wtorek, 15 października 2013

Hejo! - tak jak teletubisie mówią xd - Niewi ;)

                                                          Siemaneczko!!! :P
 Hmmm. od czego by tu zacząć ???  Jestem Asia i mam 15 lat. Chciałam pomagać pisać bloga dla Newi. i Ciasteczka nawet tak bezinteresownie ale one powiedziały że tak nie może być i tak jakoś wyszło że dołączyły mnie do wspólnoty. ;) A poza tym lubię horrory ,naleśniki z dżemem ,ciastka, truskawki oo i uwielbiam ŻELKI;) .Interesuję się sportem , tańcem i muzyką . Wszyscy mówią mi że jestem strasznie szalona i można by mnie zabrać do teletubisiów ( Tak wiem też ich nie rozumiem). No i to chyba było by tyle ;
Pozdro ;)

10 komentarzy:

  1. Hej miło poznać nową pisarkę. To mam nadzieje że niedługo pojawi się twój popisowy rozdzialik. :* Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czyli ty jesteś ta "sweetaśna" nom ciekawe co wniesiesz do tego bloga (oczywiście w sensie pozytywnym bo jakoś dziwnie to brzmi :D )
    Buziak :* Claudi
    Ps. Też lubie naleśniki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie boje tego odkurzacza z teletubisiow

    OdpowiedzUsuń
  4. No witam cię Asiu. Czy Sweetaśna? Jak tam wolisz. Na pewno świetnie piszesz. No i już cię lubię.
    Efelin♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy:) Jak wolisz żeby mówić Sweetaśna czy Asia? Czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje pomysły
    Buziaczków tysiąc:**
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy!!!! Ten ostatni rozdział był świetny!!!
    Masz świetne pomysły, których nie mogę sie doczekać.
    LOVE, Ulcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No siema! Fajnie, że ty też będziesz pisać, bo jak 3 osoby sie za to wezmą to rozdzialiki może będą trochę szybciej ;D pozatym masz fajne pomysły i mam nadzieję, że wspólnie stworzycie coś niepowtarzalnego :D niemogę doczekać się nexta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że twój komentarz był 500 na blogu :D ale jazda :D

      Usuń