poniedziałek, 21 lipca 2014

Urodziny Ciasteczka

Jesteś starsza o kolejny rok gimbusie <3 wgl się nie odzywasz pawianie więc może zareagujesz na posta...
Czego by Ci tu życzyć...
O wiem!!! Weny żebyśmy coś napisały w końcu i żebyś się do mnie na fejsie odzywała :D
Dużo miłości i wiecej anime do oglądania. Żeby ci  w szkole szło tak jakbyś tego chciała. Nie mam wgl pomysłu co jeszcze napisać ale... prawdziwych przyjaciół, mniej odpałów bo nie będe wyrabiać ze śmiechu no i 17409874147409873401 lat.
Wszystkiego naj naj naj <3
Niewi :*

PS. Nie pytajcie się o rozdział bo nie wiem kiedy będzie, jest szansa że będzie ale jeszcze nie wiem kiedy

21 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam. Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam. Jeszcze raz, jeszcze raz niech żyje, żyje nam! NIECH ŻYJE NAM! A kto? Ciasteczko!
    Weny Ci życzę. Przede wszystkim.
    Blue.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!! Weny życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Ciasteczko! Wszystkiego Najlepszego! Dużo zdrowia, przyjaciół, anime i WENY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Milion pięćset sto dziewięćset lat i jeszcze jeden rok ^.^ wszelkiego dobra, spełnienia najskrytszych marzeń. Tych o których otwarcie myślisz i tych o których możesz nie mieć pojęcia ;) Pięknej i szczęśliwej miłości. Tego aby twoja droga którą będziesz kroczyć przez życie układała się w jak najprostszy szlak. (rozumiesz, żeby życie ci się bardzo nie komplikowało ;D) prawdziwej przyjaźni na całe życie. Szczęścia, zdrowia i pomyślności. :)
    Claudia :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego!!! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i wiele, wiele radości no i oczywiście DUŻO WENY!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo, dużo szczęścia i tysiąc lat i więcej życia. Milion litrów wówdki do wypicia i weny, weny, weny. Czekam z niecierpliwością na rozdział :) <3 Kofffam was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciostko! naj naj naj bejbe♥ weny weny iweny złoto♥ całusków i miłości♥ pozdrowionka☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno nadzieja umiera jako ostatnia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyskiego najepszego Ciasteczko :D Weny życzę, przede wszystkim ;)
    Ps. Masz urodziny w ten sam dzień co ja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę fajnie piszecie. trafiłam tutaj niedawno i miałam nadzieję na ciąg dalszy. trzymam kciuki, żeby się jeszcze pojawił :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam.
    http://neverletmegiveup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię twoje bloga ale czuje że go opuszczasz bardzo długo nie dodawałaś rozdziału nie zrozum mnie źle ale myślę że masz gdzieś tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się zastanawia czy dodać nowy rozdział, bo trudno jest jej wrócić po tak długim czasie :)

      Usuń
  13. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' ' | On powiedział "nie". | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała. | Znowu powiedział "nie". | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?" | Powiedział "nie". | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie". | Smutne - pomyślała i odeszła. | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię, | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, | tylko umarłbym z tęsknoty." | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że | Cię kocha. | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy | telefonie albo w szkole. | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. | Jutro rano ktoś Cię pokocha. | Stanie się to równo o 12.00. | Będzie to ktoś znajomy. | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    Odpowiedz

    Niewidzialna

    Ciasteczkowy Potwór

    Sweetaśna.

    Autorki

    Technologia Blogger

    Strona główna

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieeeewczyyynyyy!!!! Jesteście tam jeszcze?? Ja tu na rozdział czekam!! Chyba już Millenium Was nie ma!! Weźcie ruszcie tyłki i napiszcie w końcu ten rozdział, bo zwariuję bez Was!!!!!!!!!

    Zniecierpliwiona,
    ~ Halley_S

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej.
    Jestem waszą fanką odkąd pamiętam. Zawsze czekałam, aż wrzucicie nowego posta, bo każdy olejny był po prostu coraz bardziej zajebisty !! To Wy zainspirowałyście mnie, do napisania własnej opowieści. Dzięki wam zdecydowałam się założyć bloga... Jesteście genialne i mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec i już niedługo nas czymś zaskoczycie.... Może rozdziałem ? Mam nadzieję.
    Trzymam kciuki.

    Czekam i kocham,
    Na zawsze z Wami
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo????????? Jest tam jeszcze ktoś???????Błagam dajcie jakiś znak, że żyjecie.
    Będzie jeszcze kiedyś rozdział???????? Na początku miał być po maturze, matura minęła, a rozdziału jak nie było tak nie ma. Nie wiem czy nie macie pomysłów na rozdział czy co, ale w zakładce "pomysły" jest tyle wspaniałych, że długo by o nich mówić. Szczerze mówiąc tracę już powoli nadzieję, że rozdział się jeszcze kiedyś pojawi :'( Mam nadzieję, że to jednak nie prawda i że niebawem go (rozdział) ujrzymy!! Wszyscy czytelnicy na was czekają, nie każcie im tak długo czekać bo zaczną was opuszczać :( DUŻO, DUŻO WENY WAM ŻYCZĘ!!!!
    Kofffam was <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej.. Jest już listopad, rozdziału nie ma, a my ciągle czekamy.. Będzie czy nie? Jak nie to dajcie posta, że koniec bloga, a nie tak bez słowa zostawiacie nas.. To nie jest fajne i wredne.. Kochamy tego bloga..

    OdpowiedzUsuń