piątek, 6 czerwca 2014

Droga Wiki!

Poruszył mną twój komentarz. Masz rację, ale z racji tego że mam problemy może najlepiej będzie zamknąć bloga. Napisałaś ze jest nas trzy. Owszem jest. Ale my każdy rozdział piszemy wspólnie, nie dzielimy się ze teraz kolej tej lub tamtej. To nasza wspólna praca.
Nie mam żadnych pomysłów. Kompletna pustka. Mam problem żeby wrócić do tego co było, nie jest mi łatwo z myślą że was zawodze. A jak się zmusiłam przy 19 rozdziale to niektórym się nie podobało to co wymyślilysmy i napisałyśmy.
Nie wiem musze to wszystko przemyśleć. Spróbować wrócić...
To na razie wszystko...

21 komentarzy:

  1. NIE ZAMYKAĆ BLOGA ! BĘDZIEMY CZEKAĆ !

    OdpowiedzUsuń
  2. matko ;o ja przepraszam... wiem że zrobiłam źle ale mnie poniosło... tylko że ja nie wybacze sobie tego że przez jakiś mój głupi wybryk musicie usuwać wspaniałego bloga... przepraszam... ~wiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie próbować zamykać! Po przyjde do was w nocy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwajcie bloga!!!! My poczekamy! To jest jeden z najlepszych blogów, które czytam!!!! Newi wierzę w ciebie!!! Wiem że ci wena wróci!! Dziewczynom pewnie też!! Musicie łączyć swoje pomysły tak jak robiłyście to dotychczas. Napewno wam się uda :) będę trzymała kciuki i czekała na wielki powrót!! Ale nie chce słyszeć o żadnym usuwaniu bloga!!!! I zapraszam cię na swojego bloga:
    raura-hate.blogspot.com
    Może jak przeczytasz coś ci wpadnie do głowy ;) jakiś pomysł na bloga lub coś xd

    OdpowiedzUsuń
  5. No! No! No! No! Noooooo!!!
    Nie! Nie! Nie! Nie!
    Ja zdaję sobie sprawę, że wy wszystko robicie razem. Dlatego to wszytko jest tak dobre! Ja rozumiem, że na razie nie masz weny i masz inne problemy na głowie. Ale chyba każdy czytelnik się ze mną zgodzi: my poczekamy! Błagam, nie podejmujcie pochopnej decyzji, bo potem możecie tego żałować. Najbardziej będziemy żałować oczywiście my, biedni czytelnicy ;c
    Nie chcę jechać po nikim, ale ja nigdy nie biorę sobie do serca hejtów anonimowych. Spotkałam się raz z sytuacją, że dziewczyna miała bloga i miała problemy osobiste. Napisała, że na razie nie będzie mogła dodawać rozdziałów bo nie ma czasu, poza tym ma problemy. Wszystkie komentarze czytelników, którzy mieli konta były pozytywne, oni mówili, żeby się nie martwiła, że poczekają. Za to z większości komentarzy anonimowych wypływały same hejty typu: "Nie przesadzaj, jak już założyłaś bloga to się nie wykręcaj! Nie mów, że masz problemy, po prostu nie chce ci się pisać! Nie jesteś profesjonalna!" I wiesz, droga Niewi, z czego to wynika? Większość osób, które mają konta, mają też blogi i wiedzą, że napisać rozdział to wcale nie jet taka prosta sprawa. Czytać jest łatwo, pewnie. Krytkować też. Sama mam bloga i też nie raz nie mogę napisać rozdziału. Bo to jednak jest dużo pracy. A przy jeszcze takim wspaniałym jak wasz to... ;)
    To nie był jakiś przytyk do kogoś, żeby nie było ;D
    Nie róbcie tego!
    Nawet nie myśl o takich rzeczach Niewi! (nie wiem, o czym teraz myślisz, ale to tak na wszelki wypadek xD)
    My czytelnicy na was czekamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zamkniecie bloga moje życie straci sens :( Prosze was nie kończcie go :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ino mi spróbujecie ZAMKNĄĆ BLOGA!
    Jeśli to zrobicie... Znajdę Was, ukatrupię i pochowam!
    Hahah! Nie no żartuję... Ale nie zamykać bloga! My poczekamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. łot? łot? łot? NIEEE MA BATA! NIC TU USUWANE NIE BĘDZIE! BOŻE DZIEWCZYNY JA BARDZ ALE TO BARDZO KOCHAM WASZEGO BLOGA! <3. BĘDZIEMY WSZYSCY CZEKAĆ TYLKO GO NIE USUWAJCIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zamykajcie bloga przez jeden głupi komentarz! Musicie się liczyć z tym, że zawsze coś się komuś nie spodoba. Możecie liczyć na wsparcie PRAWDZIWYCH czytelników, jeżeli komuś zależy to poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest jeden z dwóch najlepszych blogow jakie czytam. Błagam nie zamykajcie go!!!! Kocham to opowiadanie. Jest tak różne od innych. Wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju. Macie prawdziwy talent, a ten blogow ma genialną fabułę. Naprawdę świetnie się czyta tę historię. Proszę więc jeszcze raz, nie rezygnujcie. Nie można się poddawać, bo to do niczego nie prowadzi.
    Mogę długo czekać. Naprawdę. Myślę, że inni też tak sądzą. Na dalszą część takiej historii naprawdę warto czekać.
    Mam nadzieję, że choć trochę was przekonałam.
    Wasza wierna czytelniczka Ula<3

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no noooo no no! Nie ma mowy! Ani mi się waż zamykać bloga, bo jest najlepszym jakiego czytam ;) Chyba każdy się ze mną zgodzi: MY POCZEKAMY! Tylko błagam, nie zamykajcie go, jesteście świetne w tym co robicie i sprawiacie przyjemność nie tylko sobie, ale też nam, dlatego nas nie zawiedźcie i zostańcie z nami, PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamykaj bloga D: fakt - ostatnie rozdziały były trochę takie... nie tego...a jak czytałam brzebieg relacji Raury to też wydało mi się to jakieś dziwne. Raz się wyzywają, raz całują, CIĄGLE zaprzeczają co między nimi jest. (teraz to nawet nie wygląda by coś z tego było) raz skaczą dla siebie w ogień a raz oczy sobię wydrapują. Taka cackanina ;/ i tak by miało być do końca? A co innego by się działo? Miałaś doś długą przerwę i po prostu ręka się odzwycziła od pióra. Powinnaś stopniowo się zagarniać do pisania (jeśli ci to naprawdę sprawia przyjemność) Jeśli brakuję ci pomysłów to pisz banały. A nóż-widelec problem tkwi w tym, że myśląc o tym, że to powinno być najoryginalniejsze, stresujesz się trochę. A skoro to bardzo lubisz to pisanie powinno ci sprawiać samą przyjemność :) nie usuwaj tego opowiadania. Jeśli uważasz, że nie jest...eee...fajne XD to zacznij od początku :) tylko nie usuwaj tego. Może się kiedyś okazać jakąś inspiracją do dalszej twórczości :) każda historia może zrodzić następne :) ważne jest aby to co przelaliśmy kiedyś na papier/komputer czy gdzie tam się pisze nigdy nie wyrzucać. :)
    C. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wrócicie :c Kurczę, kocham tego bloga, no! Jak usuniecie, to Was znajdę, obiecuję ;c

    Zapraszam, jeśli chcecie zagrać piosenki R5 na instrumentach: http://r5crewpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAPRASZAM :D
    http://jortini-first-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O widzę, że już blog odwieszony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy rozdział?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie możecie zamknąć bloga nie róbcie tego tyle osób was lubi i tyle na was liczy!! Uwierzcie w siebie bo razem robicie coś naprawdę wspaniałego. Ja miałam to samo ale zrozumiałam po czasie że to wszystko znaczy coś dla innych a ja bez waszego bloga po prostu nie umiem żyć co bym nie robiłam tylko się zastanawiam czy znowu zaczynacie pisać CODZIENNIE czy jem czy się myję naprawdę o was myślę i wierzę w was DAJCIE CZADU DZIEWCZYNY!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmujcie się krytykami tylko dajcie rozdział bo jest mi smutno że nie ma co czytać a wy macie najlepsze rozdziały kocham was

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny blog. Ps: przepraszam za reklame. ale dopiero zaczynamy
    http://ross-and-laura-myhistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedykolwiek będzie jeszcze tutaj rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy będzie następny rozdział już nie mogę się doczekać ciągle bez przerwy wchodzę na tego bloga i sprawdzam czy jest nowy rozdział i nic kocham waszego bloga więc powoli tracę cierpliwość mam nadzieje że nie długo pojawi się rozdział :) naprawdę szaleje za waszym blogiem <3 życzę dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń