poniedziałek, 3 lutego 2014

NO CHYBA ICH ZA PRZEPROSZENIEM CYCKI SWĘDZĄ -,-

Przekopałam jutjuba i znalazłam pare cośów - czyli paczajcie...

AKTUALIZACJA!!
jeszcze to znalazłam:
http://web.stagram.com/p/648535214669251423_1019718151

http://www.youtube.com/watch?v=pWzmlwmDgIw
http://www.youtube.com/watch?v=XgQzcfZg87Y
http://www.youtube.com/watch?v=KJBPp4OeBU0
http://www.youtube.com/watch?v=ywej0l0gn38

JAK ON MÓGŁ POWIEDZIEĆ MOŻE UGH... I POMYŚLEC ŻE TO BEDZIE JEDYNY ODCINEK W LUTYM <FACEPALM>
CHOCIAŻ MOGĄ Z TEGO PÓŹNIEJ WYNIKNĄĆ FAJNE SCENY ZAZDROŚCI ALE NO UGH... ZNÓW TRZA CZEKAĆ I JARAĆ SIĘ KAŻDYM NAJMNIEJSZYM  CZYMŚ

Przy okazji życze miłej zabawy wszytskim szczęściarzom wybierającym się na koncert w środę... sprowadzcie mi ich jeszcze kiedyś do Polski to pojadę choćby na drugi koniec kraju :D

Całuski walnięta (psychiczna) Niewi :*

15 komentarzy:

  1. Widzę, że i ty to zauważyłaś.. Jak usłyszałam wczoraj to "Nie będziemy razem" od Austina to miałam ochotę coś rozwalić. Bluzgałam przekleństwami chyba z godzinę, a potem nie mogłam usnąć ;_; on kurde przekreślił ich miłość... Skoro taki mądry to zobaczymy jego minę jak to Ally sb kogoś znajdzie :) (Oby to nie był Dallas o.o)
    No i ja też niestety nie jadę na koncert. Ale następnym razem muszę.. ważne, żeby ten następny raz był ;c
    Czekam na roozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś sobie poradziłąm ( lata praktyki w innych serialach xd) ale jeśli sezon 3 się zakończy tak że możnaby było dalej kontynuowac a tego nie zrobią to już bd chamstwo xd wiem że Ross ma trasę do połowy kwietnia ( ale ma miesiącznę przerwę gdzies tam chyba) a Laura bd film kręcić ale mogliby już coś postanowić noo ;/ serio bardzo polubiłam ten serial i nie chce żeby się już kończył

      Usuń
    2. Decyzja będzie w marcu/kwietniu ;DD

      Usuń
    3. a to jeszcze miesiąc/dwa spoko jakoś wyczymie o ile będzie pozytywna decyzja ;)
      a gdzieś widziałam że ma być Teen Beach Movie 2 to prawda?

      Usuń
  2. Też nie jadę na koncert, niestety. Już takiego mam pecha. Płakać i płakać. Tyle mi pozostaje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym pojechała ! Tylko bilety pierdolone ( z przeproszeniem) bilety ! Gdy ja chciałam kupić to gówno Brak Biletów ! Mam już dosyć ... Dlaczego ja mam takiego zajebistego pecha !?
    ~Vicki~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie jadę! Normalnie ryczeć mi się chce jak o tym myślę!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam - http://i-love-laura-ohh-i-love-ross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Austina, ale jak usłyszałam to "Nie będziemy razem" to miałam niepohamowaną ochotę dać mu w mordę. Na serio, czy on wszystko musi zepsuć?! I czym mam się jarać? Jakimiś ochłapami? No dziękuję bardzo ;_; Mam nadzieję że Ally zacznie się z kimś spotykać i wtedy będziemy patrzeć jak się zwija z zazdrości!
    A na razie tak jak Żelko Jadek wyrzucam z siebie przekleństwa jak maszyna ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawdopodobnie w odcinku 15 Ally pójdzie na bal z innym chłopakiem żeby Austin był zazdrosny. :D hehehe :)

      Usuń
    2. zero spoilerów!!!!! :P pożyjemy zobaczymy xd
      a ja przez to wszytsko się nie uczę :P

      Usuń
  7. Jak ja bym chciała jechać na ten kooncert... Ale nie mogę, bo za młoda jestem, a nikt z mojej rodziny ich nie słucha. A Austina bym... No nie wiem, ale jakbym wymyśliła to by przez rok dupy nie mógłby podnieść!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czytałam, że prawdopodobnie w ostatnim odcinku trzeciego sezonu Austin wyzna Ally miłość przed swoimi i jej rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiiiii xd ja coś takiego widziałam (tak jakby fragment scenariusza) ale ile w tym prawdy to nie wiem xd
      ja to się tam o 4 sezon modlę *.*

      Usuń
  9. Uwielbiam Austina ale to "Nie będziemy razem".... No chłopie czy ja ci mam za przeproszeniem nogi z dupy powyrywać?! Przecież przekreśliłeś waszą miłość! Teraz niech Ally się z kimś spotka, niech się zwija z zazdrości;/ Sorry za moje wszelkie przekleństwa xD ale się wkurzyłam, tak przeżywam ten serial xD Nie no ale scenarzyści to chyba sobie z nas kpią... I tak, jak będę to oglądać, to się popłaczę znając mnie...
    A tak z innej paki: Byłam na koncercie i było WOOOOOW!!! Serio dali takiego czadu! :D Mam autografy i naszyjnik, Ross mnie dwa razy oblał wodą, którą pił*.* i w ogóle stwierdzam, że chłopcy mają śliczny uśmiech, szczególnie z bliska<333

    OdpowiedzUsuń