niedziela, 15 grudnia 2013

Zapowiedź 17 rozdziału :D

- Wiedziałam że się o mnie martwisz Roosiu
- Proszę zabierz mnie ze soba na górę, proszę..
- A co z tego będę miał? ?? - spytał uwodzicielsko
- Ej pysiu czemu sobie poszedłeś ?? - spytała słodziutkim głosikiem  idąc dwoma palcami po jego torsie.
- Oczywiście, nie mam co robić tylko rozwalać sobie drzwi od pokoju - odwarknął ... 
- To czemu byłeś tak blisko mnie? - próbowała się bronić przed wyrzutami sumienia.
 Usiadła na łóżku i pochyliła się nad blondynem, kiedy zobaczyła swoje "dzieło sztuki" ...
- Ucisz się łaskawie, głowa mnie boli...
- Laura, natychmiast do łóżka! Powinnaś odpocząć!
- Serio? Kucyki Pony? - Lynch spojrzała na przyjaciółkę jak na największą idiotkę

Proszę bardzo zapowiedź rozdziału, miała być wczoraj ale cały dzień sprzątałam (i dzisiaj też ;/), bo święta i urodziny.
A no tak bym zapomniała jesli dobrze kojarzę fakty to dzisiaj urodziny obchodzi TheStellaWish :D
Chcemy życzyć ci z tej okazji wszytskiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń, super wyników w nauce i nagłego natchnienia do pisania :D Wszytskiego naj od całej ekipy <3


Całuski Niewi :*

34 komentarze:

  1. Zaciekawiłas mnie tym rozdzialem Mam nadzieję że szybko go wsstawiasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawajcie całość !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje wam <3
    To mega mile z waszej strony. Ale skad wiedzialyscie?
    Jestescie mega kochane :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy pisalam w poście że mam urodziny za 3 tygodnie ty napisalaś że masz za dwa akurat wtedy jak masz jakiś egzamin, czy jakoś tak i dwa tygodnie minęły wczoraj xd właśnie a jak tam ten egzamin?

      Usuń
    2. 35/40 z angielskiego, serio Ci dziękuje moja przyjaciółka nie złożyła mi życzeń do dzisiaj, a ty mimo wszystko, że się nie znamy to je złożyłaś
      a tak dokładanije to są 12.12 ale to nieważne jak przeczytałam tw życzenia to nie mogłam przestać i tym myśleć i ciągle się uśmiechałam
      Dziękuje jeszcze raz :3

      Usuń
  4. Zaciekawilas mnie!!!
    Dawaj całość bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ty nie świętujesz niedzieli tylko sprzątasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... :D nic sie raczej takiego wielkiego nie stanie jesli odkurzymy dywan czy zrobimy cos takiego drobnego ; D

      Usuń
  6. Syzbkao calosc szybko calosc szybko. Calosc :D :D nie wytrzymammm ;D jak dotad to kazdy nast. Rozdzial byl corazlepszywiec mam nadzieje ze ten ten tez tak bd ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie do Ciastka:
    Czy znasz jakieś Anime oprócz Naruto i wszystkich części Pokemonów.Bo obejrzałam wszystko i nie znam nowego Anime które mnie wciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już powinien być '-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już doczekać się nie mogę a one chcą żebyśmy umarli!

      Usuń
    2. ROZDZIAŁ BEDZIE 21 GRUDNIA, tak jest napisane w INFO i tak było zapowiedziane, co drugą sobotę będzie rozdział :D także radzę nie umierac xd

      Usuń
    3. uuuu! fajniee
      już się jaram :D

      Usuń
  9. Next next next next next :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze 2 dni! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. może wytrzymamyy :P :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wytrzymuje :)
    chceeee rozdziaaaaaaał
    :'(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Niewi. Mam pytanie... czy w Twoim opowiadaniu bedzie Raura albo Rikessa ?? Bo ja bardzo bym chciala aby te 2 pary sie pojawily :)
    no i bardzo lubie Twojego bloga i czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bd przeciez :D tylko na szczescie tutaj nic nie dzieje sie tak szybko tylko powoli ;D mysle ze to lepiej niz zeby od razu np po 5 rozdzialach juz sie zeszli i potem calosc bloga opierala sie na zazdrosci, rozchodach i zchodach rossa i laury ;D ;D /zochaa :*

      Usuń
  14. Pożyjemy zobaczymy xd Wszystko się może zdarzyć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o ktorej mniej wiecej pojawi sie rozdzial?

      Usuń
    2. Myśle że do 14 ponieważ później porywają mnie niewiadomo gdzie i nie wiem o której wrócę xd chyba że dziewczyny wstawią xd ale powiem że na pewno jutro xd

      Usuń
    3. O jeny to jak czekanie na Gwiazdkę :D

      Usuń
  15. Nie mogę się już doczekać.Kocham tego bloga!!!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Weź długopis i kartkę
    1 Napisz imię płci przeciwnej
    2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
    3 Pierwsza litera twojego imienia
    4 Miesiąc urodzenia
    5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
    6 Imię osoby tej samej płci
    7 Ulubiony numer
    8 Wolisz jezioro czy morze
    9 Napisz życzenie możliwe do spełnienia

    Skończone zobacz poniżej
    Odpowiedzi
    1 kochasz tę osobę
    2 jeżeli wybrałaś/wybrałeś:

    czerwony- twoje życie jest pełne miłości
    czarny-jesteś konserwatywny/a i agresywny/a
    zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie
    niebieski- jesteś spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
    żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
    3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
    L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
    S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

    4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz się w kimś zupełnie nieoczekiwanym
    Lipiec-wrzesień- będziesz miał/a wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    Październik-grudzień- twoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

    5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
    biały- będziesz mieć przyjaciela któremu możesz całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko choć ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy

    6 ta osoba jest twoim BFF
    7 to ilość twoich przyjaciół w życiu
    8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
    Morze: jesteś spontaniczny i lubisz zadowalać ludzi
    9 to życzenie spełni się tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. Wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie się spełni przed twoimi urodzinami!
    TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!

    Czekam na next,
    Iza;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Roosiu - To może mówić idiotka znaczy Maia
    Bardzo bym chciała żeby kiedyś była Raura
    Ale oczywiście nie tak szybko bo byłoby Nudno
    Świetny blog
    Vicki

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak bedzię Raura to prosze was aby nie była taka cały czas
    -kocham cie! *.*
    lol bo rzygne tylko zeby suodko droczyli
    taka moja malutka prośba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alle tez żb się wiecznie nie rozchodzili i schodzili :P :P:P

      Usuń
    2. no tak!
      :D

      Usuń
  19. AHHHHH! NIE MOGĘĘ SIĘ DOCZEKAC! <3 UWIELBIAM TEGO BLOGAA ! :* ps. WESOŁYCH ŚWIĄĄT <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. DZIĘKS za te Komplementy :**
    .
    .
    ps. Niewi All the Best on Your Birthday Late <333333
    ps2. Sorrry że tak puźno :**

    OdpowiedzUsuń