poniedziałek, 14 października 2013

Info dot. 15 rozdziału xd

Widzę że już się zaczynają pytania "Kiedy next?" więc myślę że trzeba wam na nie odpowiedzieć xd
W związku z tym że wróciłam do szkoły po 2-tydodniowej przerwie, muszę nadrobić zaległości (nie macie pojęcia jak się ztego powodu "cieszę"). Będziemy starały się pisać po trochu więc rozdział powinien pojawić się w weekend. Ale niczego wam nie obiecuję, bo nie wiem jak to się potoczy. Także czekajcie cierpliwie. Akcja się rozwija a mi cągle wpadają nowe pomysly do głowy ( spytajcie Ciasteczka hahha xd ). A i mam nadzieję że macie dobrą wyobraźnię, bo bedzie wam potrzebna :D

Całuski Niewi :*

9 komentarzy:

  1. Mam barrrrrdzo dobrą wyobraźnie więc spoko. Mam nadzieje, rozdział będzie w weekend. Efelin

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :) Tylko prosze nie godzcie jeszcze Rossa i Laury. Niech się jeszcze trochr nie lubią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam was za słowo ;/ a pytanko: ¿Co to za "Sweetaśna" hm...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Was kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Powodzenia w pisaniu...i w szkole oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  6. super, a i głosujcie na R5, aby wygrali ;) http://polls.j-14.com/polls/432854

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jeszcze na Rossa i Laurę xd w TV Actress i TV Actor czy jakoś tak xd

      Usuń
    2. Tak, wiem, wiem...cieszę się bo wygrywają ;D

      Usuń
  7. Ja ktoś nie ma pomysłu na rozdział na blogu o R5 lub A&A to wysyłajcie e-mail'a o czym ma być rozdział i linka na bloga a ja się wszystkim zajmę. Proszę o to adres e-mail: potworek.ciasteczkowy2002@gmail.com ;p

    OdpowiedzUsuń