niedziela, 1 grudnia 2013

Jednym słowem życie maturzysty jest prze....... :/

Aloha wszystkim xd Zostało dokładnie 6 dni do publikacji nowego rozdziału, mam nadzieję ze on was zadowoli - dzisiaj go czytałam i się śmiałam więc chyba nie jest taki zły xd
Miałam w tym tygodniu 3 próbne matury z polak, matmy i chemi, perspektywa żbliżajacej się tej właściwej jest ciut przerażająca, ale jak się ogarnę to naprawde mam szanse xd Na jutro mam 3 kartkówki i poprawę. Nauczenie się 229 słówek powinno być karalne ;/ jak ja ma to niby ogarnąc? Nienawidze angielskiego głowne przez niego moje plany na dokończenie rozdziału który zaczęłam legły w gruzach. Maturzyści mają jednym słowem przjebane... Ale na martwcie się zrobię co w mojej mocy żeby blog funkcjonował w zapowiedziany sposób ( czyli rozdział co 2 sobotę ) bo wtedy jest szansa że będę w stanie pomagać dziewczynom w pisaniu i nie rzucę na nie całego obowiązku xd

Dobra koniec mojego wywodu xd
Całuski Niewi :*
P.S Pozdrowienia dla Asi leżącej w szpitalu, naprawdę się ciesz że nas tam nie ma xd

AAAAAAAAAAAAAA za 3 tygodnie mam urodziny :D będe stara xd

4 komentarze:

  1. Jaka stara?! XD Fajnie, że rozdział jest już w "gotowości", nie mogę się go doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem w 1 technikum. wbrew wszystkiemu co mowia inni to jest łatwo. angielski jest dla mnie ulubionym przedmiotem. dla mnie 300 słowek to gdzies tak 5 minut gora 10. :D nie moge sie juz doczekac kolejnego rozdziału. Mam nadzieje ze szybko minie te 6 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z cełego serduszka cię rozumiem :* Ja mam w tym roku egzaminy gimnazjalne. :( Wiem to nie to samo co matura ale też jest to uczucie że od tych cholernych papierków zależy twoja najbliższa przyszłość ;/ A w przyszłym tygodniu piszę próbne :( Myślałam że 50 słówek to piekło O.O Już nie będe narzekać bo wim co mnie czeka.
    Życzę powodzenia i wszystkiego najlepszego 3 tygodnie wcześniej XD
    Buziaki :* Claudi

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też muszę się tyle uczyć z anglika, ale nie narzekam bo sama sb tak wybrałam bo go zdaje, a ja mam urodzinki za 2 tygodnie i akurat wtedy kiedy bd pisała egzamin z angielskiego to będą, super nie?...
    ★Pozdrawiam was wszystkie★
    o i nie mogę się doczekać nowego rozdziału♥

    OdpowiedzUsuń