piątek, 14 lutego 2014

Valentine's Day

                                                             HEJO <3
Yeach  Walentynki ,a to oznacza  ''DZIEŃ ZAKOCHANYCH'' tylko jak dla mnie  to raczej dzień w którym  usiądę na kanapie przed telewizorem i będę żarła lody aż spasę się do 300 kg. oglądając film miłosny becząc  że ciągle nie mam chłopaka ;c Aż w końcu dotrę do sedna i będę żyła jako stara panna  z  kotami ...  


                  Haha   no dobra życzę Wam szczęśliwych walentynek :**

             
                        
Asia :**

8 komentarzy:

  1. Ach, lody... Najlepszy przyjaciel ;D
    Pieprzyć chłopaka, masz nas! My cię kochamy! <3
    SZCZĘŚLIWYCH WALENTYNEK DLA WSZYSTKICH!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem zapomniałam o lodach! Masz nas więc się nie martw! Życzę radosnych WALENTYNEK!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, jakby moje koleżanki to przeczytały powiedziałyby, że mam klona z necie :D szczęśliwych walentynek dla wszystkich oraz udanego jutrzejszego dna singla ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam ♥http://rauraihateyouandiloveyousomuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka, nizły blog ;pp jak będę miała troszkę czsu to przeczytam wszystko od początku ;pp ;D zapraszam też do mnie http://the-story-of-auslly.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojom (mojom- gratulejszyns mojej ortografii) walentynką była butelka coli. Ah... Ten dzień był piękny. Bytelka coli tylko dla mnie <3
    Zmieniając temat... Mam jakąś taką fazę na raurę itp. (choć żadną fanką raury nie jestem ale nieważne) i... Tak sobie siedzę od czterech godzin. No i przeczytałam całego bloga. Mogę powiedzieć, że jesteście geniuszami XD Wszystko: fabuła, charakter postaci (prócz Mai, bo ją lubię). Ah! Zauroczyłam się <3 !!! Do tego jeszcze wasz charakter pisania... On jest tami na luzie. Niby nie jak z książki, ale strasznie się przyjemnie czyta:) Teho mi brakuje w innych ukochanych blogach. Generalnie się nie śmieję jak czytam jakąś zabawną sytuację, która się dzieje w zacnej historii bohaterów wszelkich opowiadań fanfiction, ale tutaj poległam XD I to właśnie przez charakter pisma. Po prostu nic dodać nic ująć. Ten blog to geniusz XD
    Ciasteczkowy potworze... Oj dogadałabyś się z moją przyjaciółką co do tych wszystkich anime itd. ;)
    Czekam na tego nexta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo *.* Dziękujemy za tak przemiłe słowa :**

      Usuń
  7. Też właśnie przeczytałam :3 Zajefajny blog!!! Macie talent do pisania i zgadzam się z dziewczyną powyżej :D To po prostu dzieło sztuki. Mi niczego nie brak :)
    Zapraszam do siebie http://friends-less-or-more.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że szybko nie skończę ^^.

    OdpowiedzUsuń