wtorek, 28 stycznia 2014

NIESPODZIEWAJKA! :D

Wiem że to nie jest to co chcielibyście teraz czytać na naszym blogu, ale jest to nieuniknione.
ZAWIESZAMY...
 Powód doskonale znacie MATURA :/ do tego cholernego czegoś zostało mniej niż 100 dni. Niby dużo ale dla mnie mało :( szybko zleci. Zaczął się drugi semestr strasznie dla mnie krótki i musze ogarnąć swoje cztery litery. Chce wam powiedzieć ze jesteście najwspanialszymi czytelnikami na świecie i będę czekać na wasza reakcje na powrotnego posta xd możliwe ze podczas tej zawieszki pojawi się jakiś rozdział ale nie wiemy jeszcze czy na pewno i kiedy. Zadbam też żeby nie było tu za pusto xd
Także do zobaczenia po maturze xd modlcie się za mnie do potwora spaghetti, bogów greckich, harrego pottera lub kogo tam chcecie xd
Całuski Niewi :**
P.S Dziewczyny napiszą jeszcze cos od siebie jak tylko będą mogły

Witajcie kochani! ;c jakoś tak mi się smutno zrobiło... ;____; Niestety, jest prawie 20, a ja dopiero dopadłam kompa, bo przedtem miałam w pizdu lekcji i nauki i teoretycznie powinnam teraz robić ten pieprzony folder o mojej gminie na WOS >.> To też jest powód zawieszki, ponieważ szansa że napiszemy ten ledwo co zaczęty rozdział na sobotę są równe zeru... Pierwsza gimnazjum zaczyna dawać się we znaki bardziej niż zwykle i bez w miarę systematycznej nauki nie udźwignę tego wszystkiego, tak więc póki to wszystko się jakoś nie uspokoi, blog pozostaje... uśpiony? ;D Mam nadzieję, że przez to łatwiej będzie mi nad tym wszystkim zapanować, wybaczcie ;c
No i teraz to co Niewi już pisała, czyli JESTEŚCIE NAJLEPSZYMI CZYTELNIKAMI POD SŁOŃCEM! ;* Gdyby nie wasze wparcie, już dawno byśmy to wszystko rzuciły. A kiedy słyszę, jaki to nasz blog jest przewspaniały, wyjątkowy (no tak, geje niezbyt często pojawiają się w opowiadaniach o Raurze XD) i ogólnie zajebisty, od razu dostaję takiego powera, że (zacytuję pewną bloggerkę) jestem w stanie odłożyć świetną książkę, olać hit filmowy i zabrać się za pisanie. DZIĘKUJĘ <3 Dziękuję za to, że niezbyt często pojawiały narzekania na moje japońskie wstawki, ciągłe nawijanie o anime i rzeczach, które was kompletnie nie interesują. Dziękuję za zaakceptowanie zrujnowania psychiki Van, za to że komentujecie i ZA TO, ŻE BYLIŚCIE <3
W międzyczasie może wrzucę tu napisanego pod nagłym natchnieniem One-shota, ale zależy to już tylko i wyłącznie od was ;) są chętni? pojawił się on już na moim 2. blogu. Jeśli kogoś to interesuje, to zapraszam! Tam również możecie wesprzeć mnie w tym co tworzę. będzie mi niezmiernie miło, bo przyznam że zabierając się za bloga o takiej tematyce nie zdawałam sobie sprawy, jak ciężko go wypromować :/ LINK

WRACAMY PO MATURZE NIEWI.
AMEN.
BYWAJCIE! ;c
~Ciasteczko >w<
.................................................................... Sorki...................................................................
             Hejka tak jak już wszystko z góry wiecie zawieszamy bloga . Możecie być pewnie na nas wkurzone bo to fakt miałyśmy wstawiać wam opowiadania co dwa tygodnie i to fakt że już miałyśmy jedną przerwę w której miałyśmy napisać opowiadania  tak jakby " na przód" i można by było dodać jeszcze dużo faktów ale starczy.
     Wiecie prowadzę tego bloga z Niewi. i Ciasteczkiem no praktycznie od nie dawna strasznie się cieszę że  obie się zgodziły na przyjęcie mnie do takiego no jakby ''swojego grona'' bo to dało mi  krok do całkiem  nowego poznawania życia (no może za ostro powiedziane ale chodzi o coś w tym stylu) może i powiecie że za bardzo  przynudzam was tymi moimi zwierzeniami ale po prostu chcę WAM przez to powiedzieć że  długo czekałam na taki no jakby "BONUS" a one mi go dały więc chodzi tu o to abście i wy trochę poczekały.. a może być z tego niezła checa .No bo uwierzcie  Niewi ma teraz dużo nauki ii nie zaprzeczę że ja również mam jej do buluwięc  trzeba to po prostu CZEKAĆ .
   Dziewczyny (i chłopaki żeby nie było jakby coś .) jesteście Naj Naj Najlepsi i ja Asia mówię że WIERZĘ WAS  ;* że wytrzymacie i poczekacie na nas te DZIEWIĘĆDZIESIĄT- ILEŚ DNI.

Wasza **Asia**

25 komentarzy:

  1. Smutne,ale rozumiem i życzę weny Ciasteczku i Asi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhh matura... Życzę Ci szczęścia, i bd czekać choćby nw ile na rozdział bo kocham tego bloga i was :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie!!!!!!!! Ale mówi się trudno. Wytrzymam. Przynajmniej mam nadzieję. Życzę Ci zdania matury!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ale życzę żebyście jak najlepiej zdały mature

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja to do matury jeszcze chwilkę, ale dziękuję XD to Niewi pisze w tym roku, bidula ;c

      Usuń
  5. Będę czekać;D
    Powodzenia na maturze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieeeeeeeeeee!!!!!!!! Ryczę ze smutku! Ale mogę czekać na rozdział wieki! Życzę powodzenia na maturze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE WIEM JAK RESZTA CZYTELNIKÓW, ALE JA MAM ZAMIAR CZEKAĆ I NIEZALEŻNIE ILE TO POTRWA :D WIĘC JAK POWIEDZIAŁAM TAK POCZEKAM. PA. ŻYCZĘ POWODZENIA NA MATURZE :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutno rzeczywiście. Współczuję Niewi tej matury. Ja sama jeszcze nie zdaję, niestety mam jeszcze przed sobą kupę nauki do liceum. Życzę zdania tej matury, powodzenia w nauce i duużo weny oraz uśmiechu.

    Pozdro!
    ~ Halley S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku :( sto dni!!!!!!!!!!!!! to okropne.... Będę czekać na rozdział :) I powodzenia na maturze Newi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ;c Ale na waszego bloga mogłabym czekać nawet kilka lat . Wasz blog zawsze był fantastyczny.
    i zawsze będzie. Na pewno wasz powrót będzie w wielkim stylu ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa...biorąc pod uwagę wasz ostatni rozdział sądze, że przerwa wam dobrze zrobi :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ci się nie podobało w ostatnim rozdziale?

      Usuń
  12. nieeeeeee ;((
    ALE ważne że wrócicie :) bo wrócicie prawda ?
    dodajcie nowy jak napiszecie żeby nie było pusto w wolnym czasie +
    CHCE co ja gadam ja PRAGNE one shot'a o RIKESSIE i RAURZE :***
    CZEKAM zawsze obecna fanka bloga was i anime :D
    ~~~Paulina~~~~

    OdpowiedzUsuń
  13. Za to że byliśmy?
    Za to, że jesteśmy i zawsze będziemy, moje kochane!
    Jesteśmy z wami! Zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !!! ZAWSZE z Wami !!! <3

      Młoda>

      Usuń
  14. Jestem zdesperowana! Nie dość, że chora, to jeszcze zdesperowana XD Dwa najlepsze blogi zawieszone! I co ja będę robić? ;/ i doskonale rozumiem Ciasteczko, jestem w tej samej sytuacji-1.gim daje się we znaki ;c nie pozostało mi nic innego, jak czekać i życzyć powodzenia, Niewi! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielka szkoda, już jednego bloga mi zawiesili i teraz wchodzę na waszego, a tu takie rozczarowanie ;c Ale doskonale was rozumiem, bo matura to nie przelewki
    przelewki.Ja teraz piszę gimnazjalny i też muszę się jakoś ogarnąć. W każdym bądź razie to Ja dziękuję Wam, za to, że stworzyłyście tak genialnego bloga i wykreowałyście zupełnie nowe, cudowne i ryjące psychikę postacie. Za każdym razem, kiedy go czytam jestem pod wielkim wrażeniem zdolności pisarskich i wgl wszystkiego. Jest to najlepszy blog o Raurze jaki kiedykolwiek czytałam i mam nadzieję, że wytrzymam do kolejnego rozdziału. Wasz styl pisania jest cudowny i nawet jeżeli to opowiadanie się skończy, to nigdy nie przestawajcie pisać, bo macie do tego smykałkę. Co mogę jeszcze powiedzieć. Uwielbiam was jak już mówiłam milion razy i powodzenia dla News na maturze oraz dla Asi i Ciasteczka w nauce, bo szkoła to zło i powodzenie się przyda -.- Także uwielbiam was i mam nadzieję, że zobaczymy się szybko. <3
    ~Iga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. NIEEEE ! Teraz to mam mega depresję ! Ale rozumiem ! W końcu szkoła i matura to SAME ZŁO ! Mi do matury to jeszcze brakuje nawet sporo ! Nawet 100 dni warto czekać ! Na takie genialne rozdziały ! Nie będę nawet was pytać o to Czy jest szansa że będzie wcześniej albo czy Wy wolnym czasie możecie go napisać ! Bo rozumiem szkoła czy matura to SAME ZŁO jak już wcześniej mówiłam ! Newi życzę powodzenia na maturze ! Asia i Ciasteczko wam życzę powodzenia w nauce ! Ja zawsze będę na tym blogu ! Nawet będę tu codziennie zaglądać !
    ~Vicki~

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę... jeszcze tylko 1 rozdział... TYLKO 1 !!!! PROSZĘ !!!!!!!!!!

    Miłośniczka>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jak tylko napiszemy - słowo, jest zaczety ale nie ma teraz zbytnio czasu ;(

      Usuń
  18. Zabiję was, normalnie wypatroszę i nadzieję na parasolkę. Ja NIE-WY-TRZY-MAM tyle czasu!! Proooszę nie oddchodźcie! PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my nie odchodzimy my jesteśmy zmuszone zawiesić, i tak by to nastąpiło bo nie mam wgl czasu ciąge tylko nauka i nauka xd na pewno wrócimy ale po mojej maturze. Dokładną datę podam jak dowiem się kiedy mam ostatni egzamin xd
      Nie łamcie się będzie dobrze :D

      Usuń
  19. Oj.. Coraz mniej lubię wasze niespodziewajki :( Oczywiście... będę czekać, bo co mam zrobić? Ten blog jest zbyt świetny, żeby tak po prostu o nim zapomnieć :D

    OdpowiedzUsuń