wtorek, 17 września 2013

WOW Dziękujemy :D

Wchodzę sobie teraz na bloga paczę a tam ponad 15 tysięcy wyśiwteleń! Łooo o.O
Baaaaaaaaaaaaaaaardzo wam dziękujemy, serio w życiu się nie spodziewałam że tyle razy ktoś to wyświetli (było to w momencie kiedy zakłądałam bloga więc Ciasteczko ze mną wtedy nie pisało) xd ALe to nie zmienia faktu że od 15 lipca zajrzeliście tu tyle razy. Wielkie, wielkie dzięki. Pocieszę was że plany na fabułe mam spore, ale szkoła daje mi już w kość. Cisną mnie strasznie a musze się ogarniać żeby wgl zdać xd
Także ściskam was mocno żeby podziękować i zacznę pracować nad 13 rozdziałem żebyście mieli radochę :D
Niewi :*
************************
No to ja też wam jeszcze podziękuję, ponieważ jak by nie patrzeć, jestem współautorką tego bloga ;) Tak więc ARIGATO GOZAIMASU dla wszystkich otaku i WIELKIE, WIELKIE DZIĘKI dla tych pozostałych xd Mam nadzieję, że niedługo ta liczba będzie jeszcze większa :P
dobijamy do 20 tysięcy! ;D
Ciasteczkowy Potwór :*

20 komentarzy:

  1. Hej wczoraj zaczęłam czytać tego bloga i podoba mi się bardzo. Mama nadzieje że dodasz 13 rozdział przed 21. Pozdrawiam Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Nie dawno zaczęłam czytać tego bloga, mam nadzieję, że nowy rozdział będzie szybko. Ja też pisze bloga:
    http://auslly-just-like-a-dream.uchwycone-chwile.pl/
    Jeśli macie ochotę to zajrzyjcie.

    Pozdrawiam Bloggie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciesze , że was to tak uszczęśliwiło , kocham tego bloga i czekam na 13 rozdział ;*
    Zapraszam do siebie , nie dawno zaczęłam go pisać :
    http://milosna-historia-lily-i-rossa-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyny :D jesteście genialne kocham was i waszego bloga <3 życzę wam 100 tys. wyświetleń. :) i jeszcze jedno do Ciasteczka...
    nie to że coś do ciebie mam ale taka mała próźbka... ¿możesz nie pisać po japońsku? :) zresztą rób co chcesz bo to wasz blog i nie chcę się tu wymądzrzać rozumiem cię pewnie to twój ulubiony język skoro lubisz anime :) ja uwielbiam Español XD no to tyle naprawdę nie bierz tego do siebie. na nexta czekam , weny i jeszcze raz 100 tys wyświetleń życzę :)
    Buziaczki :** Claudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahaha kolejna osoba, którą wkurza moje gadanie po japońsku xd hhahahahahahahaha och, jak ja kocham wkurzać ludzi japońskim ^u^

      Usuń
    2. Ja lubię (nie wiem czy wkurzać bo jak gadam do kogoś po hiszpańsku to się nie wkurza tylko tak zdenerwowanie pyta się "co?" XD) mówić po hiszpańsku, hiszpańską kuchnię,meksykańską,hiszpański tańce i wogule staram się być taką hiszpanką XD
      Espero con interés el pròximo capitulo :)
      Buziaczki :** Claudi

      Usuń
    3. no, to ja mam tak z Japonią :) ale nie jestem sama, moja kumpela się niedawno jarała, bo kupiła żel pod prysznic z kwiatem Sakury :P

      Usuń
  5. GRATULACJE dla jednego z moich ulubionych blogów.Zapraszam do mnie(kilk na profil)



    Sorki za chamską reklame~Cherry

    OdpowiedzUsuń
  6. W 100% zasługujecie na taką ilość wyświetleń :) Blog jest niesamowity, jeden z najlepszych jakie czytam ;* Zaglądam codziennie, żeby sprawdzić czy jest jakiś nowy rozdział :P Czekam z niecierpliwością na nexta :D Gratuluję i życzę mnóstwa weny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się nie dziwie jesteście mega i ja was kocham i wasz blog rządzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciastex! Dlaczego mi nic w szkole nie powiedziałaś?! W każdym razie gratulacje, i ciasteczko pamiętaj, ja cb śledzę^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ¿Ciasteczko Niewi kiedy next? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy następny??

    OdpowiedzUsuń
  11. szyyybko dawaj next ;) czekam już 1 tydzień szyyybko

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny? PROSZĘ ODPISZCIE, BŁAGAM.
    niecierpliwimy się :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że się niecierpliwicie, i naprawdę was przepraszam że musicie tyle czekać, ale naprawde nie mam czasu :(( poczekajcie jeszcze trochę

      Usuń
    2. Już chciałam pisać żebyście dały jakiś znak życia ale jestem już spokojna :) rozumiem że nie macie czasu na pisanie roździałów ale jakiś post od czsu do czasu mogłybyście napisać że na przykład roździału nie będzie przez tydzień lub dwa. Oczywiście jak zwykle nie chce się wymondrzać ale taką małą radę daję :)
      No. Espero con interés el pròxímo capítulo. Weny życzę i wracam do pisania swojej histori :)
      Buziaczki :* Claudi

      Usuń
    3. tsaaaa... przepraszamy... Sama jestem ostatnio bardzo zabiegana i tak chyba będzie już do końca września ;____; Zaniedbałam własnego bloga i teraz staram się to naprawić, bo mimo wszystko, on jest dla mnie troszkę ważniejszy ;) Do tego staram się przeczytać do końca kolejną mangę, tym razem "Kaichou wa maid-sama!", a że ona w Polsce nie jest licencjonowana, to czytam po angielsku, więc pewnie chwile mi to zajmie... .___________.Tak więc, gdy tylko ogarniemy wszystkie sprawy związane ze szkołą (i moimi mangami xd), to wracamy z nową mocą! :D trzymajcie się i czekajcie cierpliwie :)

      Usuń
    4. Serio po angielsku ;) myślałam już że po japońsku :D czekam czekam...dzisiaj wreszcze mogłam odetchną oczywiście od 10.00 do 14.00 musiałam zakuwać z historii o królach elekcyjnych i o pierwszym rozbiorze polski D: ¡Boże ratuj! Myślałam że padne z nudów. A teraz jem obiadek i wreszcie mam czas by popisać troche swojego opowiadania o Austinie i Ally oczywiście :) to wasz blog mnie zainspirował :) więc dozobaczenia w październiku tak?
      Claudi :*

      Usuń
  13. Hejj zapraszam na mojego bloga:

    http://raura-love-story-przygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń