niedziela, 1 września 2013

Ogłoszenia parafialne cz. 2

Drodzy wszyscy ( nie wiedziałąm czy pisać fani bo nie każdy musi nim być  ;P )

A więc, w komentarzach widzę że niektórzy bardzo chcą już następne rozdziały. Cieszę się że wam się tak bardzo podoba że się nie możecie doczekać, ale musicie zrozumieć że to od tak nie przychodzi. Wiem zaczyna się szkoła i prawdę powiedziawszy z was wszytskich to ja mam chyba najbardziej przerąbane. 3 klasa liceum to nie przelewki w 8 miesięcy musze dokończyć materiał i przypomniec sobie wszytsko od początku do matury minimalnie z 3 przedmiotów i jeszcze zorbić prezentacje maturalną. Z całych sił będę się starała was nie zaniedbywać i pisać jak tylko będę mogła i miała wenę. A pisanie na siłę też nie jets dobre bo potem wychodzi nie wiadomo co ( dzisiaj na jakimś blogu czytałam taki post gdzie dziewczyna też przemawiała tak jak ja do was, co za zbeig okoliczności :D ) A co do dzisiaj wróciłąm do domu o godzinie ok 12 musiałąm zjeść umyć się odpocząć i poradzić sobie z kosmicznym bólem glowy ( NIE DAJCIE SIĘ WKRĘCIĆ W ALKO CHINCZYKA :D ) i odzyskać władze w rękach bo rano ciężko z tym było.
Także proszę was o wyrozumiałość i cierpliwość, ale nie bronię ( a nawet nalegam do komentowania ) pisania komentarzy w stylu Halley S która zawsze wywołuje usmiech na mojej gębie ( tak jek reszta was) jak czytam te wszytskie wypowiedzi z milionem wykrzykników.
Mniej więcej rozdział będzie hmm... raczej na 100 w przyszłym tygodniu. A może już jutro, zobaczymy. Szykuje dla was jeszcze trochę być może szokujących zwrotów akcji bo w końcu jestem tą od fabuły xd

Czekajcie cierpliwie :D
Całuski Niewi :*

15 komentarzy:

  1. Już nie mogę sie doczekać co dla nasszykujesz! Twój blog jest mega!!!!!
    Mam nadzieję że będzie jutro!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest to także blog Ciasteczkowego Potwora :>

      Usuń
    2. No właśnie, nie zapominać o mnie! :O Ja wam dam... Foch jeszcze większy, niż na Karolcię^^... ._________.

      Usuń
    3. Nie fochaj się kochanie! Nie zapominamy o tobie! ♥

      Usuń
  2. Mówiąc w przyszłym tygodniu masz na myśli ten tydzień od tego poniedziałku? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala.. Nie wiedziałam, że cię tak bawię... Ale się złożyło. Geez... Nawet nie wiesz, jakiej głupawki dostałam przy 9. A Rikerowi w 10 chciałam przywalić. Nie zdziwiłabym się gdyby go Laura walnęła w imię Van. Ja czekam na next, który mam nadzieję, że niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom mam nadzieję, że w następnym tygodniu, czyli jutro!!!!!;D
    Twój blog jest meega:P A i trochę emocji wręcz konieczne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak jak reszta czekam na next! Ponieważ WASZ blog jest BOSKI!!! Postarajcie się napisać jak najszybciej pliss!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. DAJCIE DZISIAJ PLZ, KOCHAM WAS NORMALNIE DZIEWCZYNY, DZIĘKI ZA WSPANIAŁEGO BLOGA :))

    Zróbcie coś, żeby doszło do czegoś między Rossem a Laurą :D
    Tylko, żeby nie było słodko, tak jak teraz jest super! Tacy źli i wkurzeni na siebie mi się podobają. Ale żeby do czegoś doszło! Cokolwiek, nie wiem:) Zdam się na was. Ale co wy na to?? ODPISZCIE, PROSZĘ!!!!! WRĘCZ BŁAGAM, ODPISZCIE :)
    ~ Anka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i może będziesz mogła na coś lczyć xd mam nadzieje że to co przygotwałam się spodoba xd

      Usuń
    2. A będzie TO teraz czy dopieroooooo późnieeeej znacznie? :))
      Yay, dzięki, jesteście wspaniałe. Ciasteczko też, żeby nie było, że zapomniałam o niej :) <3
      Odpiszesz?
      ~Anka :)
      Proszę, żeby dzisiaj, zrobię wszystko! hah :D Ale serio:)

      Usuń
  7. Wasz blog jest mega! Niewi nie martw się na pewno zrobisz super prezentację! Ciasteczko nie fochaj się na Karolcię! Uwielbiam Was! Dawajcie szybko next

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasz blog jest mega! Niewi nie martw się na pewno zrobisz super prezentację! Ciasteczko nie fochaj się na Karolcię! Uwielbiam Was! Dawajcie szybko next

    OdpowiedzUsuń