środa, 21 maja 2014

Czekaliście na ten moment!!!!!

Tak, w końcu wyczekiwany przez was moment nadszedł :P
Dzisiaj moja przygoda z maturą się skończyła, miałam ostatni egzamin - wszytsko zdałam xd
Teraz poukładam sobie parę spraw, dokończę kronike klasowa i zabieram się za pisanie. Musze jednak odetchnąć trochę bo dużo we mnie emocji, ale tak jak pisałyśmy na początku czerwca powinien być :D
A teraz ta NIESPODZIANKA xd
Och nie mogłam się doczekać momentu kiedy to powiem i kiedy zobaczę waszą reakcję
OTÓŻ............
WERBLE PROSZĘ :D
tum
tum
tum
tum
tum
tum
tum
Razem z Inimitable stworzyłyśmy.....

TO - klinkąć xd

Pomysł na to powstał już w styczniu bodajże, i czekałayśmy tyle czasu żeby się z wami tym podzielić xd
z tego co mi wiadomo czegoś TAKIEGO jeszcze nie było. A jak było to nie miałam o tym pojęcia :D
Mam nadzieję że się wam spodoba i że bedziecie nas często odwiedzać :D

Całuski Niewi :*

27 komentarzy:

  1. Na pewno będę czytać ! Cieszę się bardzo , że do nas wracacie i GRATULACJE !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pomysł na taki początek ? Laura matka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skad? Chcialysmy zrobic cos oryginalnego i cos czego tu jeszcze nie bylo. Wpadlysmy na ten pomysl i uznalysmy, ze jest idealny dla nas w szczegolnosci, ze bedzieny mogly opisac wszystko realistycznie. Po prostu tak jak to jest w prawdziwym zyciu :)

      Usuń
  3. Buahahahahahah!!!
    ZBAWIENNY DZIEŃ DZIŚ NASTAŁ, WIĘC KLĘKAJCIE NARODY!
    Wyobraź sobie kochana Niewi, że dzisiaj wstałam z łóżka mrucząc pod nosem: "Pieprzona matura. Kiedy wreszcie zaczną znowu pisać na tym blogu?"
    I OTO JEST SUPRAJS!!
    ZACIESZ NA WIEKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miglby mi ktos podac link do bloga Niepozornej!

      Usuń
    2. Niepozorna poda link do bloga Niepozornej! xD
      austin-and-ally-impossible-love.blogspot.com

      Usuń
  4. Łiiii :3 Na pewno będę czytać waszego nowego bloga <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodziłam na waszego bloga .... i ... jest cudny! Brak mi słów *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, dopiero prolog a ja już czuję, że to będzie jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest dopiero prolog, a jest taki świetny, realistyczny, tym samym jest już tyle zagadek do rozwikłania, coś czuję że to będzie hit ;)
    No więc WITAMY Z POWROTEM! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O KURW! Kolejny blog, którego prowadzi NIEWI! Ale cudownie!
    Od razu...
    Klik na link... Wyskakuje blog! Znów Klik, ale na... Przycisk "Obserwój bloga"
    Macie już wierną czytelniczkę... :D
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. japitole.. kolejny blog i to jeszcze dwie najlepsze bloggerki ? :3. Ja chyba śnię.. :3333.
    Cieszę sięęę bardzo XD.
    <3. To to macie fankę :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Szukam weny na razie. Mam mały problem z pisaniem. Na drugim pojawiają się tylko dlatego ze.zostały wcześniej napisane.
      Ehhh ciężkie życie

      Usuń
  11. to Ty na prof?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to byłam ja :)
      A czemu pytasz?

      Usuń
    2. z czystej ciekawości :)
      Ładna :)

      Usuń
    3. Ale to Logan Lerman tam stał xD

      Usuń
    4. Ale przez dwa dni było moje zdjęcie ostatnio ;)

      Usuń
  12. 20 rozdział kiedy będzie !? ja już świruje ! dosłownie ! a tak przy okazji to w 18 rozdziale jak Vanessa.im przeszkodziła to później dalej się całowali czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na next. Nie mogę się doczekać nowe rozdziału. :) / @kasia1238

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy będzie nowy rozdział ? Ja tu juz nie wytrzymuje. Proszę żeby wam to się udało jak najszybciej napisać

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest was trzy. Może chociaz jedna ruszy dupsko i napisze to pare zdań. no nie wierze że akurat do tego musicie być akurat wszystkie. Nawet nazwy nie zmieniłyście -,- nie wiem jak inni ale ja czuje sie troche zaniedbana.
    ~Wiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś taka mądra to sama spróbuj poprowadzić bloga, wymyśleć historię, rozwinąć ją, zapisać ją, dogadać się z współautorkami, pisać z weną aby nie było to żadne pierdu pierdu i pisać to wszystko w miarę systematycznie, tak aby zadowolić czytelników. Jak sama ruszysz tak dupsko to wtedy możesz sobie z nimi na ten temat tak porozmawiać.

      Usuń