czwartek, 6 marca 2014

Komunikat xD

Nie, to jeszcze nie.jest moment powrotu chociaż wiem że bardzo.byście tego chcieli :)

Dziewczyna z konta Justyna (było Julka, pomyliłam się.wybacz xd) jest proszona o wejście w zakładkę.pomysły i prośby. Jest tam o tobie mowa xd

Odnośnie tego że nie jestem sama.i mam wspolautorki. Wiem że mam ale my piszemy razem rozdziały, konsultyjemy się, podrzycamy pomysły xd. Coś tam już jest ale to zarys xd ciesze się że wam się podoba. Ale tytuł bloga mówi sam za siebie - zawieszony do matury a nawet do po niej. Następnego dnia po ostatnim egzaminie wezmę do roboty i napisze rozdział xd

Od Ciasteczka cytuje "ledwo wyrabiam ze szkołą, więc niech mnie nie wkurzają tylko zrobią mi ściągi na polski >.>"
A ja dzisiaj dostałam dwie 1 - tak bardzo uroczo :/

+ możliwe ze będę miała dla was pewna niespodziankę, która być może was ucieszy (nie chodzi o zlot fanów hahahhhahah taki tam żarcik na poprawę swojej samooceny xd), ale to i tak dopiero po powrocie xd

Jesteście najlepszymi czytelnikami na świecie <3 i wytrzymujcie w oczekiwaniu xd

32 komentarze:

  1. No weszłam xd ale tam nic o mnie nie ma xd ~ Julia ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Justyna.pomyliłam się przepraszam...
      O Justynę chodziło tak?

      Usuń
  2. Chyba tak , bo ja napisałam komentarz żeby dodała zakończenie opowiadania xd . Więc raczej na pewno !!!! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka niespodzianka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym powiedziała to wtedy już nie byłaby niespodzianka. Jest to coś wyjątkowego xd jeszcze tego nie było i mam nadzieje ze nikt czegoś takiego nie zrobi do mojego powrotu xd bo wpadłam na to już w styczniu

      Usuń
    2. Uuuu już się nie mogę doczekać co wymyśliłaś!!!!

      Usuń
  4. A kiedy to będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Było nie mówić, że masz niespodziankę... Teraz... teraz już chcę wiedzieć co to jest. Ah! Nienawidzę niespodzianek -,- No cóż, szkoda... jakoś tam przeżyję... Muszę ^^ Czekam.... czekam... czekam.... dalej czekam.... dal.., dobra będę czekać, do tej matury. I tak już czekam na nią gdzieś od roku. Bez jaj, mój brat też pisze i cały czas się tym teraz zasłania -,- Bo on się uczy do matury, on nie może se posprzątać w pokoju, on nie może pomóc posprzątać w domu... Tak, a ja?? Ja też mam... szkołę.. dobra, to żaden argument, wyszłam na idiotkę, dlatego już zamilknę. Czekam.. wciąż xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ze czekanie ci dobrze idzie xd wiec czekaj dalej. :D

      Usuń
  6. Sorka że tak na was naciskam i wgl z tym rozdziałem... rozumiem matura, szkoła itp. itd. poczekam w takim bądź razie jak już będziesz po pięknie zdanej maturce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale od razu dzień po maturze ? obiecujesz ? DO TWOJEJ MATURY ZOSTAŁO 59-60 DNI aż tyle mamy czekać ?!!! za co ty nam to robisz ?!!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robie to po to żebyście nie czekali w niepewności na rozdział. Wiadomo że mam maturę i powrócę po ostatnim egzaminie. Matury trwaj. 5-30 maj. Czyli najpóźniej wrócę na dzień dziecka czyli idealnie xd podwójna radość xd

      Usuń
    2. Zależy dla kogo xd

      Usuń
    3. A możesz zdradzić na czym będzie polegała ta niespodzianka ?!

      Usuń
  8. Dla mnie by była xd całe życie jestem dzieckiem xd
    Jak powiem to to już nie bd niespodzianka noo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie możesz wcześniej ja nam ,, zaserwować '' ????!!!

      Usuń
    2. Jakbym mogła to bym to zrobiła xd ale nie mogę

      Usuń
  9. Nie chce mu się tak długo czekać ale mus to mus nic się nie zmieni . Moglybyscie dodać jeden na pożegnanie się z nami ? Jak nie to soru ze przeszkadzam i zajmuje ci czas . Ps .,świetny blog .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już wrócicie do nas to możecie dodawać coś takiego , ze jak napisaliście już rozdział to możecie dodawać co będzie się działo w następnym tak żeby szykować się na szok lub na coś innego xd . Tak jak w innych opowiadaniach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę umiała ubrać to w słowa tak żeby za dużo nie zdradzić to jasne xd

      Usuń
    2. To zajebiście !

      Usuń
  11. Prowadzisz jeszcze jakiś blog ? Polecisz jakiś ?

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurde... niespodzianka. Pięknie! Ostatnio niespodzianki otaczają mnie ze wszystkich stron. Kiedyś je kochałam, teraz powoli przestaję. -.- Ale jak mus to mus. Szkoda, że matura dopiero za tak długi okres :( ... Może jednak uda wam się dodać coś wcześniej? Było by fajnie... wiem przynudzam -.- Skorzystam z okazji i zaproszę do siebie http://friends-less-or-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też czekam i nie mogę się doczekać . Też bym chciała żeby dziewczyny wczesnej wróciły ale co zrobić matura !! Mam cicha nadzieję ze,wczesnej wrócicie ! LICZĘ NA WAS !

    OdpowiedzUsuń
  14. I co dodacie następny rozdział ? LICZĘ NA TO ale chyba się przelicze ;'( czekam na odpowiedz !

    OdpowiedzUsuń
  15. Czo się dzieje? Nie komentowałaś mojego nowego rozdziału więc mam prośbę czy mogłabyś przyczytać nowy rozdział i dać komcia? Miło by mi się serduszku zlobiło :*
    http://raura-i-love.blogspot.com/
    _ Unpredictable _

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tam przygotowania do matury ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuu ...
    Jak ja bym już bardzo chciała new rozdział, ale nie będzie aż do MATURY, albo nawet po niej ! No,a le rozumiem szkołq to samo zło !!!
    Niewi POWODZENIA na maturze !!!
    A Wam dziewczyny życzę POWODZENIA w szkole !!!

    OdpowiedzUsuń