niedziela, 8 lutego 2015

MAŁE WYJAŚNIENIE

Pewnie niektórzy z was zauważyli, że jakimś dziwnym fartem pojawił się tutaj "Rozdział 20" a teraz już go nie ma. Nie ma go ponieważ osobiście go stamtąd zabrałam, bo był szczerze mówiąc masakryczny.
Jednak nie wiedziałam, że on się tutaj pojawił i myślę że gdyby nie Gmail i powiadomienia o komentarzach wgl bym się nie dowiedziała...
Najpewniej ktoś się włamał na konto którejś z nas i pojawiało się coś czego żadna nie pisała (tylko wtedy w wersjach roboczych) Nic do końca nie jest pewne. Jednak tego rozdziału tutaj zostawić nie było można.
Myślę że osoby które mnie znaja wiedzą, że co jak co ale takich błędów ortograficznych to bym nie strawiła i tak samo braku pisania z dużych liter czego pilnuję na drugim blogu (czego nie mogę powiedzieć o przecinkach xD)  I chociaż było podpisane wszytko w liczbie mnogiej brała w tym udział tylko jedna z nas.
I jestem z tego powodu bardzo niezadowolona tak samo jak z faktu, że ktoś pod tamtym napisał, że był "Super" błagam was. Wiem, że się cieszyliście ale on nie był super. Nie był nawet przyzwoity czy dobry, powinna się polać ostra fala krytyki za coś bez ładu, składu i porządnego zaprezentowania.
Także bardzo mi przykro ale musicie tamtego posta wyrzucić z pamięci.

To na tyle...

Pozdrawiam Niewi i przekazuje jeszcze raz pozdrowienia od Ciasteczka.

9 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że coś mi tu nie pasuje..... Co jak co, ale już ciebie Niewi trochę poznałam i wiem, ze nie opublikowałabyś takiego rozdziału.... no.... niedopracowanego :P
    Zapominam o nim w takim razie, ale liczę na to, że pojawi się on niedługo! Tylko tym razem będzie on dopięty na ostatni guzik ;*
    A propo! Długo cię u mnie nie było!!! ^^
    Ja tu liczę na jakieś recenzje, a tu lipa!!! Skomentuj czasem co, hmm???
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowionka, też ją pozdrów!!!!! :D <3

      Usuń
  2. Uh, tak coś mi właśnie świtało. Zawsze pisałyście lepiej :)
    Na szczęście wszystko już wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BŁAGAM WAS DODAJCIE W KOŃCU ROZDZIAŁ PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. KIEDY ZNÓW ZACZNIECIE PISAĆ KOLEJNE ROZDZIAŁY? NAPRAWDĘ PROSZĘ WAS DODAJCIE ROZDZIAŁ, TEN BLOG JEST SUPER. SMUTNO MI ŻE TAKA FAJNA HISTORIA NIE JEST DALEJ KONTYNUOWANA :( BYŁO BY SUPER GDYBY POJAWIŁ SIĘ NOWY ROZDZIAŁ. MAM NADZIEJE ŻE WRÓCICIE DO PISANIA DALSZEJ HISTORII

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no! Ke poddawajcie się! Wy jesteście zajebiste, wasze pomysły są zajebiste i ten blog jest zajebisty *o* Wróćcie do nas... Już dzisiaj zawiodłam się na jednym blogu, który był taki boski a dziewczyna w kulminacyjnym momencie przerwała... i... pustka... Proszę.... chociaż ostatnie 10 rozdziałów... I pamiętajcie- jesteście zajebiste! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezeli nie macie pomysłów to warto by się zastanowić nad ofiariowaniu komuś tego bloga aby mogl kontynuować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się może w kolejce ustawie. Zawsze marzyłam aby odebrać komuś pierwszego bloga, który jest dla tej osoby niezmiernie ważny i dzięki któremu jest tu z nami.
      ROBIMY WYDARZENIE NA FEJSIE "ODDAJCIE NAM BLOG NIEWI!". A może i na TT się coś wymyśli....

      Nie chce być niemiła, ale ten pomysł jest... w gruncie rzeczy śmieszny. Ta historia żyje w głowie dziewczyn, i myślę, że nawet jeśli teraz im nie idzie to przez myśl im to nie przejdzie. Oddać komuś blog... Ja bym się nie odważyła.

      A teraz serio. Podawać imiona. Robię listę osób chętnych, tak na wszelki wypadek.

      I pamiętajcie bitches, ja jestem number one W kolejeczce.

      I'm watching you.

      Usuń
    2. Ja druga w kolejce Ann.
      Zawsze stoje na czatach i czekam na okazję, by odebrać komuś coś nad czym pracował bardzo długo i znaczy dla niego bardzo wiele! A co mi tam!

      Bo po co liczyć się z innymi i ich sprawami... Grunt, żebym JA miała najlepiej = idealna postawa. Polecam.

      Usuń