niedziela, 17 listopada 2013

A propo pomysłów od was xd

Zauważyłam ostatnio że coraz więcej macie pomysłów. Więc żeby uniknąc nieścisłości będziemy pisać na początku rozdziału z czyjego pomysłu skorzystałyśmy. Bo z ręką na sercu mogę powiedzieć że pojawiły się rzeczy które były zaplanowane od samego początku. Więc jeśli będzie coś takiego napiszę że ta osoba czyta mi w myślach (co jest karygodnym zachowaniem, wstydźcie się ;D)
Do grudnia coraz bliżej, zapewne się cieszycie :P

Całuski Niewi :*

6 komentarzy:

  1. A którego grudnia wracacie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 drogi czytelniku:) Czekamy i niecierpliwimy się! Piszcie rozdziały szybko;**

      Usuń
  2. Ja się strasznie ciesze! Jestem też bardzo zdziwiona, że tyle przetrwałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże, ja się dziwię, że już tyle wytrzymałam :D Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału *.*
    Życzę weny i wracajcie szybko, bo tęsknie. :D
    Najlepsze jest to, że wiem, że kolejny rozdział będzie w grudniu, a mimo to, wchodzę na tego bloga codziennie. Uzależniłyście mnie:)

    A tak z innej beczki, to chciałam się pochwalić tym, że założyłam własnego bloga o przygodach Raury i R5:) ZAPRASZAM SERDECZNIE --->http://how-long-will-i-want-you.blogspot.com/
    Proszę, odwiedźcie moje wypociny :D Liczę na was. :)
    I sorry za spam. :c
    WRACAJCIE SZYBKO <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ci czytam w myślach! Masz tam lemoniadę rodzinki i niebieskie klocki lego. Zgadłam? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zaciesz bo za dokładnie tydzień wracacie :D Nie mogę się doczekać waszych nowych pomysłów <3 Czekam z niecierpliwością :**
    ~Madzix

    OdpowiedzUsuń