wtorek, 1 października 2013

Liebster Awards Ciasteczka :3

Mam focha, ponieważ zostałyśmy znów nominowane do jakiegoś Blogger Awards ;_____; Już to mówiłam, ale na wszelki wypadek powtórzę, żeby na przyszłość NIE NOMINOWAĆ nas do klepanek tego pokroju. Oczywiście bardzo się cieszymy, że doceniacie naszą pracę, ale nie mamy siły pisać takich rzeczy -.-' (+ ja nigdy nie wiem, kogo nominować xd) Pomyślcie o tym, że zamiast skrobać coś takiego, mogłabym pisać teraz rozdział :P Myślę, że to was przekona ;)
W każdym razie, nominowały mnie (znaczy NAS, ale ja odpowiadam)
Julia Borowska, Cherry Różowa, Pati Marano, Ania Kowalczyk, Ewcia, Emily R., Laura Marano, Elcia Tyc, Lilian
gińcie, wy źli ludzie! :O

to na początek moje pytania, żeby nominowanym osobom łatwiej było to ogarnąć ;D

1. Co jest dla ciebie najcenniejsze w życiu?
2. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?
3. Jaka była twoja najbardziej znienawidzona lektura szkolna?
4. Jaki jest twój ulubiony zespół/wykonawca?
5. Opowiedz o najlepszym klasowym odpale :)
6. Podaj jakieś swoje dziwactwo.
7. Opisz swoją klasę w 3 słowach.
8. Najbardziej szalona rzecz, jaką w życiu zrobiłaś.
9. Nauczyciela jakiego przedmiotu najbardziej nienawidzisz? (brrrr... moja pani od polaka mnie zainspirowała do tego pytania... ;___; 25 frazeologizmów z Biblii na jutro... no chyba ją Bóg opuścił -.-' a potem: "czemu tego nie zrobiłaś, ŻABCIU?" .__.)

Pytania od Julii:
1.Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
    Przyjaciele, ale tylko ci prawdziwi, którzy wywołują banana na mojej pryszczatej gębie ^u^ Do tego ważne jest dla mnie, żeby po prostu być sobą i mieć w dupie, co inni mają do powiedzenia na ten temat. Polecam tą taktykę wszystkim, którym dokuczają jakieś tępe nie powiem co :P
2.Dlaczego założyłaś bloga?
    Mój własny założyłam, bo naszła mnie chęć dzielenia się z ludźmi tym, co się u mnie dzieje, moimi pasjami, czasem dziwactwami. Do tego był to dla mnie okres, kiedy właściwie nie miałam przyjaciół, ponieważ przeprowadziłam się do innego miasta i nowa klasa nie koniecznie mnie lubiła... Byłam więc forever alone i nie miałam nawet komu się wygadać... :'C (tak, bardzo lubię gadać :P wyobraźcie więc sobie, jak cierpiałam :C ) A tego bloga tworzę z Niewi, ponieważ zawsze bardzo lubiłam pisać i byłam przekonywana do napisania własnego opowiadania między innymi przez wyżej wymienioną :) Myślę, że to zasługa mojej bardzo bujnej, choć czasem dość przerażającej wyobraźni, co potwierdzi również Niewidzialna xd przykładem tego może być mój ostatni "genialny" pomysł, ale zdradzaj go nikomu, Niewi! ;D
3.Opisz siebie w 3 słowach?
    Piękna, mądra i niesamowicie skromna.
4.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
    Nie mam zielonego pojęcia O.O między innymi dla tego, że raczej nie słucham solowych wykonawców, może oprócz Ewy Farny (Farnej? o.O), tylko zespołów. Tak jakoś wyszło. ;) W takim razie moją czołówkę ulubionych zespołów stanowią Evanescence, Halestorm i NICO Touches The Walls. Nie pogardzę też Ikimono Gakari (Blue Bird *o*), Stereopony i Seven Oops :)
5.Ulubiony utwór?
    Żebym to ja wiedziała O.O mniej więcej wszystkie piosenki Evanescence, Halestorm i NICO Touches The Walls, a oprócz tego, "Blue Bird" (/|\) i te: <3 <3 <3 <3 <3 <3
6.Jakie jest Twoje hobby?
    Anime i manga, tak poza tym interesuję się kulturą Azjatycką, a zwłaszcza Japońską. Lubię pływać, jeździć na rowerze i gadać. O tak, to ostatnie bardzo lubię, co widać po długości tego posta ;D
7.Jakie jest Twoje marzenie?
    Pojechać do Japonii (najlepiej na święto wiśni *o*), żeby Neji zmartwychwstał  i pójść do Hogwartu *w*
8.Ulubiony serial/film?
    Seriali nie oglądam, może być anime? xd uznam, że tak, więc: oczywiście Naruto, do tego Another i Kaichou wa Maid Sama :) Ulubionych filmów też za bardzo nie mam. Bardzo podobał mi się "Niesamowity Spider-man", każdą część HP obejrzałam 34245794 razy, no i uwielbiam "Naruto - Road to Ninja" :3
9.Co Cię inspiruje do pisania?
Życie przede wszystkim :) moja klasa podsuwa mi wieeeele ciekawych pomysłów, choć oczywiście nie świadomie. Pamiętacie bitwę na bitą śmietanę? tak właśnie wyglądała moja zielona szkoła xd
10.Przejmujesz się opinią innych?
      Zależy. Jeśli ktoś "hejci" mnie bezpodstawnie, to cytuję mu w twarz kawałek piosenki Halestorm, "Here's to Us", mianowicie: "Go fu*k yourself". Ale jeśli kulturalnie mówi, że robię coś źle, to oczywiście staram się poprawić. Za to pozytywne opinie bardzo podnoszą mnie na duchu i poprawiają humor :)
11.Jak spędzasz wolny czas?
     I znów odpowiedź brzmi: anime i manga ;) oprócz tego chodzę na basen i staram się jak najwięcej czasu spędzać ze znajomymi. Potrafimy wybyć na cały dzień na rowery, co bardzo mi odpowiada :3

Pytania od Cherry: 
1. Ulubiona pora roku?
     hmmm... Nie wiem... Zima i lato, ale jedno i drugie lubię DO CZASU xd jeśli zima ma trwać tyle co w zeszłym roku, to ja dziękuję ;______;
2. Dlaczego założyłaś bloga?
3. Co Cię motywuje do pisania?
     Powyżej. /|\
4. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
     Zielony i fioletowy. W takich kolorach mam pokój ^u^
5.Jakie jest Twoje motto?
    Jestem taka pro, że mam 2 :3
 "I never back on my words. I never give up." ~Naruto
 "Remember, who you really are, and do what you want" ~Evanescence
6. Przejmujesz się opinią innych? /|\
7. Jak spędzasz wolny czas? /|\
8. Opisz siebie w 3 słowach? /|\
9. Ulubiony film? /|\
10. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? /|\
11. Na kim się wzorujesz?
      Jeśli chodzi o pisanie, to na Soli-chan :3 strasznie podoba mi się jej styl pisania, to, że jest taki luźny i zabawny :) chyba tylko troszkę mniej klnę ;D

Pati:
1.Dlaczego założyłaś/-eś swojego bloga? /|\
2.Ulubiony kolor? /|\
3.Jak masz na imię?
   Karolina, wszyscy mówią na mnie Karoszka :3
4.Twoja ulubiona gwiazda telewizyjna?
   Nie mam pojęcia... O.O
5.Ulubiony zespół i jego piosenka?
   Mam 3 ulubione: Evanescence, Halestorm i NICO Touches the Walls. Gdybym miała teraz wymieniać wszystkie ulubione piosenki, to bym do jutra nie zdążyła >.<
6.Twoje motto życiowe? /|\
7.Czy wzorujesz się na kimś, jeśli tak to na kim? /|\
8.Co motywuje cię do pisania? /|\
9.Twoje hobby? /|\
10.Twoje najpopularniejsze cechy charakteru?
   Hmmm... walnięta, trochę szalona, dość otwarta i chyba zabawna ;)
11.Co jest najważniejsze w twoim życiu? /|\

Ania Kowalczyk:
1. Ulubiona pora roku?
2.Dlaczego założyłeś/aś bloga?
3.Co cię motywuje do pisania?
4.Jaki jest twój ulubiony kolor?
5.Jakie jest twoje motto?
6.Przejmujesz się opinią innych?
7.Jak spędzasz wolny czas?
8.Opisz siebie w 3 słowach?
9.Ulubiony film?
10.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
11.Na kim się wzorujesz? Wszystko było ;______; coś mało oryginalni jesteście o.O

Ewcia:
1. Jakie jest twoje drugie imię?
   Nie mam... Takie rodzinne, nikt nie ma... :)
2. Jaki jest twój ulubiony kolor? /|\
3. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga? /|\
4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
    Informatyka :3 Chwilę udaję, że coś robię, potem włączam muzę na słuchawkach i mam bekę z koleżanką siedzącą obok >.<
5. Opisz siebie w trzech słowach. /|\
6. Jakie jest twoje motto życiowe? /|\
7. W jakiej miejscowości mieszkasz? Koło jakiego to miasta? W jakim województwie?
    Wybaczcie, dokładnego adresu wam nie zdradzę, powiedzmy, że cenię sobie swoją prywatność ;) ale to ok. 15 kilometrów od Warszawy, od strony Pruszkowa. kojarzy ktoś? :)
8. Co cię motywuje do pisania? /|\
9. Co lubisz robić? /|\
10. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak to jakie?
     nie mam :C
11. Wolisz Raurę czy Raię? 
        NaruHinę ;D a tak całkiem serio, to za ch... nie wiem, żadnego nie lubię, albo raczej nie interesuję się tym :) (brutal truth xd)

Emily R:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor? /|\
2. Jakie jest twoje hobby? /|\
3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
     Będę może wymieniać seriami, bo w tym temacie też nie mam jednego ulubieńca: HP, Igrzyska Śmierci, Trylogia Czasu, Strażnicy Historii i Dary Anioła.
4. Jaki jest twój ulubiony film? /|\
5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół? /|\
6. Jaki przedmiot lubisz najbardziej? /|\
7. Ulubiona piosenka? /|\
8. Czy grasz na jakimś instrumencie? /|\
9. Ulubione powiedzenie?
     zamiast "chyba cię posrało" czy coś w tym stylu, kocham mówić ludziom "chyba cię cycki swędzą" ;D to jest takie bekowe... >.< do tego zawsze gdy idziemy z koleżankami do szkoły, przechodząc przez pasy mówimy w zależności od tego, jak nam się dziś podoba, że "tylko lamusy chodzą" lub "nie chodzą po pasach" a gdy nie chce nam się czekać, aż wszystkie auta przejadą, mówimy "najwyżej nas przejedzie" i idziemy. ;D
10. Najgorszy dzień?
      poniedziałek ;______; (mam 8 lekcji, a potem jeszcze zajęcia dodatkowe :C koło 20 padam na twarz...)
11. Najlepszy dzień?
      Środa ^u^ (nowy rozdział Naruto *w*) i sobota.
 
Lura Marano:
1. Jak masz na imię? /|\
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? /|\
3. Co motywuje Cię do pisania? /|\
4. Ile masz lat?
    13
5. Którego aktora lubisz najbardziej? /|\
6. Teen Beach Movie czy Austin & Ally? /|\
    Żadnego nie oglądałam :P Austin i Ally kiedyś tak, ale potem przestałam.
7. Co kiedyś chciałbyś/chciałabyś robić?
     Nie mam pojęcia :P
8. Twój atut to...? ( nie wstydzić mi się! :) )
     Włosy i oczy ^u^ włosów co prawda nie mogę ogarnąć, ale powiem nie skromnie, że mają zarąbisty kolor ^^ dzięki za geny, tato! :* moja siostra już takich nie ma xd Do tego mam bardzo duże oczy, więc jak podrosnę, większy makijaż będzie zbędny, a i tak będą większe niż u tych wszystkich wymazanych "ajlajnerami" dziewczyn :P
9. Wolisz proste czy kręcone włosy?
     U siebie? Chyba najładniej mi w takich delikatnych falch, niestety, jak na złość, po 10 minutach nic z tych loków nie zostaje -.-'
10. Ulubiony smak lodów?
      Czekoladowe, sorbet malinowy i mango :3
11. Z jakiego miasta jesteś? /|\

Elcia Tyc:
1.Opisz się w trzech słowach. /|\
2.Ile masz lat? /|\
3.Co cię inspiruje w pisaniu bloga? /|\
4.Ulubiony deser?
   Tiramisu i lody ^u^
5. Jakie miasto chciałabyś zwiedzić? 
    Tokio, oczywiście ;) no i Kraków. byłam tylko raz i nawet na Wawelu nie byłam, a bardzo mi się ono podoba :C
6.Jakie jest twoje motto? /|\
7.Hobby? /|\
8.Czy umiesz grać na jakimś instrumencie? Jak tak to na jakim i jak już długo grasz, albo się uczysz. /|\
9.Opisz w 4 słowach twoje życie. 
   posrane, szalone, zabawne, ciekawe :)
10.Czy chciałabyś coś zmienić w sobie?
   Chcę się więcej ruszać, bo jestem straaaaaasznie leniwa, co oczywiście ma odzwierciedlenie na mojej figurze. .__________.
11.Jak byś mogła to jaka gwiazdę chciałabyś spotkać?
    Dużo tego... KAŻDEGO członka moich ukochanych zespołów, obsadę HP i Masashiego Kishimoto ^u^ (autor Naruto)

Lilian:
1. Opisz siebie w trzech słowach. /|\
2. Twój ulubiony kolor ? /|\
3. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ? /|\
4. Ile masz lat ? /|\
5. Podoba ci się Teen Beach Movie ?
    Nie oglądałam i jakoś w przyszłości nie zamierzam. Jeśli krew się tam nie leje, nie ma walk ani nic, to nie mój klimat ;D
6. Oglądałaś wszystkie odcinki Austina i Ally? /|\
7. Twoje ulubione zwierzę ?
    hmmm... Testrale :3 (te konie z HP xd)
8. Uważasz że Laura i Ross powinni być razem ?
    Uważam, że nic nam do tego, bo to ich prywatna sprawa.
9. Twoja ulubiona postać z Teen Beach Movie ? /|\ (nie oglądałam)
10. Twój ulubiony przedmiot w szkole ? /|\

no to jeszcze moje nominacje i pytania:

nominuję: (od razu mówię, nie czytam ŻADNYCH blogów o Raurze, Auslly czy R5, poza jednym) musiałam oczywiście wybrać te, których autorki nie dostają szału jak ja, kiedy się je do czegoś nominuje xd

Ok, to chyba na tyle, mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam, albo nie przekręciłam nazwy. jeśli tak, to wybaczcie i awanturujcie się w komentarzach. ;)

Pozdro dla wszystkich, którzy jak ja nie ogarniają Niemca ;______;
Ciasteczkowy Potwór ;*

1 komentarz:

  1. Czekam na nexxta <3
    Zapraszam do siebie :)
    http://ross-laura-niezapomniana-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń