niedziela, 22 września 2013

Zakochałam się *.*

Oglądał już ktoś Teen Beach Movie? Ja tak przeleciałam na szybko ale zakochałam się w dwóch piosenkach:
http://www.youtube.com/watch?v=0ffJzYgDMCQ  <3 <3
http://www.youtube.com/watch?v=pHM55TtjaVM <3 <3 <3
i muszę przyznać że Maia nawet fajnie zaśpiewała tą swoją solową piosenkę ale i tak te są moimi ulubionymi xd

Wiecie co jest najgorsze jak człoweik ma miliony pomsyłów a nie może się ogarnąć żeby to napisać ;/ ale dobrze że chociaż są pomysły :D

8 komentarzy:

  1. ja lubię tylko Cruisin for bruisin


    ~Cherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fioła na punkcie Crusin for bruisin!!! ;p (reszta piosenek nie wydaje mi się tak skoczna)
      ~Bogumiła

      Usuń
    2. Ta 1 jest do kołysania a druga do skakania xd

      Usuń
    3. Ja też najbardziej lubię crusin for bruisin <3

      Usuń
  2. ¡Boże ja to oglądałam! To...to... ¡to było genialne.zajebiste....po prostu brak mi słów mój ukochany film z moim ukochanym Rossem <3<3<3 najbardziej mi się podobało jak poszeł z Maio do tej knajpki i gang szczurów zaczoł śpiewać i oni to oglądali a Ross się wymknoł przebrał i zaczoł śpiewać razem z nimi w tedy słyszałam tylko jego on ma taki słodki głos <3<3 wogule jak śpiewa to aż mnie dreszcz przechodzi a jak zaczyna tańczyć serce mi mocniej bije <3<3<3 i jak skończył tak fajnie przejechał na kolanach po podłodze i był taki szczęśliwy ^.^ Maia się spytała "nie mogłeś się powstrzymać co" a on "zawsze chciałem zaśpiewać ten kawałek" <3<3 to taki słodziak oczywiście w filmie i w serialu a jaki naprawdę jest to nie wiem podobno jest nieuleczlnym romantykiem tak jak ja :) podobało mi się też jak Maia chciała żeby on zaczoł "chodzić" z Leilą a on nie wiedział o co jej chodzi ona powiedział że podoba się Leili a on się wydarł że jemu podoba się Maia <3<3 i jeszcze podobało mi się jak...ach nie chcę się rozpisywać ale naprawdę sporo było takich momentów <3<3<3 a wam jaki się podobał najbardziej? A piosenki podobały mi się wszystkie :D
    Claudi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh... normalnie jak bym widziała siebie jeszcze jakieś pół roku temu ;)
      nieuleczalna romantyczka, powiadasz? cóż, w tym momencie oficjalnie mówię, że na romans, to se chwilę poczekacie, ponieważ ja aktualnie 24 na dobę rzygam tęczą przez Kaichou >.< no bo sami zobaczcie :P i jak tu nie mieć dość romansów... ;______; http://www.mangapark.com/manga/Kaichou-wa-Maid-sama/c37/26 ^^^^^^^^^^^^ czytajcie od tej strony, tak z 4-5 kolejnych. (nie, to nie maryha, to pocky, takie japońskie paluszki. i przypominam nieogarniętym, że mangę czyta się od prawej do lewej i nie zaczyna zdania od "i" xd) więc, jak mówiłam, za pisanie czegokolwiek w tym stylu się nie zabieram xd
      Prosimy o wyrozumiałość, ale chyba rozumiecie... Niewi w tym roku pisze maturę, a ja mam pierwszą klasę gimbazy, którą mój kuzyn określił jako najgorszy rok w jego życiu pod względem nauki ;______; dobrze, że umie mnie pocieszyć, prawda?
      trzymajcie się i czekajcie cierpliwie ;)

      Usuń
  3. A ta 1 spodoba wam się bardziej jak powiem że natchnęła mnie na kolejny genialny jak to określiła Ciasteczko pomysł? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... Fajnie że są pomysły szkoda tylko że nie macie czasu przedstawić nam ich w postaci roździałów :/ no nic czekan cierpliwie :)
      Buziaczki :* (a się nie podpiszę XD)

      Usuń