niedziela, 1 grudnia 2013

Zapowiedź 16 rozdziału - krótka! xd

- Hmmm... Sterling? 


- Van, możesz się tak do mnie nie przytulać? Krępujesz mnie... 

- Zostaw mojego psa! Zrobisz mu krzywdę! I odłóż to piwo!

- Nie chciał byś usłyszeć czegoś ciekawego o swojej dziewczynie?

- Ej Rydel? Kto jest teraz u Rossa?   

- No jak to co? Idę wyarnąć tej laluni.

- Laura mogłabyś nas zostawić samych? - zapytał ze stoickim spokojem.

- No to gdzie jest pokój Rikera?

- Nie nie, czekaj... Lubisz moją siostrę, prawda?

- Gratulacje stary! W końcu się przyznałeś.

Tadam oto urywki z dialogów które będziecie mogli przeczytać już za 6 dni xd Ciekawa jestem waszych skojarzeń, kto do kogo będzie mówił i w jakiej sytuacji :D Szczerze to moja 1 zapowiedź więc pewnie jest kijowa, na następną się bardziej postaram :D

13 komentarzy:

  1. jest naprawde wspaniała. :** mam pewne przypuszczenia odnosnie tych fragmentow. ale poczekam na rozdział. to bedzie najlepszy rozdział ever. xd czekam z zapartym tchem. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Ciekawi mnie w jakich momentach dałyście te dialogi z których są urywki, a co dopiero czy będą "grały" dużą role w waszym opowiadaniu
    Całuje :**
    ~Madzix

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm? Ostatni to może mówi Riker do Rossa albo Ross do Rikera :D
    Claudi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeju świetne nie mogę się doczekac tydzień temu znalazłam ten blog i całą noc czytałam <3 Jest moim ulubionym <3 nie przestawaj pisać, jest świetny :* :* oo a może zna ktoś podobny blog do tego gdzie najpierw się nienawidzą i wgl a potem zakoochują? Byłabym wdzięczna i z chęcią przeczytała, ale ten jest jak dotąd naj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeeer :D Mam nadzieję , że tan rozdział bd najlepszy i najdłuższyy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeejjj jedna prośba: Nie swataj jeszcze Rossa i Laury niech się jeszcze trochę pomęczą w swoim towarzystwiee :d :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... mam nadzieję że to co będzie w pełni cię zadowoli xd

      Usuń
  7. O ktorej tak mniej wiecej dodasz kolejny rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem pewnie popołudniu xd zależy o której wstanę :D

      Usuń
  8. Ja się domyślam kto to może mówić he he super blog Nie umiem się już doczekać tego rozdziału i Mam takie małe pytanko Czy kiedyś będzie miłość pomiędzy Raura

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam ale jest dziś 7 a mówiłam za 6 dni więc powinien być dziśaj a nie ma jejku błagam Dodaj ten rozdział

    OdpowiedzUsuń