sobota, 3 maja 2014

Orędzie Niewi do was :)

Zamierzam się z wami podzielić moimi odczuciami, więc się przygotujcie na jęczenie :D
W poniedziałek czyli pojutrze (jejku już tak niedługo ;<) zaczynam najbardziej stresujący okres mojego życia. Najpierw czeka mnie polski (ciekawa jaka lektura, może jakaś normalna - ale i tak żadnej nie przyeczytałam), matma (z niczego nie jestem aż taka pewna że zdam jak z tego) i angielski (matko boję się ale będzie dobrze, ze słuchania dobrze mi nawet idzie a jak się skupię na czytaniu to duża możliwość że zdam), potem rozszerzona matma (taki bonus można powiedzieć, nie zaszkodzi spróbować, a nóż widelec sie uda). Rozszerzona biologia i podstawowa chemia (jakoś dam radę nie po to kupiłam sobie zbiory i je teraz rozwiązuje żeby napisac beznadziejnie). Ustny polski i mój ukochany Pan Wołodyjowski xd tylko babka która mnie egzaminuje jest przerażająca - wygląda jak Snape, serio, wszyscy tak o niej w szkole mówią. No i największa bolączka, ustny angielski, boję się go jak jasna cholera, że się zatne i nic nie powiem, ale musze gadac, bo lepsze ględzenie z błedami niż milczenie. A podobno milzenie jest złotem tsa, chyba nie w tym przypadku.
Reasumując, możecie się za mnie modlić do kogo tam chcecie, naqwet do latającego potwora spaghetti i bogów greckich. Trzymajcie za mnie kciuki i wpierajcie psychicznie :D
Wgl w szkole mam być już 7:45 a zaczynamy pisać o 9!!!
Co ja mam robic przez ten czas tam? Chyba tylko się bardziej denerwować :(

Przypominam że po tym stresie, wracam do was z dziewczynami i w końcu powiem wam co to za niespodzianka o której już wspominałam. :D
Może ktoś ma jakies przypuszczenia odnośnie niej? ;D
Ciesze się jak głupia że bedzie 4 sezon Austina i Ally to oznacza więcej Auslly i więcej naszej kochanej ekipy z A&A xd

Ściskam was mocno
Wasza powoli denerwująca się w diabli
Niewi :D

27 komentarzy:

  1. Życzę powodzonka na maturze ;) Ja na szczęście dopiero do gimnazjum idę. I nie mam bladego pojęcia co za niespodziankę szykujecie, bo jesteście nieprzewidywalne :D
    Jeszcze raz, życzę Ci powodzenia, Niewi i czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam ogromne, wielkie kciuki za Ciebie! Dasz radę! W razie zwątpienia przypomnij sobie o nas, czytelnikach, którzy Ci kibicują i czekają na rozdział!
    Nie wiem jaka niespodzianka, ale w końcu jak sama nazwa wskazuje to niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, oczywiście będę trzymać kciuki! Wierzę, że sobie poradzisz <33 A paraliżujący stres... cóż, to chyba normalne ;) Pamiętam jak moja kuzynka pisała... Był dramat ;D Bała się jak jasna cholera xD Ale w końcu dobrze jej poszło i na pewno z tobą też tak będzie ;)
    Wielki internetowy HUG dla ciebie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! ♡. WIEEEEELKIE!♥. JESTEŚMY Z TOBĄ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. No moja siostra też pisze maturę. Nareszcie koniec czepiania się mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki!!! Oby ci się udało ;D i czekam na wielki powrót!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia:) na pewno nie będzie źle, poradzisz sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki i powodzenia :)
    ~Iga <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia! Będę trzymać kciuki ^ ^ Nie mogę się doczekać waszego powrotu♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Matkoo mój bro też pisze... Dosłownie cały CAŁY dzień siedzi z książkami i lapkiem -,- masakraa ... Ale po części wiem co czujesz także trzymam kciuki ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia!
    Nie ma się czym denerwować! Wszystko będzie dobrze.
    Gdy będziesz rozluźniony pójdzie Ci jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niewi...Teraz słuchaj...
    Powodzenia!
    Nie ma co się denerwować! Jak się wyluzujesz, to na bank, będzie dobrze :D Z resztą i tak zdasz :) No, a my będziemy z tobą :) Zawsze!
    Ja też jak głupia cieszę się, ze będzie sezon 4 A&A ♥ Taak! Więcej Auslly i naszej kochanej ekipy <3
    Nie umiem się już doczekać tej niespodzianki :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujące ..... Laura w teledysku The Vamps jako dziewczyna Brad 'a ? hmmm ... jestem ciekawa jak Ross na to zareagowal . Na pewno zdasz wierze w Ciebie ! Jak zauważyłam wszyscy co komentują też xd . Ją nie będę inna i też napisze , że nie mogę doczekać się niespodzianki , która dla Nas przygotowalyscie <3 :-* O:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia. Trzymam kciuki! Na pewno dasz radę ;)
    Nie mogę doczekać się niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak każdy trzymam kciuki!! Wierzymy w ciebie!! Dasz radę!! Jesteśmy z tobą!! Czekam niecierpliwie na wasz powrót i na tą niespodziankę!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na wielki powrót😊 Mogłybyście może wpaść na tego bloga http://opowiadania-yaoi-lacie.blogspot.com/?m=1 prowadzi go moja przyjaciółka i chce się dowiedzieć jak jej idzie a ja mam tylko jednego bloga więc...nie za bardzo mogę go ocenić♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. No... Już nie długo skończą się matury... NAJBARDZIEJ WYCZEKIWANY PRZEZE MNIE CZAS EVER !!!!
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział....
    Błagam szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Matury skończone chce rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Drogi Anonimie matury nie są skończone. Osobiście mam.przed sobą jeszcze jeden
      WAŻNY USTNY EGZAMIN. Więc możesz sobie chcieć bardzo ale rozdziału nie będzie.
      Ciesze się ze.jeszcze nie.porzuciliscie tego bloga, ale.to i tak.ode mnie zależy kiedy rozdział się pojawi.
      Zresztą z.boku jest napisane że rozdział bd zapewne na początku czerwca.

      Wybaczcie ale takie są realia i nic na.to.nie.poradzi nikt ani nic.

      Usuń
    2. NA POCZĄTKU CZERWCA ?! Ja myślałam , że pod koniec będzie nowy rozdział ! Ale mam banana na twarzy xd

      Usuń
    3. No postaram się wrócić z dziewczynami z wielką klasa.
      Dopóki nie ustabilizuje formy to rozdziały nie wiem co ile będą.
      Ale po maturach potrzebuje chwili na odpoczynek zebranie myśli i pomysłów.
      Mam już jeden ambitny tekst który został kiedyś żywo powiedziany i jak mi przyjaciółka opowiedziała to padłam ze śmiechu.
      Mogę pocieszyć ze jest bliżej niż dalej do powrotu xd

      Usuń
    4. Nie wiecie co.sie stało z blogiem magic story raura i auslly leonetta

      Usuń
    5. No właśnie nie mam pojęcia. Wiem ze na auslly-leonetta była przerwa może go na razie zamknęły ale jak znajdę Martyne to jej powiem do słuchu. Tak znikać bez zapowiedzi. Oj nieładnie xd

      Usuń