wtorek, 1 kwietnia 2014

Rozdział 20 "Miska, ucho i tajemniczy nieznajomy"

No więc jakoś udało nam się naskrobać rozdział wcześniej :D wymagało to od nas sporo zachodu, ale wspólnymi siłami coś z tego wyszło. Pamiętajcie, że prawdziwy powrót przypada na początek czerwca, matury kończą się (bodajże) 30 maja, więc nie pytajcie kiedy następny rozdział. Na pewno nie w następną sobotę. A teraz już po prostu życzymy z całą ekipą miłej lektury! ^u^

Z perspektywy Laury
Obudziłam się rano..  chociaż nie wiem czy można to nazwać rano bo z tego co zauważyłam na zegarku widniała 13.00....  To pechowa liczba,  nigdy jej nie lubiłam, zawsze źle mi się kojarzy. Rozejrzałam się dookoła i z tego co czaiłam nie był to mój pokój.

TROLOLOLOLOLOLOLOLOOOOO!!!!
PRIMA APRILIS, LAMY! XD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA BEKA RZYCIA, IS DEEEE
CIASTECZKO POZDRAWIA! ;***

Ok, to było wredne... Ale sama zostałam dziś (dokładnie przed chwilą) równie wrednie wrobiona, więc musiałam się odegrać. ;______;
(-Ej, Ciasteczko! Bleach wraca we wrześniu! Będzie 2. seria, jezu kjaaa!!!!
ja: o boże, o boże! *piszczę, skaczę, śmieję się jak głupia. sprawdzam wszystkie strony, fanpage, fora, tumblra, gdziekolwiek mogą coś wiedzieć... ni ma....*
-PRIMA APRILIS, XD)
Jezu zwierzam się na blogu, na serio jest ze mną źle ;______;

No a teraz pochwalcie się jak WAS wrednie wrobili tego dnia ;) Moja klasa wymyśliła dzisiaj że na matmie wszyscy zgłaszamy nieprzygotowania, a potem PRIMA APRILIS! (haha beka jak na pogrzebie .-.) I wiecie co się stało? XD pani powiedziała, że dzisiaj nie sprawdzi nam pracy domowej! >o< (a akurat wyjątkowo miałam ;---;)
 +opiszcie swoją reakcję na mój bardzo śmieszny żart XD
No i czekajcie dzielnie na ten nieszczęsny rozdział. Coś tam już się powoli skrobie. Ostatnio namnożyło mi się troszku wolnego czasu i w najbliższych dniach zamierzam wykorzystać go zwłaszcza na pisanie. Niestety, Niewi jest totalnie zarobiona i w sumie od dawna nie miałam z nią za bardzo kontaktu. Cały czas się uczy, bidula ;c  Tak więc ten rozdział powstanie najprawdopodobniej wyłącznie dzięki mnie i Asi. Ale dobre i to, prawda? :)
A ja poszłam do harcerstwa! *O* ciekawe, jak to będzie ;3
Dodam jeszcze że to co widzieliście na początku to prawdziwy początek nowego rozdziału, za to tytuł jest całkowicie fejkowy. Były to 2 pierwsze rzeczy o których pomyślałam i żeby odrobinę podbudować waszą ciekawość dodałam tajemniczego nieznajomego XDDDD
Całusy! ;***
~Ciasteczkowy <3

A teraz do nauki, dzieci! ._________.

17 komentarzy:

  1. A ja już się cieszyłam z nowego rozdziału:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesuuu! Wy macie humor a to było najgorsze PRIMA APRILIS w moim życiu bo pisałam egzamin szóstoklasisty ;( Ja już tu taki zaciesz przed kompem... skaczę, piszczę i turlam się po podłodze nioch... xD Ach głupia i durna ja xD Ucz się ucz Niewi :* I CZEKAM NA TEN ROZDZIAŁ NAWET NIE WIEM JAK DŁUGO ALE POCZEKAM I WYTRZYMAM <33
    Cieplutkie pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Domyślałam się szczerze ........ Ale i tak ZABIJE !!!!! A tak przy okazji dodacie zakończenie.tego opowiadania Justyny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiesz?! Ja tu się cieszę, że jest rozdział a tu buum ;__; ale dobry pomysł ;3
    Haha, ja tam se tylko rodzinkę wrobiłam ^^ Nic nowego xD
    Czekam na rozdziaał ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiesz to najgorsze PRIMA APRILIS w życiu bo ja też pisałam dzisiaj ten test szóstoklasisty i to nie było za fajne!! Ale coś jednak przeczówałam, że to jakiś żart!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja byłam w szkole bo MIAŁAM pisać test szustoklasisty. Nagle przycodzi pani daje testy otwieramy ja a tam wielki napis PRIMA APRILIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej no co za wredziora XD Ja tu widzę "Rozdział 20..." i zaczynam piszczeć, skakać, wariować, czytam, a tu prima aprilis -.- No wielkie dzięki XD My wrobiliśmy nauczyciel ;) Na matmie powtarzaliśmy za panią to, co powiedziała, a jak zawołała kogoś do tablicy, to wszyscy wstaliśmy i do niej podeszliśmy XD Na polskim nasz stary numer: jedna osoba nagle wbiega do klasy, rzuca wielką kulkę papieru i krzyczy granat, a my wszyscy wrzeszczymy i się pod stoły chowamy XD wiem jesteśmy jebnięci :p Na angolu schowaliśmy się panu i nas po szkole szukał xd A na religii kolega udawał, że złamał rękę, a pani w to uwierzyła XD No to to by było tak w skrócie :D
    Czekam na kolejny rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  8. JAK TAK MOŻNA?!!!!!!!! PYTAM SIĘ?!!!! Pewna dziewczyna wchodzi na swojego ulubionego bloga. Niczego się nie spodziewa aż tu nagle... zgadnijcie co? NOWY ROZDZIAŁ!! JEEEJ! dziewczyna czyta aż tu nagle... PRIMA APRILIS! ona się załamuje, odnajduje adresy dziewczyn prowadzących bloga, idzie do nich z nożem i atakuje, a tak naprawde to tylko do jednej, która ją tak BEZCZELNIE WROBIŁA!!!
    Jak można dawać tyle nadziei? :(
    Prima Aprilis! :D
    Nie focham się, ale dałam się nabrać :(
    Będę czekać, aż rzeczywiście się doczekam kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja umywam rece, sama się zdziwiłam jak zobaczyłam że jest nowy rozdział.i wasze.komentarze... Xd
    Także mnie w to.nie.mieszajcie Xd
    I tak.mam.tyle.na.głowie ze.ledwo ogarnęłam ze.dzisiaj prima aprilis xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykręcił Ci ktoś kiedyś łep Ciasteczko!? Nie...?... BĘDĘ PIERWSZA!! Tak się cieszyłam z tego że jest nowy rozdział a ty mi tu z TROLOLOLOLOLOLO wyjeżdżasz!-,- Znajdę cię i zamorduję z zimną krwią
    P.S Naturalnie położe ci różę na grobie XD

    OdpowiedzUsuń
  11. JPRDL!
    Coś przeczuwałam że kręcisz! No, ale brawo nabrałaś mnie!
    Teraz to cię znajdę i uduszę! Lepiej uważaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znajdę i zamorduję ;D
    Albo niee... Lepiej. Zamknę w jakiejś ciemnej klitce i będę kazała pisać rozdziały. O taaa! Strzeż się, bo wujek Google wie wszystko!

    Jeśli o mnie chodzi to nic nie robiłam, ale moja koleżanka zadzwoniła do mamy i zaczęła krzyczeć, że dom się pali. Chyba nie muszę mówić, że się nabrała? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciasteczko, nie przeżyjesz! Ja tu patrzę, taka szczęśliwa jestem i... DUPA :c Normalnie zginiesz marnie, rozumiesz? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej !!! Ja już się jaram, że nowy rozdział... Skaczę, piszczę...
    Nie mogę !!! Jak mogłaś ? Wczoraj egzamin, a teraz to.... Na serio wredne.... :( ;c

    Już nie tak uwielbiająca was...

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pierdo**!!!!!!!!!!!!!!! Ciasteczko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZGINIESZ MAAAARNIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZABIJĘ!!!!!!!!!!!!!!!! ZAMORDUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UDUSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UKATRUPIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Albo nieee :P. Do więzienia wpakuję i każę pisać rozdziały. Albo nieee!!!!!!!! Jeszcze lepiej. Znajdę adres, włamię się w nocy do domciu i gardło poderżnę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bój się!!! Tak jak Harietta powiedziała:
    Wujek Google wie wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZYKUJ SIĘ, BO ZGINIESZ MARNIE!!!!!
    Dobra, skończyłam. Ale zemszczę się. Nie powiem, nabrałam się. A mogłam jak zawsze czytać od końca posta :(. Ok, ja się zwijam ale:
    JAK NA PRZEPROSINY NIE NAPISZESZ EEEEXTRAAAA ROZDZIAŁU, TO NAPRAWDĘ ZGINIESZ MARNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :P

    Pozdro!
    ~ Halley S.

    Ps. Ktoś wejdzie???
    ross-and-laura-friendship-or-love.blogspot.com
    Pleaseee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. NIEWIDZIALNA !!! DODASZ TO ZAKOŃCZENIE HISTORII JUSTYNY !!! ILE MOŻNA CZEKAĆ ! ALBO NIECH CIASTECZKALOWY POTWÓR !

    OdpowiedzUsuń