sobota, 7 grudnia 2013

Helpunku!

Baaardzo was prosze o pomoc, musze zrobić projekt z statystyki na matematyke i do tego musze przeprowadzic ankietę. Odpowiedzcie mi na pare pytań w komentarzach. Maksymalnie do poniedziałku do 16:30
1. Czy czytasz codziennie?
2. Ile książek czytasz miesięcznie?
3. Czytasz wszystkie lektury?
4. Częściesz wybierasz streszczenia niż lektury?
5. Jaki rodzaj książek lubisz czytać? (romanse itp.)
6. Twoja ulubiona książka spoza lektur to...? (np. Harry Potter)
Dziękuje od razu za każdą pomoc i zapraszam do rozdziału który znajdziecie niżej :D
Całuski Niewi :*

29 komentarzy:

  1. Chętnie pomogę :D

    1.Tak czytam.
    2.Około 4.
    3.Wszystkie , niektóre z niechęcią xd
    4.Nie. Zawsze czytam całość.
    5.Detektywistyczne!
    6.Seria ''Pan Samochodzik i...'' Zbigniewa Nienackiego c:

    Prosz! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla ciebie wszystkko XD

    1.TAK
    2.koło 5
    3.NIE XD
    4.Streszczenie!
    5.akcja, romansidła <3
    6."Jedna jedyna!" "Troje to już tłum!"

    Mam nadziej, ze pomogłam :D rozdział GENIALNY!! no skaczę z radości, ze w końcu jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pomagam :D
    Więc tak:
    1. Hm? Książki? Nie.
    2. Miesięcznie? To ka wcale nie czytam. Tak sporadycznie...
    3. Wszystkie nie. Jeżeli to jakaś powieść historyczna, wojenna czy dokument to nie. Wole jakieś opowiadanie.
    4.Streszczenie. Ale jeżeli mnie coś w nim zaintryguje sięgam po książkę.
    5. Romanse <3 i jakieś przygodowe ale nie takie wymyślne jak "Hobbit" chociaż nie. To akurat mi się spodobało. Ale przede wszystkim romanse.
    6. Z poza lektur...to... "Tam gdzie spadają anioły" i lubię też czytać baśnie braci Grim albo Andersena. Nie wiem jak to pisać. :D lubię też poczytać mity greckie. I też trochę posiedzę w encyklopediach. O zwierzętach, zabytkach, kulturach różnych krajów...takie tam XD
    Mam nadzieję że pomogłam :)
    Ja nie czytam za dużo opowiadań. Wole je pisać ;)
    Claudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam gdzie spadają anioły pani z biblioteki nam na lekcji czyta fajne/ola

      Usuń
  4. 1. Hmm...nie
    2. Około 3/4
    3. Tak
    4. Najczęściej czytam całą lekturę
    5. Straszne
    6. "Alicja w krainie zombi" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja chetnie pomoge. Ale ostrzegam nie zalamuj sie :D
    1.nie no chyba ze jakies blogi :D
    2. Pff jak db podzie to tak z 1
    3. Nie czytam streszczenia w necie
    4. Yes of course
    5. Ohoho romansidła
    6 noo moja ulubiona to twoje opowiadanie na tym blogu :D
    A jak nie no to np pamietniki wamirow lub plotkaraa

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Tak
    2. Około 4
    3. Tak
    4. Nie, czytam całość.
    5. Młodzieżowe
    6. Jest ich dużo. M. in. Pamiętnik nastolatki, Dzienniczek zakręconej nastolatki, Pamiętnik księżniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czytałam pamiętnik nastolatki :D 6 części/ ola

      Usuń
  7. 1.Tak
    2.cztery-pięć
    3. nie
    4.streszczenia
    5.romanse, przygodowe, fantastykę...
    6. Igrzyska Śmierci

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 Tak
    2. 1
    3. Nie wszystkie. Moze przeczytam jak musze
    4. Nie czytam streszczen
    5.romanse, komediowe, przygodowe i horrory
    6. Intruz

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.tak
    2. 3
    3.nie
    4.różnie
    5.romanse i przygodowe
    6."Klątwa Tygrysa"

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Nie zawsze,ale jeśli mogę to tak
    2. 2-3
    3. tak
    4. nie czytam streszczeń
    5. komedie,przygodowe,akcji
    6. "Igrzyska śmierci"(wszystkie części)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Niee
    2. 3-4
    3. Nie
    4. Lektury.
    5. Komedie, romanse, przygodowe
    6. Yyyyy... Hmmm... Skarby Atlantów, Dryfujący Dom, Pulpecja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Nie
    2. Różnie, koło dwóch, kiedyś do 5
    3. Tak
    4. Nie
    5. Fantasy
    6. Igrzyska Śmierci, Piękne Istoty, Eragon

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Nie
    2. 1-2
    3. Tak
    4. Nie
    5. Romanse, horrory, fantasty
    6. Saga Zmierzch

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Nie
    2. Teraz u mnie ciężko z czasem na czytanie, ledwo znajduje czas na pisanie :p ale teraz to 1 w miesiący uda mi się przeczytać.
    3. Nie
    4. Zależy, ostatnio streszczenia, bo przerabiamy 2-3 lektury w miesiącu i nie nadążam z czytaniem ich wszystkich na czas xd
    5. romanse, akcji i komedie
    6. "Igrzyska śmierci"-cała trylogia jest świetna, polecam :3 oraz "Na zakręcie" i "Trzy metry nad niebem"

    Mam nadzieję, że pomogłam :) rozdzia ł świetny jak zawsze, ale zastanawiam się, której z was jest ten tekst: "Chyba cię cycki swędzą" :p
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że wpadniecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pytanie do Ciasteczka. Możliwe że znałą to wcześniej, ale powiedziałam kiedyś taki do niej o ile dobrze pamiętam xd

      Usuń
  15. 1.zazwyczaj tak
    2. hmm... 1-2 miesięcznie
    3. mus to mus... tak
    4. lektury
    5. romanse, fantasy, czasem jakiś horror
    6. "HP", "Igrzyska Śmierci", "TVD" itd..

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogłybyście dodawać rozdziałów co tydzień? :D Prosiiiimyy <3 <3 <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.nie
    2.1... czasami
    3.nie
    4.tak
    5.kryminały
    6.Zastygłe życie

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. tak
    2. szybko czytam, więc 4/5
    3. tak, z wyjątkiem Krzyżaków
    4. lektury
    5. przygodowe, fantasy, kryminały
    6. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy i Olimpijscy Herosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SERIO SERIO? CZŁOWIEKU TEŻ TO KOCHAM <3

      Usuń
    2. Ja też kocham te książki, film zresztą też<33

      Usuń
    3. ja też czytałam te książki kocham starozytną grecje/ola

      Usuń
  19. 1.Nie
    2. 1
    3. Jak na razie tak
    4. Lektury
    5.Paranormalne (czyli duchy itd. ogółem straszne), fantasty, przygodowe, kryminały ;)
    6. "Heidi", "Zdjęcie przepowie Ci śmierć", "Piotruś Pan" xD, "Serce".

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Tak
    2.1-2
    3.tak
    4.Nie
    5. Fantasy
    6. Harry Potter :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Tak
    2.1-2
    3.tak
    4.Nie
    5. Fantasy
    6. Harry Potter :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Tak
    2.4-5
    3.Tak
    4.Nie
    5. Fantasty,akcja i przygodowe
    6.''Harry Potter,, i ''Basniobór''

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.tak i to bardzo :D
    2.3-4
    3.tak
    4.wolę książki
    5.przygdowe,fantastyczne
    6.inni, trylogia czasu
    myślę ze pomogłam ;D pozdr/ola
    5.

    OdpowiedzUsuń