcej komentarzy ;)
    A co do tej Mai... Ja ją lubię i mam nadzieję, że zobaczę ją jeszcze w jakimś filmie, czy serialu, ale błagam, niech Ross z nią nie chodzi!
    Właśnie zdałam sobie sprawę, że Maia pełni taką rolę w Raurze, co Kira w Auslly o___________O

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę niech Ross będzie z Laurą a nie z Maią ..... Pliska Pliska... A co do rozdziałów świetne..../Laura

    OdpowiedzUsuń