czwartek, 7 listopada 2013

Żeby tu nie było tak pusto xd

Stwierdziłam że tu tak pusto więc może napiszę że żyję :D Otóż żyję ale nie powiem że miło. Mam taki zapierdziel w szkole że masakra. Mam pomysły a nie mam czasu pisać bo mam tyle rzeczy w tygodniu. Teraz mam święto i na jutro nic nie mam ( boże gdzie to zapisać? o.O) więc biorę się do pracy i będe pisać co mi przyjdzie do łba. A jeszcze znalazłam sobie nowy serial którym się jaram jak nie wiem czym (jak Ciasteczko Naruto XD - dop. C.). Już nawet mam ulubioną parę której kibicuje xd (no mówiłam, że jak ja Naruto! :O - dop. C.) I już jutro będę jarać się najnowszym odcinkiem na który czekam od piątku. Dosłownie patrzyłam na kalendarz i mówiłam CHCE PIĄTEK PIĄTEK PIĄĄĄĄTEK <3 mam ostro poprzestawiane w głowie. (nie martw się, ja tak mam co środę >.< - dop. C.)Przez tą szkołę boję się co będzie z opowiadaniem. Ale wiem że sie nie poddam skończe je choćby to miała trwać nie wiadomo ile.
Wiecie że zostało juz 30 dni do nowego rozdziału? :D
Mam nadzieję że wytrzymacie xd

Całuski Niewi :*

P.S A jak tam u Was? Też zapirdzielanie nie z tej ziemi? Jak tak to pomyślcie że w liceum będzie kilka razy gorzej xd ( takie tam małe pocieszenie )

*********************************************************************************
No to ja może też napiszę, że żyję? :D
No więc żyję i mam się dobrze (na pewno lepiej niż przedmówca xd) Akurat nie mam ŻADNYCH sprawdzianów, tylko ten zasrany niemiecki we wtorek... ;______; ehhh... pierwsza gimbazy to nie przelewki... Do tego mój kuzyn pocieszył mnie, że był to najgorszy rok jego życia... dzięki... ._____.
Ostatnimi czasy przez tą pogodę złapałam tak strasznego lenia, że dupa mała. Zawsze na jesień mam taki okres, że nic mi się nie chce... Teraz przerasta mnie nawet przełączenie odcinka (kolejnego zresztą xd) anime na następny... ;____;
Od kilku dni jednak poziom mojej energii stopniowo się podnosi, więc pierwszy rozdział jest już skończony, a dziś obiecałam sobie, że popracuję nad kolejnym :P
Trzymajcie się!
I obejrzyjcie Fullmetal Alchemist: Brotherhood! :O bosz, to jest tak zajebiste... *u*
Całuski!
Ciasteczko :*

23 komentarze:

  1. Taa. u mnie też straszny zapierdziel. Codziennie uczę się na kilka kartkówek i sprawdziany -,- nie ma dnia wolnego od czegoś na ocenę. No masakra. A o liceum to ja już nie myślę. Dobrze, że dopiero I gim :> jeszcze 3 lata ;d Pomyśleć, że będzie coraz gorzej .-.
    Czekam na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam ostatnio :c najgorzej z niemcem, nie ma szans na ściąganie ;---; dobrze, że babka od gegry jest ślepa ^u^ a polski... wyszla se na chwile, a ja w tym czasie spisałam 4 zadania... jestem ZŁAAAA!!! ;D

      Usuń
  2. U mnie też zapierdziel. Strasznie dużo kartkówek,sprawdzianów,a pani z polaka wypracowanie i recytację długiego wiersza na wtorek wymyśliła! Niewi co to za serial tak to chętnie obejrzę;)
    Czekam na kolejny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reign - zajebisty tak się jaram Franciszkiem i Marią ze szok *.* - dzisiaj spóźniułam się do szkoły bo przeglądałam najnowszy odcinek rano xd
      Jeśli będziesz za Sebastianem to sie nie przyznawaj bo ja już strony nie zmienię :D
      A jak będziesz za Franciszkiem to powiedz będziemy się razem jarać :D

      Usuń
    2. A gdzie oglądasz to? Bo tak szukam,szukam i nic:(

      Usuń
    3. no jak to gdzie na iitv.info :D

      Usuń
    4. Oglądałam i powiem...to jest super!<3 Kocham Marię i Franciszka!
      Jaki on jest przystojny,a ona piękna*.*
      Noemalnie koffam:**

      Usuń
  3. Oooo Niewi matko jaaa też uwielbiam ten serial ostatnio tak się wciągnęłam że pół dnia oglądałam to z sis. :D A Franciszek jest boski zawsze stawiam na blądynów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAA dziewczyno kocham cię <3 teraz jakaś Olivia wibije i bd mieszać. Musimy się znaleźć lub coś będę miała się z kim jarać boże dzięki ci *.* <3 to napisz mi meila xd niewidzialna2212@gmail.com

      Usuń
    2. Napewno nappiszę :D

      Usuń
  4. Nominowałam wasz blog do LBA :) Szczegóły tu: http://violetta-love-opowiadanie.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html (szukajcie bardziej na dole) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam wasz blog do Liebster blog award pytania tu : http://r5irauraczyliprawdziwahistoria.blogspot.com/

      Usuń
  5. no hejka :) fajnie że żyjecie :D
    Nie rozumiem was. Może jestem dziwna ale nie rozumiem. :/ Ja tak nie zapierdzielam w szkole. A w pierwszej klasie był taki luzik :D Jestem teraz z trzeciej i męczoca jest tylko matma bo mamy teraz jakieś zastosowanie funkcji i argumentów czy coś takiego. Chyba jakiś kompletny idiota to wymyślił. Jak facetka zaczeła temat to jeden chłopak zapytał się do czego mu to będzie potrzebe. Ja wstałam i powiedziałam brawa za odwage. Oczywiście dostaliśmy po uwadze za przeszkadzanie nauczycielowi w prowadzeniu lekcji. Ach walka ze współczesnym programem nauczania jest trudne. .-. Nie mogę się doczekać kiedy zdam maturę i będe mogła uczyć się tego co lubię. Sprawdzianów za dużo nie ma ale zakuwam i tak cały czas bo piszę w tym roku egzamin. W okresie jesienno-zimowym też łapie mie handra i mam ogromnego lenia. :D A ostatnio jaram się nowym sezonem Violetty. Nie ma już Tomasa :( ale jest Diego *.* Jest taki słodki tak świetnie śpiewa i tańczy a jego piosenka jest tak zajebista że słucham jej dosłownie cały czas. Nawet teraz ;) Jest troche inny od Tomasa. On był taki (też słodki i też fajnie śpiewał) dobry miły taki roantyk który wyrażał w swojej muzyce to co czuje. To mój typ <3 Myślałam do końca że będzie z Violettą tak do sb pasują a ona była z Leonem. Jest ładny ma talent ale jakoś nie ma w sobie...tego czegoś XD co by mi się spodobało. A teraz pojawił się Diego jest najlrpszy <3 jest takim "złym chłopcem" przebiegły sprytny i troche arogancki :/ ale potrafi być kochany i jest romantyczny <3 i bardziej ...eee...mnie pociąga XD niż Tomas co zaskoczyło mne samą sb. wczoraj byłam u siostry i nie mogłam obejrzeć nowego odcinka i Emi (moja siostra) do mnie że świat sie nie zawali kiedy nie obejrze jednego odcinka a ja do niej że mój tak XD a one że jestem nawiedzona XD może i tak ale dobrze mi z tym XD a przyjaciółki normalnie zamęczyłan gadką o zajebistej piosence Diega. :) Pytanko: czy ktoś kuma o czym powyżej pisałam? XD A jak tam święta? Halloween? Zaduszki?
    Też odliczam dni :) poeodzenia w szkole i dozo 7 grudnia :)
    Buziaki :** Claudi

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zapierdzielasz bo nie masz mautry w tym roku i nie jestes na najtrudniejszym profilu bio-chem xd ja do Diega nic nie mam ale od pocz bylam za Leonem i tak już zostało. A on tak zajebiście wygłada w koszulach *.* mam słabość do facetów w koszulach xd zreszta 2 sezon ogladalam po hiszpańsku xd zrozumiałam co pisałaś, brawa dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa...to zobacz Diega w takiej czarnej koszuli <3<3 poprostu *.* może nie mam matury ale mam egzaminy to nie to samo ale i tak mósze zakuwać i jestem na profilu humanistycznym
      C.

      Usuń
    2. oj tam ja nie zakuwałam xd ale fakt ja miałam prostszy xd
      a Diego w koszuli czy bez i tak mnie tak nie jara jak Leon, wybacz :D po prostu mam tak że jak już się jaram jednym to nie przechodze na drugi xd

      Usuń
    3. Rozumiem :) jarałam się Tomasem a teraz go nie ma :( zastompił go Diego <3

      Usuń
  7. Cieszę się, że żyjecie :D U mnie też zapierdziel :P
    .
    .
    .
    .
    No co? To tyle :D
    Tsa... ta wypowiedz jest baardzo krótka w porównaniu do tej wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wbijajcie do mnie mam panią która nie zrobiła nam ani jednego sprawdzianu ani kartkówki :D/OLA.F

    OdpowiedzUsuń
  9. ej u mnie też babka og geografii jest ślepa/ola.f

    OdpowiedzUsuń
  10. A ten sprawdzian z Niemca to nie jutro?O_o
    T.C.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że żyjecie :) Powodzenia w nauce i pisaniu.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarombiście, że żyjecie i piszecie. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału *.* Jak widzę jestem tu chyba najmłodsza :c nie jakoś dużo, ale i tak (6kl). Wiem, że mam znaczenie mniejszy zapierdziel niż wy, ale i tak jak do tych czas to najgorszy rok. Jeszcze na prawie każdej lekcji pierdolą o sprawdzianie po klasie 6. Cieszę się, że idę jeszcze starą podstawą programową i mam tylko jeden test (wszystko w jednym), bo od następnego roku będą pisać 3! (jeden z matmy i przyry, 1 z histy i polaka i jeden z anglika o.O). Bla bla bla nawijam o jakiś durnotach, które wszyscy mają w dupie. No nic. Czekam na rozdzialik :)

    OdpowiedzUsuń