sobota, 18 stycznia 2014

AAAAAAAAA! Po raz kolejny dziekujemy xd

MATULU KOCHANA MAMY JUŻ PONAD 50 tys wyświetlń jeju *.*
Na początku sobie myślałam czy wgl dojde do takiej liczby i ile mi to zajmnie. Nie wiem czy szybko to się stało i czy to sukces ale strasznie się cieszę razem z dziewczynami xd
Teraz pozostaje nam tylko czekac na 100 tys. xd wtedy to już będzie oporowa zajawka xd

Chcę coś od razu powiedzieć odnośnie rozdziału który jest niżej.
Jedni mówią zę to najlepszy rozdział i ze supper świetnie ale jest też osoba która ma zastrzeżenia ( jeśli ktoś ją zhejtuje to dostanie w łeb, ma prawo do wsłasnego zdania i my je szanujemy xd) jeśli chodzi o Sterlinga z Calumem to uparła się na to Ciasteczko a ja pomyślałam że w sumie czegoś takiego (chyba) jeszcze nie było więc czemu niee. Chciałam zaznaczyć że to był (na razie) tylko pocałunek a po drugie na imprezie xd to ze tylko napisałyśmy o upitej Laury nie znaczy że inni nie byli :D Zawsze stara się robić wszytsko zgodnie z realiami, a na imprezach się dzieje mnóstwo rzeczy xd jak czasami słyszę to nic tylko się załamać xd
Wydarzy się jeszcze całkiem dużo rzeczy (chyba) więc zobaczyy jak zareagujecie xd

I przepraszam cię Anonimku że o tym wspomniałam ale to pierwszy taki komentarz i mną poruszył więc wiesz muszę się jakoś do niego ustosunkować xd

5 komentarzy:

  1. Gratula.
    Czekam na next'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam się nie dziwię. Wiele osób kocha waszego bloga, w tym ja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no wiem dziwna jestem xd czasmi sama się załamuję jak czytam to co nawypisywałam xd

      Usuń