poniedziałek, 15 lipca 2013

Coś o mnie!

No dobra, od czego by tu zacząć. Jest to mój pierwszy blog jaki założyłam i którego będę się starać prowadzić. Pomysł jest zaczerpnięty od pewnej dziewczyny która napisała świetne opowiadanie które czytałam 2 lata temu podczas wakacji ( jak wam powiem kto i o czym/kim to zaraz znajdziecie i będziecie wiedzli o cho chodzi a nie ma tak łatwo :P).
Teraz parę rzeczy o mnie mam 17 lat ( i pół) - tak wiem stara jestem xd
W przyszłym roku piszę maturę - Boże ratuj
Nie wiem kim będę w przyszłości ani gdzie pójdę na studia.
Uwielbiam czytać, najbardziej fantasy i tam gdzie jest nutka romansu, no i blogi  xd. Moje ukochane książki to "Harry Potter", "Percy Jacson i Bogowie Olimpijscy", "Olimpijscy Herosi", "Felix, Net i Nika", "Igrzyska Śmierci" - cała seria "Eragon" i dalsze jego części, "Kości", "Władca Pierścieni" itd. nie chcę was zanudzać.
Uwielbiam seriale szczególnie CSI wszytskie, NCIS, NCIS Los Angeles, Kości, Glee - (to pokochałam <3) no Austin i Ally oczywko xd
Nie mam ulubionego gatunku muzyki - to co mi wpadnie w ucho
Lubię tańczyć, dajcie mi układ i będę śmigać
Piszę opowiadanie/książkę o Władcy Pierścieni tak jak według mnie powinna wyglądać - takie spełnienie wyobrazenia z dzieciństwa xd i jeszcze jedno w tematyce Percy'ego. Opublikowane nawet na ogólnopolskim blogu o autorze tej serii (taka tam ja sławna)
Jestem nieśmiała, niby zwariowana, lubię żyć marzeniami a w drugiej chwili żałuję że nimi żyję. Pokręcone jak jasna cholera.
Mam wielu przyjaciół którzy mi pomagają i wspierają, a większość z nich poznałąm na tym ogólnopolskim blogu. Takie znajomości są świetne.
Dobra koniec bo wygram konkurs na najbardziej długi i nudny post pt. "Coś o mnie"
Kiedy pierwsze rozdziały, nie mam pojęcia, mam nadzieję że jak naszybciej xd

Całuski Niewi :)

2 komentarze:

  1. haha pierwsza! :D muszę korzystać, bo jak zrobisz się sławna, to moje komentarze zginą w tłumie ;) pisz rozdział. czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. też olądam CSI (już od 6 roku życia) ,NCIS,NCIS los angeles,Kości uwielbiam to a mam 13lat

    OdpowiedzUsuń