poniedziałek, 10 marca 2014

Soo sweet *.*





Słodziaki *.*
Przypominam wam że rodziały będą po maturze, niespodzianka też więc sie nie pytajcie o nie bo to wcale mi nie poprawia samopoczucia, wręcz przeciwnie :( Wiem że sie nie możecie doczekać, ja też             ale to siła wyższa.
Przygotowania do matury ruszyły, coraz mniej mnie tu będzie. Do Sandry przeczytam i skomentuje zapewne w środę wieczorem. Bo na czwartek nic takiego (na razie) nie mam.
Na osłodę nasza kochana Auslly. Kto obejrzał już najnowszy odcienek? Fajny co niee? xd ja tak go mówiąc kolokwialnie przeleciałam ale podobał mi się.
CHCĘ 4 SEZON!!!!

Całuski loffciam was
ucząca się do matur Niewi ;) ONI SĄ TACY UROCZY <3 - jestem walnieta




41 komentarzy:

  1. Szkoda z nie chcą być razem ale to ich wybór xd moja siostra nawet powiedziała ( a ich nie lubi nienawidzę jej ) ze do sobie pasują :! Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy matura ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju... - tez wolałabym mieć to już za sobą :/ coraz bardziej się stresuje

      Usuń
  3. Ale pod,koniec czy na początku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matury trwają od 5-30 maja. bo trzeba ustne.rozłożyć

      Usuń
  4. To trzeba czekać 2 miesiące na kolejny rozdział ? ZAŁAMKA TOTALNA ;! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marudź, czekaj :D
      Nie dołujmy Niewi, to nie jej wina!
      Dziewczyna chce zdać jak najlepiej, od tego zależy jej przyszłość.
      Poczekamy :)

      Usuń
    2. Ja jestem niecierpliwa ;( i nie wiem czy przeżyje ;)

      Usuń
    3. Monika B dobrze gada!
      Polać jej! :D

      Usuń
    4. Monika B
      O MÓJ BOŻE TY MASZ ICHIRUKI NA AVKU! *O* JEZU JEZU JEZU! Weź do mnie napisz, bo nie mam z kim gadać ostatnio XD i nie znam nikogo kto by się mógł ze mną pojarać moim kochanym IchiRuki ;c masz z boku numer gg i maila. TAK BARDZO ŁADNIE PROSZĘ ;o

      Usuń
    5. Hehe, okej napiszę :D
      Tylko na e-mail, bo gg nie mam ;)
      OCZYWIŚCIE, WSPOMOGĘ CIĘ, JA TEŻ KOCHAM ICHIRUKI!! <333 ^-^

      Usuń
  5. Kupcie sobie ,, Fun Club '' tam jest dużo o Rossie , Laurze ( i o R5 ale mało )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczatek czerwca najwczesniej ;c niestety, ja sama mam teraz nawal nauki i sprawdzianow. Mam ostatnio straszna ochote zeby zaczac cos skrobac, ale po prostu nie daje rady. Niewi jest rownie (a nawet bardziej) zarobiona. Z Asia niestety nie mamy ostatnio kontaktu, pewnie tez siedzi w domu na dupie i wkuwa .___. Musicie nam wybaczyc, to niezlezne od nas. Wrocimy gdy tylko bedzemy w stanie. Ten blog jest dla nas trzech ogromnie wazny ale nie mozemy sie tu udzielac kosztem szkoly. WYBACZCIE! ;c

      Usuń
  7. Cudo, dawaj szybko nexcik i proszę zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę, dopiero zaczynam http://r5-amazing-love.blogspot.com/ Super piesz dziewczyno!!! ;** <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyna (m., lp.) - młoda przedstawicielka płci żeńskiej. [odmiana: m., lm. DZIEWCZYNY, w., lm. DZIEWCZYNY]
      Słownik poprawnej polszczyzny autorstwa Ciasteczkowego Potwora.
      ZAPRASZAM I POLECAM, FIOTR PRĄCZESKI.
      [*]

      Usuń
  8. Eemmm no to kiedy masz tą mature? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma od 5 do 30 maja . Trochę sobie poczekamy na next i niespodziankę ale co zrobic takie życie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. http://raura-hate.blogspot.com/
    Założyłam bloga!!! XD zrobiłam to przed chwilą dlatego narazie nic tam (prócz posta xd) nie ma ale zapraszam!!! :D Potrzebuje pomocy do prowadzenia go dlatego byłabym wdzięczna abyście go polecały innym ;) i was (jak już zacznę pisać xd) zapraszam do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu ale mi też nie wyświetla się ten pomysł co ostatnio napisałaś o.O
      ale dostałąm go w mailu i mi się bardzo podoba :D i mogłabyś dalej napisac hahahah :D

      Usuń
  11. Sorki z góry za spam. Założyłam ocenialnię blogów. Może chciałybyście skorzystać? Serdecznie zapraszam: http://ocenialnia-blogow-gwiazdka.blogspot.com/.

    Jula :)
    PS: Czekam na powrót i życzę szczęśliwej maturyxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jak wrócimy żebyś mogła uwzględnić bieżący materiał xd albo jak skończymy xd na pewno się zgłosimy :D

      Usuń
  12. Dlaczego pomysły sie nie pokazują ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Może załóż jeszce raz zakładkę ,, pomysły i prośby '' ?

    OdpowiedzUsuń
  14. TAG!!! Ten odcinek był piękny !! Aż się na nim wzruszyłam! Chce już 1 odcinek 3 sezonu!!! No i też chcę 4 sezon !

    Możecie zajrzeć na tego bloga auslly-raura-mixed-feelings.blogspot.com ? Dzisiaj założyłam więc prawie nic tam nie ma ... No, ale zależy mi na tym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niewi wydaje mi się że ten Anonimek, ma racje aby założyć jeszcze raz tą zakładkę. A czy jest taka możliwość rzebyś przeniosła te wszystkie posty, których my nie możemy zobaczyć do tej nowej zakładki? Jeżeli ją wgl zrobisz xD Fajnie że ci się podoba mój pomysł :) postaram się napisać dalszą część ;) co prawda założyłam bloga, ale póki nie znajdę jakieś osoby lub osób, które będą chętne ze mną prowadzić bloga raczej (prócz strony z bohaterami) nie będę dodawać nic xd w sensi rozdziały itp.
    A właśnie! (sorka Niewi że tak się u ciebie reklamuje XD ale na tym abyś śledziła mój blog zależy mi najbaaardziej!!)
    Zapraszam na mojego nowego bloga!!!! Jest tam bardzo ważny post :)
    raura-hate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ze chociaż ty się ze mną zgadzasz xd . Ja próbowałam na wszystkim co nam w domu,ale,się nie wyświetlają xd

      Usuń
  16. w tej zakładce na dole pokazuje się wczytaj wiecej kliknijcie i zobaczcie czy sie wam załaduje bo mnie sie nie chce ale może być to wina przeglądarki lub neta xd
    jak nie to coś na to poradzimy xd

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie się nic nie otwiera xd a sprawdzałam na obu laptopach xd może to jest rzeczywiście wina netu... nwm xd

    OdpowiedzUsuń
  18. dodałabyś nową zakładkę ?? ( pomysły i prośby 2 ) xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam ale nie w tej chwili bom troche zajęta a chce wkleić tam te których wy nie możecie zobaczyć :D a że poczta mi na kompie strasznie muli to musze to zrobić z telefonu

      Usuń
  19. Nie mi spoko xd a ta Justyna dodała zakończenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodała :D
      mnie się podoba :D

      Usuń
    2. hahahah XD dodałam, dodałam xd thx Niewi ;)

      Usuń
    3. No to dodaj ta zakładkę ! Ile można czekać !

      Usuń
    4. Popieram anonimka xd . Dodasz szybciej ta zakładkę ? Np. dziś ? Proszę , proszę , proszę !

      Usuń
  20. Newi!!!!! . Może weszłabyś na mojego bloga? Taaaaaaaaaaaaaaaaak bardzo Tęsknię za Tobą i twoimi poradami oraz krytyką xD
    mogłabyś wejść? Sorki za spam ale musiałam za bardzo tęsknie
    _ Unpredictable _
    P.S - sorki że pisze z anonima 《3

    OdpowiedzUsuń
  21. Tam tam tadam dam dam... Ross wygrał 2 raz z rzędu nagrodę na wczorajszym KCA! :D Nie wiem jak wy, ale ja skaczę z radości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie 2 nagrody ? Wiem na pewno ze dla najlepszego aktora a 2 to nie wiem ?

      Usuń
    2. Chodzi o to, że w zeszłym roku też wygrał ;)

      Usuń
    3. Aha ok xd xoxo

      Usuń