środa, 15 stycznia 2014

Rocznica :D

Tak dzisiaj jest bardzo ważny dzień :D Dokładnie pół roku temu założyłam tego bloga, nie spodziewałąm się wtedy że polubi go tak wiele osób i że odniesie on w pewnien sposób sukces. Na początku było jak było a potem pojawiło się Ciasteczko które swoim umiłowaniem do anime rozwala mnie każdego dnia coraz bardziej. Potem zaangażowałyśmy jeszcze Asię której dałyśmy absolutny zakaz wsiadania na motor, skuter lub inne cuś :D Bardzo się cieszę z naszej współpracy i mam nadzieję że będzie ona owocna w znakomite rozdziały i naszą znajomość na długo.
Teraz chce podziękować WAM CZYTELNIKOM, jestem ogromnie szczęśliwa kiedy widzę wasze podekscytowanie rozdziałami i nerwowość czekania. Dzięki wam NASZ blog przez pół roku osiągnął (na ten moment)
65 obserwatorów
898 komentarzy ( jak odliczyć nasze to pewnie bd coś 700 ale nie wiem nie chce mi się liczyć xd większy wkład jest wasz xd)
48 559 wyświetleń

Dziękuję wam bardzo za te wspaniałe pół roku. Nie sądziłam że zajdę tak daleko i jest to dla mnie wręcz nie do ogarnięcia.
A teraz bardzo ważna informacja:
Musicie zdać sobie sprawę z tego że w pewnym momencie znajdziecie posta pt. ZAWIESZKA
Będzie on nieunikniony, kiedy to nastąpi? Nie mam pojęcia. Od tego jak pójdzie mi matura zależy cała moja przyszłość, muszę się na nią przygotowac najlepiej jak umiem a czasu coraz mniej. Obiecuje wam że wrócę i dokończę tą historię jak tylko wszytsko będę miała za sobą ( czyli przy dobrych układach w połowie maja ), a dziewczyny razem ze mną.
Także dziękuję wam jeszcze raz bardzo serdecznie <3

Niewi :*

23 komentarze:

  1. Cóż, ja waszego bloga znalazłam niedawno, ale od razu się w nim zakochałam, więc liczę, że losy naszych bohaterów będą się toczyły dalej. Rozumiem cię całkowicie, matura jest bardzo ważna. Nami się na razie nie przejmuj, my poczekamy, a ty się w spokoju skup na nauce i swoich sprawach.
    Co by się nie stało, to ZAWSZE Z WAMI BĘDZIEMY ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Niepozorna Romantyczka, odkryłam bloga niedawno i tak jak ona zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia ;D Matura rzecz ważna więc myślę, że wszyscy Cię zrozumieją. Ja rozumiem ;) Jestem dopiero w I klasie LO, ale cały czas słyszę matura, matura, matura... Głównie na matmie, polskim a na angielskim to nie wspominam ( moja pani ma świra na punkcie egzaminu dojrzałości, zdążyliśmy już na lekcji rozwiązać kilka próbnych) . A propo polskiego, to kiedyś taka jedna polonistka oświeciła wszystkich na apelu zdaniem: Język polski jest na maturze! Ale zbaczam z tematu ;P Blog jest świetny, Vanessa baardzo zakręcona (co jest super), kłótnie Rossa i Lau boskie, a reszta taka zajebista xD Mogłabym tak jeszcze pisać i pisać ale i tak już was zamęczyłam, nie zdziwie się jak tego nie przeczytacie xD Wasza nowa fanka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytanie komentarzy swoich fanów jest chyba największym grzechem kogoś kto ma bloga. Zawsze czytam wszystkie komentarze, chociaż nie zawsze odpowiadam xd

      Usuń
  3. was bardzo rozumiem matura to podstawa w życiu tak jak mówi Anabell Fray matura i matura a co do bloga to go po prostu kocham uwielbiam jak Ross i Laura się ze sobą ''kłucą'' (wiem wiem źle napisałam nie chce mi się poprawiać xD) a Van jest po prostu nie umiem tego ująć :) sory za anonima jak to pani od polaka często mówią ''Anita w tobie drzemie wielki potenciał ale jesteś tak strasznie leniwa że kot Bonifacy przy tobie to pracu'' xD wiem wiem moja pani jkest straznie dziwna i częto dziwne powiedzonka nadaje na lekcji
    pozdrawia Anita <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Niewidko ^^ I Wam też, dziewczyny :D Przepraszam, że do tej pory nie komentowałam, ale czytałam i przeżywałam każdy rozdział! Trzymam za Was kciuki, abyście nie zniechęciły się do pisania i każdego dnia mogły przeżywać historie swoich bohaterów! ^^ Bardzo, bardzo Wam dziękuję, że zapełniłyście mój wolny czas czymś tak cudownym :) Życzę dalszych sukcesów na tej drodze!

    PS: Niewi, tak, to ja - Bog :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzicie jaki sukces osiągnęłyście! Niewi życzę powodzenia i pamiętaj kiedy będziesz pisać maturę: twoja wielka bloggerowa rodzina trzyma za ciebie kciuki;). Nie zapomnijcie,że rozdział już 18;D.

    Julka;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Newi, trzymamy kciuki !!! Pójdzie Ci super !!! XD :)

      Anetka <333

      Usuń
  6. Powodzenia na maturze ;D Ja dopiero bede miec test szóstoklasisty xd Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze zycze powodzenia,nie martw sie nami. Ten blog jest warty czekania :) ale musze spytac: czy do maja bedzie jeszcze rozdzial :)

      Usuń
  7. Ten blog jest świetny!!!
    Dlatego życzę wytrwałości w prowadzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty dziękujesz nam, a my WAM. Blog genialny, nigdy nie czytałam lepszej historii.
    KOCHAM i CAŁUJĘ
    Miłośniczka

    OdpowiedzUsuń
  9. http://raura4everandever.blogspot.com/ Zajrzyj na tego bloga mojej koleżanki
    super

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się razem z tobą*-* Jestem z wami od samiuśkiego początku i naprawdę nie wyobrażam sobie mojego życia bez tego zakręconego opowiadania xD Można powiedzieć, że z każdym dniem zdobywałyście i nadal zdobywacie nowych fanów<3 Naprawdę na to zasłużyłyście:) Aaa i Niewi powodzenia na maturze, cała bloggerowa rodzinka trzyma za ciebie kciuki^.^ Jeżeli będziesz się stresować to pamiętaj, że zawsze jesteśmy z tobą:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia <3 Będę czekać, bo kocham Waszego bloga :D Jesteście moimi genialnymi idolkami ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro rozdział !!! A więcc o której się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  13. o której rozdział ? powodzenia na maturze

    OdpowiedzUsuń
  14. A ile macie napisanych naprzód rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha nie chcesz znać odpowiedzi na to pytanie xd

      Usuń
    2. Ha ha ha dobre ;)
      A tak na serio? I poprzedzając pytanie nie dam ci z tym spokoju, jestem bardzo uparta xd

      Usuń
  15. Kiedy next ?!?!?!!?!??!?!!?!!!?!!?!?!?!!?!????!?!!?!?!!!!??!!????!???!??!

    OdpowiedzUsuń