sobota, 5 października 2013

BARDZO WAŻNY KOMUNIKAT, WSZYSCY CZYTAĆ! :O

Dzisiaj tylko komunikat ale potrzebujemy aby autorka tego (zacytowanego poniżej) komentarza w sekcji Pomysły i prośby skontakowała się ze mną: niewidzialna2212@gmail.com i Ciasteczkiem: ciasteczko.ev@gmail.com

"Może być coś takiego że np. chłopaki zobaczą te nagrania co nogrywała raini i trochę się z tego pośmiejąi gdy riker usłyszy że vanessa powiedziała że riker jest nawet ładny to on się troche zarumieni i zrobi mu się głupio że nawrzeszczał na dziewczyny i je wygonił i pujdzie do laury i vanessy i będzie ją przepraszał a ona i tak nie będzie chciała mu wybaczyć i wybiegnie z domu i nagle zacznie jechać samochud a gdy riker to zobaczy zacznie za nią biec i ją uratuje szybko przepchnie ją na trawę i oboje się wywalą i ona na niego poleci i będzie na nim leżeć i on wtedy spyta się jej tak po cichu czy jemu wybaczy a ona się uś miechnie i zgodzi niech ci będzie powie i poczochra jego bląd włosy ....................... HEJ DALEJ MOGŁA BYŚ WYMYŚLIĆ SAMA ALE TO TYLKO NA PRZYKŁAD JAK CHCESZ ;) BO JA MAM MNÓSTWO POMYSŁÓW NORMALNIE MILION ALE PO 1 chciałabym założyć bloga ale nie umiem po2 nie umiekm tego jakby tak ładnie ułożyć żeby to było tak ładnie napisane a wy macie takiego zawalistego bloga i tesz macie zawaliste pomys ły :) zazdroszczęwam aż bym chciała z wami go prowadzić ale to tylko mażenia ;) ;) twoja wierna czytelniczka ;):):) .."

Czekamy! :D

9 komentarzy:

  1. Przeczytałam caaałego bloga *.* Kiedy następny rozdział???? Ja tu powariuje! xD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo po co mam się z wami skontaktować czy zrobiłam coś źle??? wasza wierna czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zrobiłaś nic źle :) po prostu się do nas odezwij xd

      Usuń
  3. oks ale przez co? wasza wierna czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko żeby nie przez priv bo ja nie ma m ?! wasza wierna czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meila nie masz? Xd cokolwiek żebyśmy mogły pogadać z Tobą xd

      Usuń
  5. no to ci napisałam :) wasza wierna czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nastepny? Uwielbiam tego bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń