wtorek, 8 października 2013

Info dot. 14 rozdziału xd AKTUALIZACJA - CZYLI ROZDZIAŁU DZIŚ NIE BĘDZIE - ZAŻALENIA PROSZE KIEROWAC DO CIASTECZKA xD

ALOHA xd
Po 1 daje znak że żyję - chociaż nie mam się dobrze, Ciasteczko też żyje xd
Po 2 chcę wam powiedzieć że rozdział zapewne będzie jutro ( już jest coś nabazgrane ale jeszcze mało ), i gdyby ktoś nie miał lenia ( niee wclae nie mówię o Tobie CIASTECZKO ;D ) to może byłby dzisiaj, ale jutro tą osobę przycisnę i będzie ( bo nas zjecie ) xd
A po 3 chciałam wam dać zapowiedź ale Ciatseczko stwierdziła że to będzie zbyt chamskie ( bo chciałam tam ciekawy moment wstawić ), a że chcę przeżyć to się jej posłuchałam xd

Także czekajcie do jutra a ja idę, może coś jeszcze naskrobać xd
Uściski :*

EDIT:
JAK BD DZISIAJ TO PÓŹNIEJ BO ZA PÓŁ H MAM LEKARZA,  MAM NADZIEJĘ ŻE WYTRZYMACIE :D

EDIT 2, BONUS OD CIASTECZKA:
Przepraszamy za dzisiejszy brak rozdziału, ale inteligentna ja zapomniała o lekturze i dużej ilości pracy domowej z zajęć dodatkowych na jutro, oraz o jutrzejszej kartkówce z niemca ;_______; Jak już wspominałam, mimo mojego domniemanego "talentu lingwistycznego" kompletnie nie ogarniam niemieckiego... :| Wkuwałam prawie godzinę, a i tak czuję, że nie umiem tego jeszcze do końca. a to tylko kartkóweczka z podstawowych zwrotów typu "jak masz na imię?", "ile masz lat?", to wolę nie myśleć, co będzie przed sprawdzianem... .__________.
+ logika mojej nauczycielki mnie przeraża... po co uczyć nas, jak jest "gdzie?", "jak?", "kiedy" itd. lepiej kazać dzieciakom wkuć całe niezrozumiałe zwroty i postawić z kartkówki same pały... -.-'
nie rozumiem jeszcze tej logiki, że po niemiecku "przepraszam" to ENTSCHULDIGUNDING... o.O ktoś mi to wyjaśni?
Przepraszamy i postaramy się dodać rozdział w piątek, bo jutro jeszcze znajoma wpada i mam wspomniane powyżej zajęcia z angielskiego, więc się nie wyrobię... :C
na pocieszenie macie genialną piosenkę, która co prawda jest trochę smutna, ale kij z tym, mi poprawia humor ;D https://www.youtube.com/watch?v=NzzZ-9TE5L4
Jeszcze raz przepraszamy, wybaczcie, jeśli was zawiodłyśmy (czytaj: jeśli ja was zawiodłam :'c), ale są to sprawy niezależne ode mnie... Część rozdziału już jest, więc spokojnie, bo w końcu najtrudniej jest zacząć! :D
Pozdrawiam i pamiętajcie: NIEMIECKI TO ZŁO! O_______O
PRZEPRASZAMY! <3

14 komentarzy:

  1. DAWAJ TĄ ZAPOWIEDŹ!!!!! I MEGA się ciesze, że w końcu będzie next

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co, zawiodłam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się nie tylko ty ;/ na uparego mogę wstawić to co jest ale to jest tylko część rozdziału więc by było cz 1 rozdizału 14
      nie chcę też pisać na siłę żeby nie wyszło jakieś dziadostwo
      ewentualną rekompensatą może być dłuższy rozdział ( o ile nie wstawię tej części )
      a sama też nie mogę wrócić na właściwe tory i szukam pmocy u różnych osób
      Wybaczcie musicie pcozekać

      Usuń
    2. Ach... poczekam :) nie wiem czemu ale za każdym razem jak czytam że piszesz że nie chesz pisać roździałów na siłę to mam wrażenie że piszesz tak bo kiedyś pisałam abyście nie pisały na siłę :/ ¿hmm...?
      Ps. do Ciasteczka: z całego serca ci wspułczuje bo moja kuzynka uczyła sie niemca i cud że ze języka nie połamała! (¿a może dlatego że język to mięsień i nie da sie go złamać? XD) Myślałam że rusek jest nie do ogarnięcia. Dzięki ci Panie że mam rosyjski ^.^ a wgl to chciałabym sie uczyć hiszpańskiego. :/ Ciekawie jak by sie w srucie mówiło? ¿hiszpan? XD
      Dobra kończe bo sie rospisałam :)
      Na nexta czekam, powodzenia Ciasteczkowi z niemcem życze weny dla obu autorek ;)
      Buziaczki :* Claudi

      Usuń
    3. No bo tak jest :D Zresztą na siłę mi raczej nie wychodzi xd potrzebuję choć trochę inspiracji xd

      Usuń
    4. Hehehe :D fajnie wiedzieć XD

      Usuń
  4. niemiecki jest koszmarny... Ja w 4-tej klasie podstawówki miałam te podstawowe zwroty. W zaszłym roku miałam kolorki i zwierzątka domowe, a teraz mam godzinki i nazwy miesiąca... Nie ogarniam NIC

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema!
    Ciasteczko wiem co czujesz. Też jestem w I gim. i też nie ogarniam niemieckiego. Więc powiem Wam tak: Kocham ten blog i nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Piszcie, bo macie talent.

    UCZMY SIĘ NIEMIECKIEGO, PRZYDA SIĘ W PIEKLE!

    Ps: Jeśli miałybyście ochotę zajrzeć na mojego bloga to serdecznie zapraszam:
    http://auslly-just-like-a-dream.uchwycone-chwile.pl

    Bloggie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko rozumiem ;_; mam nadzieje ze rozdzial bedzie dluuugi bo tyle czekalismy ;))) ale mimo wszystko warto bo to na prawde zajebiaszczy blog i Wy rowniez. Super piszecie ;))

    OdpowiedzUsuń