piątek, 19 lipca 2013

Ogłoszenia parafialne cz.1

Po pierwsze dziękuję bardzo tym osobom które czytają i komentują moje wypociny, to mnie bardzo cieszy i motywuje do dalszego pisania.
Po drugię chcę wam polecić blog Ciasteczkowego Potwora ciasteczko-z-czekolada.blogspot.com ma ona bzika na punkcie Naruto ale i tak ją lubię :)
Po trzecie w poniedziałek wyjeżdżam na miesiąc (wracam dopiero 18 sierpnia do domu), ale będę miała internet (pewnie powalająca prędkość ale ważne że będzie) więc rozdzialy prawdopodobnie będą się pojawiać. I choc powinnam się pakować to ściągam sobie CSI kryminalne zagadki NY do ogladania i myślę nad dalszymi rozdziałami ;)
Dobra to na razie na tyle xd

Całuski Niewi :*

3 komentarze:

  1. Twój blog bardzo mi się spodobał. Zupełnie inna historia o Raurze niż inne. Super <33
    Czekam na kolejny rozdział ^w^

    OdpowiedzUsuń
  2. Och te moje ciasteczko <3 Też polecam ten blog i czekam na next <3 Mam nadzieję , że szybko nas nie opuścisz ...
    Pozdrawiam Karolcia^^

    OdpowiedzUsuń