sobota, 8 lutego 2014

Kocham Cię, Dziękuję, Siema :)

Od dzisiaj będą to chyba moje ulubione słowa hahahahhaah nie no śmieje się ale szczerze powiedziawszy oglądam to po raz 17639126362964 sama nie wiem czemu, nie wiem czy to jest takie zajebiste czy ja jestem taka psychiczna xd A jego mina mnie już totalnie rozwala hahahahhha


link dla tych komu się nie chce otworzyć

tu jeszcze Riker

i Rocky

Zazdroszcze dziewczynie (dziewczynom) które to nagrywały ale osobiscie stwierdzam ze jesteście zajebiste bo wywołałyście u nich takie miny że nie mogę się przestać śmiać xd Rossowi najlepiej wyszło xd czyżby ćwiczył? xd

18 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się ja też na telefon to sobie nagrałam i ciągle oglądam bo on to tak słodko mówi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle tylko wciskam replay <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój bosz!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie mogę przestać tego oglądać :) Ross jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ! Widziałam to już ... Ale ja normalnie kocham te dziewczynę/dziewczyny ! I tak racja Rossek najlepiej ! Ale serio te ich miny normalnie bezcenne ! Szczerze to ja też się zastanawiam Czy Rossek nie ćwiczył ...
    ~Vicki~

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no śmiałam się jak głupia! Zgadzam się Ross'owi wyszło najlepiej! Zazdroszczę tej dziewczynie/dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już kocha te słowa od kąd je wypowiedział. Nie wiem czemu, ale na okrągło je słucham i oglądam jak tylko mam wolny czas. Świruję, ale nie mogę wytrzymać. Są tacy słodcy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuuuuu! Jeszcze jak mówi dziękuję to tak słodko to akcentuje a do tego unosi brew *.* Mam nogi jak galareeeetka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dziś mówię: "kochem cie" i "dzjękuje" moje słodziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym im kazała powiedzieć "konstantynopolitańczykiewiczówna" hehe XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham <3
    Moje nowe idolki to autorki tych filmików.
    Rossowi wyszło najlepiej. c; Może gdzieś w nocy sobie ćwiczył: "Dzięk... Dzięku.. Fuck!" xD
    Hahaha, i się w końcu wyuczył ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG...!!! JARAM SIĘ!!! XD hahahahahahhaah :D Ross'a widziałam ale Rocky'ego i Riker'a nie xd pokazałam koleżance filmik z Rossem a ona na to "szkoda że nie kazały mu powiedzeć szczypiorek!!" hahhahahahahahaahah XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooooch jake słodke <3<3<3<3<3<3:-*:-*:-*:-*:-* K.K

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słoooodkie*---* Wyszło mu cudownie, jeszcze ten jego akcent<33 Ale to może dlatego, że trochę ćwiczyli na koncercie;) Rozwala mnie jego mina, gdy mówi "Siema" xD Taki jakby boss:p

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!<3 Zapraszam do mnie :http://auslly-mimo-wszystko.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie http://lynch-vs-marano-wojna.blogspot.com/
    PS Kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń